Sign in to follow this  
Followers 0
pavex

uvolnene koleso

10 posts in this topic

isiel som cez vikend autom, ked mi asi po 20 km zacalo klepat niekde v prednej naprave, a zvuk isiel akoby z laveho predneho kolesa. Tak som spomalil, vypol radio aj ventilator a zapocuval sa. Ked som pootocil volantom do prava tak zvuk zosilnel, do lava slabol. Ked som isiel pomalsie tak aj klepanie bolo pomalsie. Zastavil som, vytocil kolesa, skontroloval ci nieco \"nevytrca\" o co by to klepalo - nic. Tak som skusil ist autom este kusok - to iste.

Skusil som dotiahnut koleso - bolo POVOLENE! Vsetkych 5 srobov!

Tak sa chcem spytat, ci je mozne, aby sa koleso postupne samo uvolnilo (napriklad, ak sa mi odlepilo nejake vyvazovacie zavazie).

Mam tam hlinikove disky. Napadlo ma aj ci mi ich niekto nechcel v noci ukradnut, ale boli povolene vsetky sroby, iba o kusok, a to aj bezpecnostny. A iba na tom jednom kolese.

KOlesa som uz prezul za zimne plechace, a hlinikove som nechal na chalupe, takze neviem ci bolo nevyvazene, zistim to az ked zajdem do pneuservisu....

Pato

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas tam spravny srouby? Nevim jak je to u peugeota, ale obcas byva na plechace jina hlava nez na hlinik. Pak je mozny, ze se napr vymackaji dosedaci plochy a kolo se uvolni.

Kazdopadne nevyvazene kolo se ti nepovoli, to ti driv volant uklepe ruce.

[upravil dne 30.10.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

na plecháčích a hliníkách je stejná hlana nee:myslim,ale dýlka šroubů je jiná...na hliníky by měli bejt delší

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, mal som tam povodne pri kupe hlinikove disky s \"nejakymi\" srobami, dokupil som si bezpecnostne, tie boli dlhsie.

Ked som nahodil plechove disky, tie povodne boli bez problemov, ale tie bezpecnostne - dlhsie sa nedali dat na prednu napravu (kotucove brzdy), ale na zadnu (bubnova brzda) isli aj tie dlhsie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

na plecháčích a hliníkách je stejná hlana nee:myslim,ale dýlka šroubů je jiná...na hliníky by měli bejt delší

to vubec nemusi byt pravda, ja mam srouby na lite kola s uplne jinym dosedacim konusem nez na original plechace...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: Medion

na plecháčích a hliníkách je stejná hlana nee:myslim,ale dýlka šroubů je jiná...na hliníky by měli bejt delší

to vubec nemusi byt pravda, ja mam srouby na lite kola s uplne jinym dosedacim konusem nez na original plechace...

Tak, hlava je stejná jen dosedací kužel je jinej:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

to může bejt taky tim,že maj ty dosedací plochy(konus)jinej úhel

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslel jsem pochopitelne ten konus. Kdyz das jinej, tak nesedi celou plochou a vymackava hlinik.

Ja napr. mel na Alfe stejny konus pro plechy i hliniky, ale co vim, tak to byla spis vyjimka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povolit se ti mohlo i samo, stává se to obzvláště u hliníkových disků.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verim ze sa mi to uvolnilo \"same\" ale pre istotu som uz objednal modul digitalneho naklonu k alarmu a novu sadu bezp. srobov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.