Sign in to follow this  
Followers 0
svrbca

seřízení ventilů 1,4

32 posts in this topic

ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš.

Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medion

ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj

Člověče ty fakt perlíš, nechceš radši lidem poradit v tématech co opravdu znáš??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Trnkoš

Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš.

Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat

Heh, asi sem už moc dlouho ze školy, teď sem se na d tím zamyslel a nemůžu si za boha vzpomenout, jestli se ventily dělaj za studena, nebo za tepla :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: purkmistr

za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: purkmistr

za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci :D

Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: purkmistr

za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci :D

Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej).

Nikdo nic dalšího k tomu? To se divím, je v tom ještě jeden drobnej chyták... schválně jestli na něj někdo přijdete. Pokud ne, napíšu to sem v pondělí, přes víkend nechám poč v práci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 55kW 1.4ku 205ku je v knize jak na to je vůle sacích ventilů i výfukových 0,20. Jak hodně se ty motory lišej, to nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevim, u 130-ky mi stacilo vedet vule, mit desitku, sroubovak a merky. Nemusi se u Peugeotu davat vymezovaci podlozky, vyndat vacku atd.? Mam tak nejak v hlave, ze to neni az tak jednoduchy vedet jen vule.

Taky o tom premyslim. Startuje dobre, do otacek jde taky dobre, ale ma takovej nejakej hrubsi zvuk. Subjektivne. Jde to nejak lip poznat? (teda jako mi jednou pred serizenim u skodovky cvrlikaly-to nedelaj) Mejte se a hezky vikend. Doufam, ze to nejak vydrzim, nez Oddie napise sve odborne vyjadreni.:D

PS: To Oddie: to neni moc hezky nas takhle napinat:D:D

[upravil dne 27.10.06 hloze-ja]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No přesně takovej problem mám já, motor má hrubší zvuk a když je studenej je to slyšet víc, než když se zahřeje, druhá věc je ta, že pokud se mi motor zahřeje k 90 stupňům, motor znatelně ztratí na výkonu a přijízdě do mírného kopce, případně při prudším prošlápnutí plynu se hnedka ventily ozývají, když mám motor na 70-80 stupních jede v pohodě, ale jakmile to začne zvonit, je to dost cítít že to nejede, příčina dle mě netěsnost ventilů, tudíž nižší komprese a vyšší spotřeba a zahřívání, proto bych si je chtěl poladit, měl jsem to v servisu tady, kde jsem si nechal i srovnat ventilový vůle, ale mechanik byl asi vůl, nebo co, protože jsem zaplatil 200, s tím at si přijdu zítra a když jsem si šel pro auto, stálo venku před dílnou a on to tam teprve narychlo ladil a dle mě to zprznil, protože je to stejný jako předtím, není nad to když si to člověk udělá sám, zlatá škudka tam jsem je mohl štelovat po slepu, a pokaždé se mi to povedlo:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 200 (Kc ne Euro) vule ventilu vymezi asi jen superman nebo dobrej kamarad. Dej vyhledavat \"serizeni ventilu\". Ted jsem to zkousel a fakt to neni tak jednoduchy:D:D (to serizeni, ne vyhledavani). Kdyz to za tepla ztrati vykon, tipoval bych maly vule (nepusti to ventily dotesnit-jak pises), ale zase by to moc necvakalo,ne?Mozna se pletu.Nejsem odbornik. Jen tak uvazuju. Ale to uz bych rychle resil. V takovym stadiu ja jeste nastesti nejsem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo taky jsem se divil, ale šel jsem spokojenej převzít auto a druhej den sem s tím jel a hnedka v prvním kopci když jsem uslyšel to typický cinkání tak jsem vsteky málem prorazil rukou střechu, pak jsem si to rozmyslel, přeci svýmu autí nemůžu ubližovat, když za to nemůže:-)Ale co si na těchle rádoby servisech vemeš, on řekne je to divný blá blá blá, prostě to není jejich osobní auto, tak na to serou taková je pravda

Share this post


Link to post
Share on other sites

No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tommys

No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu

Motory TU, tedy i zmiňovaná 1,4 , mají na vymezení vůle šrouby, ne podložky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.