Sign in to follow this  
Followers 0
malyhonza

rozvody

15 posts in this topic

ještě jsem se chtěl zeptat, kolik stojí tak výměna rozvodů. Motor 3.0sv24 r.v.93? zdá se že přeskocil zub ale naštěstí se to nepotkalo, jen to žere asi 30l/100km!!! není to nějak napojený na vodní pumpu? nebude se muset taky vyměnit?

[upravil dne 26.10.06 malyhonza]

Share this post


Link to post
Share on other sites

já fakt nevím? koupil jsem to nedávno, ještě to auto poznávám, majitel mi o tom skoro nic neřerkl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: malyhonza

ještě jsem se chtěl zeptat, kolik stojí tak výměna rozvodů. Motor 3.0sv24 r.v.93? zdá se že přeskocil zub ale naštěstí se to nepotkalo, jen to žere asi 30l/100km!!! není to nějak napojený na vodní pumpu? nebude se muset taky vyměnit?

[upravil dne 26.10.06 malyhonza]

preco kupujes take auto ked mu nerozumies?si si isty ze mas 24 ventil?mas 2 katalizatory?

takze mas tam retaz!!! do 3.0 nic ine nedavali,nastastie.nehrozi ze ti preskocila retaz.problem moze byt niekde inde ze ti vela zerie.alebo si to napisal obrazne ze 30 litrov.ak takych 20 a davas mu kvapky a ma nabehane xy km a stare sviecky a kable tak je to realne.inac mozes kludne spat.retaz je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kenduch

Záleží na roku výroby. Dělali se V6 24V s rozvodovým řetězem i řemenem.

tak s remenom som este nevidel

Share this post


Link to post
Share on other sites

este ak nevies co tam mas ci remen alebo retaz tak daj dole veko od oleja a pozri sa.retaz vidno pekne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

fakt neviem ci robili s remenmi.moze byt ale z toho prispevku co si dal odkaz tak ja nevycitam nic,lebo nemcina ani tuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kenduch

Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem :roker

605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů:

3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW

3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW

3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW

Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic.

Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406.

V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW.

Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama.

Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly.

Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů.

Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor.

Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406.

es9j4.jpg

605rozv.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: Kenduch

Mno pochybuju že do XM dávali od tuším roku 97 motor Peugot V6 24V s rozvodovým řemenem a do P605 (jestli se teda v roce 97 ještě vyráběl) stále starý typ s rozvodovým řetězem :roker

605 se vyráběly 1989-2000 a dávalo se do nich 6 druhů třílitrů:

3.0i ZPJ/Z (SFZ) 2963cc rv. 1989-1998, 123kW

3.0i ZPJ (S6A) 2975cc rv. 1989-1994, 123kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (UKZ) 2963cc rv. 1989-1998, 147kW

3.0i SV24 ZPJ4/Z (SKZ) 2975cc rv. 1989-1994, 147kW

3.0i V6 24v ES9J4 (SKZ) 2946cc rv. 1997-2000, 140kW

Vstřikování bez rozdílů motorů je 89-93 Siemens/Bendix, později Motronic.

Poslední ES9J4 je moderní verze motoru, stejná co se dává do 406.

V 607 je upravená verze ES9J4S, která má 152kW.

Přechod z řetězu na řemen mě přijde nelogickej, nevím o tom že by ty motory měly problémy s řetězama.

Všechno je stejný u XM kromě roků kdy se tam motory montovaly.

Pokud ale do těch rozvodů někdo rýpal, může klidně být rozhozený štelování ventilů.

Každá hlava má svůj řetěz, třetí pak pro celej motor.

Řemenovej motor se na první pohled pozná podle novýho krytu co mají 406.

es9j4.jpg

605rozv.gif

:potlesk tak konecne nam to niekto vysvetlil.mne sa zda tiez nelogicky prechod z retaze na remen.ved retaz je takmer bezudrzbova.ale na to by som sa mal uz opytat inzinierov z psa.ja som si to auto aj koli tomu kopoval,ze ma retaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde jsem četl, že to bylo kvůli hlučnosti motoru. A pokud někdo slyšel provoz obou motorů, není co řešit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to vyřešený! auto už jede jako pila!

1 kabel byl úplně neprůchozí, a další dávaly podle servismana o 10% méně. ještě musím koupit výfuk a to bude teprv jízda, hned jak se tam dali ty kabely a svíčky klesla spotřeba na 11 l/100km. takže max spokojenost

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.