Sign in to follow this  
Followers 0
Tony

Ložisko, ale které?

60 posts in this topic

Zdravím, mám problém, ozývá se mi v autě takové hučení, ale jen při jízdě rovně nebo doleva,při zatáčení v pravo to přestane,měl jsem podezření tedy na pravé přední (zadní) ložisko, to jsem tedy vyměnil, ale nic platný, hukot se ozývá dál.

Může to dělat i levý ložisko? Měl jsem za to,že když se při zatáčce do prava pravý ložisko odlehčí takže přestane hučet,proto jsem vyměnil pravý,tak se ptám jestli to může být i naopak, že když se zatíží levý, tak přestane hučet. Díky všem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

může to bejt i to druhý ložisko.Zvuky se někdy ozývají jak z lesa.Na předku je vždy lepší vyměnit ložiska obě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

může to bejt i to druhý ložisko.Zvuky se někdy ozývají jak z lesa.Na předku je vždy lepší vyměnit ložiska obě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bacha aby to nebyl homokinetickej kloub, ten takhle blbě hučí a v zatáčce přestane:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Tony

Zdravím, mám problém, ozývá se mi v autě takové hučení, ale jen při jízdě rovně nebo doleva,při zatáčení v pravo to přestane,měl jsem podezření tedy na pravé přední (zadní) ložisko, to jsem tedy vyměnil, ale nic platný, hukot se ozývá dál.

Může to dělat i levý ložisko? Měl jsem za to,že když se při zatáčce do prava pravý ložisko odlehčí takže přestane hučet,proto jsem vyměnil pravý,tak se ptám jestli to může být i naopak, že když se zatíží levý, tak přestane hučet. Díky všem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky,budu muset každopadně to druhý ložisko vyměnit, ale když to bude kloub tak to bude asi horší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim co máš za auto ale výměna kloubu neni az tak velkej problém :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

me taky huci auto :( zacne se to ozyvat zhruba pri 60km/h a huci porad. Co s tim? Muze to byt tim, ze jezdim na protektorech?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Georg: :D:D Mě kola nehučí, může to být tim, že tam neni vzorek, nebo se mám radši zeptat v peugeotu co to může být..... :D:D:D:D:D:D

BTW: Kloub neni tak hrozný vyměnit..... strávíš na tom pár hodinek, trochu se vyvztekáš, nakopneš pegiho a zase to bude O.K. nevim jak pro vás, ale je to mrsk jako blázen. Stejně to zkončilo tak, že jsem volal známýho - jo a samozřejmě že to byl ten druhej kloub:mad::D:mad::D

[Editován dne 17/6/03 deeper]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam P405 a resilk jsem uplne ten samy problem,ale uplne!Do prava nic.Rovne to hucelo a do leva nejvic.Je to leve predni lozisko.Vymenili mi ho a je to OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mel jsem podobny problem ale to je hodne davno s golfem II, hucelo to zpredu kdyz jsem jel rovne a doleva a soucasne pri zataceni na jednu stranu to tahlo vic nez na druhou takze jsem usoudil ze je to prave lozisko ale bylo to presne to druhe.

Ted uz si ty strany presne nepamatuju jenom vim ze to bylo to druhe nez to puvodne vypadalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deeper: to muze delat vzorek? Gumy jsou asi rok stare (vzorek dost vysokej),ale huci to priserne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mě to dělalo na jednu stranu a rovně hučelo, na druhou ne. Typicky od 60km/h. V pohodě se to dá poznat který to je páč je tam vůle né. Takže lapnout kolo nahoře a tlačit od sebe k sobě a musí to být cítit a možná i slyšet. Nebo kolo chytit třičtvrtě na tři, ale tam se můžou projevit vůle v kulovejch čepech řízení. Čau Rudolf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vůle tam vůbec být nemusí, a ložisko přitom klidně může hučet. Pokud už je na ložisku taková vůle, že to jde poznat při hýbání s kolem, tak to už je dost na pováženou!

Výměna kloubů či poloos není žádný velký problém. Podle mě je horší výměna ložiska - páč na to je docela vhodné vlastnit lis, a ten já zrovna nevlastním...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je možné. Já ji tam měl hned co to začalo hučet. Jo dá se nák sundat kulovej čep řízení bez stahováku. Nebo nemá někdo z Brna a blízkého okolí stahovák?

Dík Rudolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá, kladivem. A když to náhodou nejde, tak ještě větším kladivem...

Dělá to tak i dost servisů, po pravdě řečeno, nějak si ani nevzpomínám na servis, kde by stahováky na kulové čepy vůbec měli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to teda zkusím. Nechtěl sem do toho moc mlátit, ale je to GTI tak to snad něco vydrží. Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

205 TD, má GTI podvozek. Vzadu bubny, ale ty maj všechny s výkonem pod 120 k. Není to žádnej bastl, ale origoš. Mrkni do nákejch katalogů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O 205 1,8TD už jsem slyšel, ale na vlastní oči nikdy neviděl.

Co je to za rok?

Co vím, mělo by to být bez IC? a výkon 55kW?

Koukám, že jsi z Brna, až budu mít cestu, docela bych se stavil na to mrknout, když je to orig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.