Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zlé štartovanie 406 Tdi


Marek12345

Recommended Posts

předně, motor TDI dělá jiná firma (Peugeot to prostě není :) )

pokud motor kouří, šel bych po vstřikách, vůlích ventilů a žhavicích svíčkách - i motor z roku 99 může mít v klidu najeto 400.000 km (někdy i přes půl milionu kilometrů).

VAG - to je asi jiná firma (spíš hledej závadu v mechanice, 1.9 TD byly víceméně ještě mechanické motory)

Pokud se ztrácí tlak, může být v háji ta hadička, nebo něco z toho mechanického vstřikovacího čerpadla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Téměř s jistotou máš v háji jednu nebo víc žhavicích svíček.Bílý

dým po nastartování nafťáku=špatně spálená nafta.

Vyber všechny žhaviče ven vyzkoušej je na nabíječce nebo baterce.

Minus pol dáš na tělo svíčky, plus pol na horní závit. Zhruba do pěti

až osmi vteřin by se měla špička /ne celá tyčinka/ žhaviče rozpálit do

červena. Pokud se nerozžhaví nebo rozžhaví celou tyčku naráz,

tak je vadná.

Co se týče ztráty tlaku nafty, tak vyhledat netěsnosti, zkontrolovat

jestli nejsou ztvrdlý hadice,přezkoušet zpětnej ventil.

Žádnou jinou velkou vědu v tom nehledej.:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...