svrbca Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Nevíte někdo jaký se používaj měrky na seřízení ventilů u 306 1,4 r.v.95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 25. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 nevim jak to je u 16v, ale u mě se seřizujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svrbca Odesláno 25. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 To nikdo nevíte na kolik se seřizujou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Ak budete vediet aj pre 2.0 8V tak dajte vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš. Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Původně zaslal: Medion ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj Člověče ty fakt perlíš, nechceš radši lidem poradit v tématech co opravdu znáš?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Původně zaslal: Trnkoš Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš. Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat Heh, asi sem už moc dlouho ze školy, teď sem se na d tím zamyslel a nemůžu si za boha vzpomenout, jestli se ventily dělaj za studena, nebo za tepla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
purkmistr Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: vector Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej). Nikdo nic dalšího k tomu? To se divím, je v tom ještě jeden drobnej chyták... schválně jestli na něj někdo přijdete. Pokud ne, napíšu to sem v pondělí, přes víkend nechám poč v práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Na 55kW 1.4ku 205ku je v knize jak na to je vůle sacích ventilů i výfukových 0,20. Jak hodně se ty motory lišej, to nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Tak jste mě zmátli, mám motor TU, 1,4 obsah r.v 88 a u něj se seřizujou ventily na jakou hodnotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 No nevim, u 130-ky mi stacilo vedet vule, mit desitku, sroubovak a merky. Nemusi se u Peugeotu davat vymezovaci podlozky, vyndat vacku atd.? Mam tak nejak v hlave, ze to neni az tak jednoduchy vedet jen vule. Taky o tom premyslim. Startuje dobre, do otacek jde taky dobre, ale ma takovej nejakej hrubsi zvuk. Subjektivne. Jde to nejak lip poznat? (teda jako mi jednou pred serizenim u skodovky cvrlikaly-to nedelaj) Mejte se a hezky vikend. Doufam, ze to nejak vydrzim, nez Oddie napise sve odborne vyjadreni. PS: To Oddie: to neni moc hezky nas takhle napinat:D:D [upravil dne 27.10.06 hloze-ja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 No přesně takovej problem mám já, motor má hrubší zvuk a když je studenej je to slyšet víc, než když se zahřeje, druhá věc je ta, že pokud se mi motor zahřeje k 90 stupňům, motor znatelně ztratí na výkonu a přijízdě do mírného kopce, případně při prudším prošlápnutí plynu se hnedka ventily ozývají, když mám motor na 70-80 stupních jede v pohodě, ale jakmile to začne zvonit, je to dost cítít že to nejede, příčina dle mě netěsnost ventilů, tudíž nižší komprese a vyšší spotřeba a zahřívání, proto bych si je chtěl poladit, měl jsem to v servisu tady, kde jsem si nechal i srovnat ventilový vůle, ale mechanik byl asi vůl, nebo co, protože jsem zaplatil 200, s tím at si přijdu zítra a když jsem si šel pro auto, stálo venku před dílnou a on to tam teprve narychlo ladil a dle mě to zprznil, protože je to stejný jako předtím, není nad to když si to člověk udělá sám, zlatá škudka tam jsem je mohl štelovat po slepu, a pokaždé se mi to povedlo:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Za 200 (Kc ne Euro) vule ventilu vymezi asi jen superman nebo dobrej kamarad. Dej vyhledavat \"serizeni ventilu\". Ted jsem to zkousel a fakt to neni tak jednoduchy:D:D (to serizeni, ne vyhledavani). Kdyz to za tepla ztrati vykon, tipoval bych maly vule (nepusti to ventily dotesnit-jak pises), ale zase by to moc necvakalo,ne?Mozna se pletu.Nejsem odbornik. Jen tak uvazuju. Ale to uz bych rychle resil. V takovym stadiu ja jeste nastesti nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 No jo taky jsem se divil, ale šel jsem spokojenej převzít auto a druhej den sem s tím jel a hnedka v prvním kopci když jsem uslyšel to typický cinkání tak jsem vsteky málem prorazil rukou střechu, pak jsem si to rozmyslel, přeci svýmu autí nemůžu ubližovat, když za to nemůže:-)Ale co si na těchle rádoby servisech vemeš, on řekne je to divný blá blá blá, prostě to není jejich osobní auto, tak na to serou taková je pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Původně zaslal: Tommys No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu Motory TU, tedy i zmiňovaná 1,4 , mají na vymezení vůle šrouby, ne podložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.