Marek12345

zlé štartovanie 406 Tdi

3 posts in this topic

Peugeot 406 1,9 Tdi r.v.99

Dlho trvá naskočenie motora, dymí po naštartovaní.

Stráca sa tlak nafty medzi spätným ventilom ručnej podávacej pumpičky a motorom.

VAG nevykazuje žiadnu chybu.

Predstrek je v poriadku.

Ďakujem za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

předně, motor TDI dělá jiná firma (Peugeot to prostě není :) )

pokud motor kouří, šel bych po vstřikách, vůlích ventilů a žhavicích svíčkách - i motor z roku 99 může mít v klidu najeto 400.000 km (někdy i přes půl milionu kilometrů).

VAG - to je asi jiná firma (spíš hledej závadu v mechanice, 1.9 TD byly víceméně ještě mechanické motory)

Pokud se ztrácí tlak, může být v háji ta hadička, nebo něco z toho mechanického vstřikovacího čerpadla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Téměř s jistotou máš v háji jednu nebo víc žhavicích svíček.Bílý

dým po nastartování nafťáku=špatně spálená nafta.

Vyber všechny žhaviče ven vyzkoušej je na nabíječce nebo baterce.

Minus pol dáš na tělo svíčky, plus pol na horní závit. Zhruba do pěti

až osmi vteřin by se měla špička /ne celá tyčinka/ žhaviče rozpálit do

červena. Pokud se nerozžhaví nebo rozžhaví celou tyčku naráz,

tak je vadná.

Co se týče ztráty tlaku nafty, tak vyhledat netěsnosti, zkontrolovat

jestli nejsou ztvrdlý hadice,přezkoušet zpětnej ventil.

Žádnou jinou velkou vědu v tom nehledej.:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.