Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Miro406

406 2.0HDi - problem s motorom

10 posts in this topic

Zdravim, vopred sa ospravedlnujem ked sa to tu nahodou riesilo.

Mam nasledovny problem:

- svieti mi diagnostika motoru

- neviem vytocit motor do vyssich otacok ako cca 2300ot/min

- po vypnuti zapalovania ma motor tendenciu dobehnut cca 3-5s. (nerobi to stale)

stalo sa mi tak v priebehu 2-3mesiace dozadu ze ked vonku prsalo tak mi vedela zasvietit diagnostika, ale po cca 5-tich nastartovaniach prestala svietit. Motor isiel normale do otacok aj ked svietila diagnostika.

Dakujem za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miro406

Zdravim, vopred sa ospravedlnujem ked sa to tu nahodou riesilo.

Mam nasledovny problem:

- svieti mi diagnostika motoru

- neviem vytocit motor do vyssich otacok ako cca 2300ot/min

- po vypnuti zapalovania ma motor tendenciu dobehnut cca 3-5s. (nerobi to stale)

stalo sa mi tak v priebehu 2-3mesiace dozadu ze ked vonku prsalo tak mi vedela zasvietit diagnostika, ale po cca 5-tich nastartovaniach prestala svietit. Motor isiel normale do otacok aj ked svietila diagnostika.

Dakujem za rady

Padlo ti to do nouzovího režimu kvůli nějaké závadě, ale spíš závadám.

Ta nejvážnější se neopakovala, takže ji jednotka hodila do přechodných a skočila z5 do normálního režimu. Později ,když se neopakuje, žádná ze závad zhasne i diagnostika.

Nejjednodušší je napíchnout to a podívat se do přechodných závad, co tomu bylo. Dál přichází v úvahu křišťálová koule, ale s tou moc neumim, narozdíl od OBDII neni ani tak spolehlivá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto same som riesil na mojom aute, problem je ten dobeh motora po vypnuti kluca. vtedy zapise chybu do RJ a ide do safe rezimu. Zavada bude pravdepodobne v regulacnom ventile za vysokotlakovym cerpadlo, z neho ide trubka s palivom rovno na rampu. Je dost drahy, preto doporucujem najskor vymenit palivovy filter. Ja som to urobil v opacnom poradi a to bola chyba, ventil bol dobry, filter K.O., vyhodil som kopu penazi.

Vymen filter, pobehaj chvilu, zavada by sa mala po x nastartovaniach sama odstranit (u mna to bolo rozne, niekedy po 5, inokedy 20x). Ak nie, daj ju vymazat na diagnostike, potom uvidis, ci sa objavi opat. Ak ano, vymen ten ventil a vsetko bude :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze, teraz som sa vratil s diagnostiky

rano auto normalne zahasinalo, a dokonca aj tahalo. Kontrolka diagnostiky svietila. Medzi tym som auto 2-3x nastartoval a vypol. Potom kontorlka zhasla.

Ked sme pripojili na diagnostiku (BOSCH) vybrali sme pamat zavad tak ich tam bolo pozehnane (skoda ze som si nestihol zapisat, lebo ma to v tej chvili nenapadlo) Dali sme vymazat chyby a po opatovnom nastartovani PC zasa vyhodnotuil 2 chyby s cislami : 1404 , 1403 tie som si zapamatal. Zatial ide auto normalen, akurat ze tie chyby su tam stale.

Na druhy tyzden som objednany k inemu odbornikovy kotry ten dobeh motora vie poriesit cena opravy cca 8000,-sk a povedal mi ze je to vadny regulator tlaku. tak uvidime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, vadny regulator tlaku rekli predbezne i me!! Ale zatim to nejak neresim (kdyz do kopce podradis na 4 a slapnes na to, tak to neudela), ale zkusim jeste palivovy filtr!!!

Dej vedet, jak jsi pak dopadl s regulatorem tlaku a kolik to stalo.

BTW, argoo kolik stal ten regulacni ventil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a nebo taky čerpadlo v nádrži a nebo ucpanej filtr. K čemu je vám taková diagnostika, kde vám neřeknou co ty závady znamenají, ani vo tam za závady bylo ?

To je jako,když přídu za doktorem, že mě přes noc vždycky hrozně bolej záda, on mi udělá rentgen zad, zahodí ho, pokejve hlavou a řekne, no teď na vás nic nevidim, ale viděl bych to na 1299 a 1772, mohla by to bejt tuberkulóza kostí, nebo podebranej palec.

Když klesne tlak paliva většinou to vypne motor uplně a nejdřív se to začne projevovat po prudkym přidání plynu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

No a nebo taky čerpadlo v nádrži a nebo ucpanej filtr. K čemu je vám taková diagnostika, kde vám neřeknou co ty závady znamenají, ani vo tam za závady bylo ?

To je jako,když přídu za doktorem, že mě přes noc vždycky hrozně bolej záda, on mi udělá rentgen zad, zahodí ho, pokejve hlavou a řekne, no teď na vás nic nevidim, ale viděl bych to na 1299 a 1772, mohla by to bejt tuberkulóza kostí, nebo podebranej palec.

Když klesne tlak paliva většinou to vypne motor uplně a nejdřív se to začne projevovat po prudkym přidání plynu.

:potlesk:D :D :D :D :D :D s tym doktorom to bolo fakt dobre...ale vazne asi by som najprv skusil ten filter...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Když klesne tlak paliva většinou to vypne motor uplně a nejdřív se to začne projevovat po prudkym přidání plynu.

jenze ono to nedela po prudkem pridani plynu, ale spis naopak, po lehkem seslapnuti pi jizde do kopce. Pokud mam plyn na podlaze (nebo staci neco prez pulku), tak to jede v pohode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne moj pripad, skus ten filter a uvidis, usetris za diagnostiku. Bosch asi nie je to najlepsie riesenie na peugeot, ja som to skusal Texou, v.22, vypisala \"Nizky tlak paliva\", co bola aj pravda. Je este jedna moznost, ze by bol zaneseny filter pred cerpadlom v nadrzi, ale to je malo pravdepodobne, zatial som to videl 1x v zivote - vtedy to pomohlo.

to f3Rd@:

Ten ventil stoji rozne, najlacnejsi som tusim zohnal za 8-9tis. Sk (novy), najdrahsi stal 21000Sk - v Citroene! Ten moj novy bol vyrobeny v Cechach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.