malyhonza Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 ještě jsem se chtěl zeptat, kolik stojí tak výměna rozvodů. Motor 3.0sv24 r.v.93? zdá se že přeskocil zub ale naštěstí se to nepotkalo, jen to žere asi 30l/100km!!! není to nějak napojený na vodní pumpu? nebude se muset taky vyměnit? [upravil dne 26.10.06 malyhonza] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 nema to nahodou rozvodovy retez ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malyhonza Odesláno 26. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 já fakt nevím? koupil jsem to nedávno, ještě to auto poznávám, majitel mi o tom skoro nic neřerkl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Záleží na roku výroby. Dělali se V6 24V s rozvodovým řetězem i řemenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Původně zaslal: malyhonza ještě jsem se chtěl zeptat, kolik stojí tak výměna rozvodů. Motor 3.0sv24 r.v.93? zdá se že přeskocil zub ale naštěstí se to nepotkalo, jen to žere asi 30l/100km!!! není to nějak napojený na vodní pumpu? nebude se muset taky vyměnit? [upravil dne 26.10.06 malyhonza] preco kupujes take auto ked mu nerozumies?si si isty ze mas 24 ventil?mas 2 katalizatory? takze mas tam retaz!!! do 3.0 nic ine nedavali,nastastie.nehrozi ze ti preskocila retaz.problem moze byt niekde inde ze ti vela zerie.alebo si to napisal obrazne ze 30 litrov.ak takych 20 a davas mu kvapky a ma nabehane xy km a stare sviecky a kable tak je to realne.inac mozes kludne spat.retaz je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Původně zaslal: Kenduch Záleží na roku výroby. Dělali se V6 24V s rozvodovým řetězem i řemenem. tak s remenom som este nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 este ak nevies co tam mas ci remen alebo retaz tak daj dole veko od oleja a pozri sa.retaz vidno pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Například tohle je stoprocentně V6 24V s rozvodovým řemenem http://www.mobile.de/SIDTwVNbREzwQkQH3Bj.getiA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1161927162A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B81B20B85%81H-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100B21E19300BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=85&id=11111111142174489& Starý typ motoru s rozvodovým řetězem měl 200PS a ten nový s řemenem měl 190PS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 fakt neviem ci robili s remenmi.moze byt ale z toho prispevku co si dal odkaz tak ja nevycitam nic,lebo nemcina ani tuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. říjen 2006 Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 Původně zaslal: Kenduch Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem 605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů: 3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW 3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW 3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW 3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW 3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic. Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406. V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW. Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama. Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly. Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů. Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor. Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malyhonza Odesláno 28. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 mám tam přesně tenhle motor. 3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 28. říjen 2006 Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: Kenduch Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem 605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů: 3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW 3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW 3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW 3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW 3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic. Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406. V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW. Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama. Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly. Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů. Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor. Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406. tak konecne nam to niekto vysvetlil.mne sa zda tiez nelogicky prechod z retaze na remen.ved retaz je takmer bezudrzbova.ale na to by som sa mal uz opytat inzinierov z psa.ja som si to auto aj koli tomu kopoval,ze ma retaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 29. říjen 2006 Sdílet Odesláno 29. říjen 2006 Někde jsem četl, že to bylo kvůli hlučnosti motoru. A pokud někdo slyšel provoz obou motorů, není co řešit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malyhonza Odesláno 14. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2006 je to vyřešený! auto už jede jako pila! 1 kabel byl úplně neprůchozí, a další dávaly podle servismana o 10% méně. ještě musím koupit výfuk a to bude teprv jízda, hned jak se tam dali ty kabely a svíčky klesla spotřeba na 11 l/100km. takže max spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.