Sign in to follow this  
Followers 0
.mycTD

4bod -zapojeni vstriku

12 posts in this topic

nevi nekdo, jak pripojit kabely ke vstrikum u 4bod. vstrikovani? Pri nejhorsim je asi promerim, kam vedou na RJ, ale vrta mi hlavou, ze nejsou konektory ani nejak oznaceny?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tak to je fakt zajimava otazka...Copak měníš TBI za MPI???:)Chtělo by to naspat s čím to smýšlíš urobit a podle toho sehnat elektricky schema pro jednotlivej vstrikovaci system.Je jich dost a dost a neni to vžadnem připade stejny........:mrk

PS:a jestli to chceš jen spravně zapojit (vstřik pro x válec v určitou dobu) tak je to fakt nejlepší proměřit.Je to pakarna,jako u přehazenejch kabelu u sviček.......:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, presne to delam;)

Schema samozrejme mam, promerit to asi nebude problem, ale je mi divny, ze ty kabely ani nejak neoznacili

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Co?ono to ma simultalní vstřikování?:myslim

Když jsme byli v Ochozi na srazu, tak nám jeden člen (pardon, ale jméno si nepamatuji) ukazoval svou 605 s V6 motorem, a právě o tomto nám říkal. Nevěděl jak to zapojit. Pak ale zjistil, že se všechny vstřikovače otvírají najednou.

Jestli je to tak i u tvého systému vstřikování nevím, ale asi jo.

Označeny ty kabely většinou nejsou, taktéž jako nejsou označeny třeba číslem či jinak zapalovací kabely.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli vstrikujou vsechny naraz, tak v tom pripade mi naprosto unika vyznam MPI:myslim

kabely od svicek jsou aspon ruzne dlouhy, takze kdyz sundam dva naraz, tak pak nemusim promerovat celou elektroinstalaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze jsem je promeril a fakt vedou vsechny na stejny pin na rj. Takze jsou opravdu propojeny. Sice to nachapu, ale hlavne ze to pojede:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MPI-multi point injektion znamena vicebodove vstřikovaní,ale to se pak dale deli prave podle zpusobu ovladani vstřikovacu na :sekvenční-po sobe-1,2,3,4

simultalní-vsechny naraz

a podle poradi zapalovani.....pr.1,3,4,2.....

nebo si tak alespon ja myslim.....:myslim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a jeste jsem zapomel dodat ze tohle rozdeleni je pouze u nepřimeho vstřikovani benzinu a ta posledni skupina co jsem uvadel se nazýva skupinove vstřikovaní......:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.