Marek12345 Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 Peugeot 406 1,9 Tdi r.v.99 Dlho trvá naskočenie motora, dymí po naštartovaní. Stráca sa tlak nafty medzi spätným ventilom ručnej podávacej pumpičky a motorom. VAG nevykazuje žiadnu chybu. Predstrek je v poriadku. Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 předně, motor TDI dělá jiná firma (Peugeot to prostě není ) pokud motor kouří, šel bych po vstřikách, vůlích ventilů a žhavicích svíčkách - i motor z roku 99 může mít v klidu najeto 400.000 km (někdy i přes půl milionu kilometrů). VAG - to je asi jiná firma (spíš hledej závadu v mechanice, 1.9 TD byly víceméně ještě mechanické motory) Pokud se ztrácí tlak, může být v háji ta hadička, nebo něco z toho mechanického vstřikovacího čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Téměř s jistotou máš v háji jednu nebo víc žhavicích svíček.Bílý dým po nastartování nafťáku=špatně spálená nafta. Vyber všechny žhaviče ven vyzkoušej je na nabíječce nebo baterce. Minus pol dáš na tělo svíčky, plus pol na horní závit. Zhruba do pěti až osmi vteřin by se měla špička /ne celá tyčinka/ žhaviče rozpálit do červena. Pokud se nerozžhaví nebo rozžhaví celou tyčku naráz, tak je vadná. Co se týče ztráty tlaku nafty, tak vyhledat netěsnosti, zkontrolovat jestli nejsou ztvrdlý hadice,přezkoušet zpětnej ventil. Žádnou jinou velkou vědu v tom nehledej.:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.