JURCO Odesláno 24. říjen 2006 Sdílet Odesláno 24. říjen 2006 Čaute!Môže mi niekto poradiť?Mám 406 2.0 HDI a keď ráno naštartujem tak mi zopár krát šklbne motorom a potom naskočí na volnobežné otáčky sám od seba a motor ide ako má!Robieva mi to aj,keď auto dlkšie postojí.Vie niekto,čo to môže byť za chyba?Ak áno poraďte mi ako to opraviť.Vopred Dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 24. říjen 2006 Sdílet Odesláno 24. říjen 2006 Původně zaslal: JURCO Čaute!Môže mi niekto poradiť?Mám 406 2.0 HDI a keď ráno naštartujem tak mi zopár krát šklbne motorom a potom naskočí na volnobežné otáčky sám od seba a motor ide ako má!Robieva mi to aj,keď auto dlkšie postojí.Vie niekto,čo to môže byť za chyba?Ak áno poraďte mi ako to opraviť.Vopred Dík! Ahoj, neviem či to je palivovým filtrom, ale skus ho pozriet. Ja sa nan chystam zajtra. Mam auto už rok, ma najazdených 176000km a neviem kedy tam menil predtým majiteľ filtre. Pozriem aj vzduchový. Skus to teda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JURCO Odesláno 25. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Ja mám filter ok!Ale dnes som sa dozvedel,že na vine môžu byť trysky a kontrolujú a opravujú ich v Novom Meste nad Váhom,ale počkám či mi niekto nenapíše,čo má s tým už skúsenosti.Ak nie tak tam zavolám,čo by to stalo!Dnes som bol na školení a práve tam bol ten prístroj na meranie trysiek a čerpadla so vstrekovaním common rail a tam to bolo pekne vidieť,ktorá tryska slabo vstrekkuje po navolení určitých otáčok a tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Původně zaslal: JURCO Ja mám filter ok!Ale dnes som sa dozvedel,že na vine môžu byť trysky a kontrolujú a opravujú ich v Novom Meste nad Váhom,ale počkám či mi niekto nenapíše,čo má s tým už skúsenosti.Ak nie tak tam zavolám,čo by to stalo!Dnes som bol na školení a práve tam bol ten prístroj na meranie trysiek a čerpadla so vstrekovaním common rail a tam to bolo pekne vidieť,ktorá tryska slabo vstrekkuje po navolení určitých otáčok a tlaku. daj potom vediet co to bude kostovat tie trysky...si automechanik? nie si z liptova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Původně zaslal: JURCO Ja mám filter ok!Ale dnes som sa dozvedel,že na vine môžu byť trysky a kontrolujú a opravujú ich v Novom Meste nad Váhom,ale počkám či mi niekto nenapíše,čo má s tým už skúsenosti.Ak nie tak tam zavolám,čo by to stalo!Dnes som bol na školení a práve tam bol ten prístroj na meranie trysiek a čerpadla so vstrekovaním common rail a tam to bolo pekne vidieť,ktorá tryska slabo vstrekkuje po navolení určitých otáčok a tlaku. zkus natankovat kvalitni naftu a pridej tam tu srandu co se dava do nafty - je jich vic druhu (treba na zimu...) ale nejake umi i procistit ty trysky!!! Tak tohle bych jeste zkusil, bo to neni zas tak drahe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JURCO Odesláno 26. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Áno som z Liptova!Kvalitnú naftu som už dávno natankoval aj prípravok na vyčistenie palivového systému som dal do nafty kus to pomôhlo,ale časom to začalo robiť znovu.Každý druhý krát,keď tankujem tak niečo do nafty pridám,ale aj tak mi to ráno zopár krát šklbne.Na školení som sa dozvedel,že u peugeotoch,fordoch na začiatku neboli tie trysky až tak dobre konštruované a vychytávali tam chyby(u vstrekovania common rail)u dnešných 407,207 sú tie trysky už lepšie,ale uvidíme za 2 roky veď na trhu sú len krátko.Ak sa mi podarí zistiť to číslo do Nového mesta nad Váhom tak vám ho napíšem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 ak to bude triskami - teda vstrekovacmi priprav si penazenku... jden vstrekovac min 8tis starsi by som nedaval nakolko nevies v akom stave je resp kolko ma za sebou. pripravky na cistenie ti pomozu len tazko, nanajvys sa to da cistit ultrazvukom ale i to len ak je zaneseny inak vymena. Na to aby ti vstrekovac odisiel staci v niektorych pripadoch raz natankovat blbu naftu... maximalna zivotnost by mala byt vraj okolo 200tis km, no pocul som uz aj o pripadoch kedy odisli po 60 i menej tis km... len tak btw nevyleti ti z vyfuku pri startovani na studeno privela dymu? moc dobre nechapem co myslis pojmom zasklbat motorom ale nastartuje ti na vsetky valce okamzite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 27. říjen 2006 Sdílet Odesláno 27. říjen 2006 Původně zaslal: JURCO Čaute!Môže mi niekto poradiť?Mám 406 2.0 HDI a keď ráno naštartujem tak mi zopár krát šklbne motorom a potom naskočí na volnobežné otáčky sám od seba a motor ide ako má!Robieva mi to aj,keď auto dlkšie postojí.Vie niekto,čo to môže byť za chyba?Ak áno poraďte mi ako to opraviť.Vopred Dík! Servus dríči, otec ma 306 1.9 hladky dízel, ale mu tie motor akosi sklbe. Tak sa vcera zastavil u Pažouta v Pov. Bystrici a tí mu povedali, že treba vymenit prvu trysku / cena 8000SK/. Uz si nevie rady čo s tým. Tak sa pytal mechanika u nich na firme, že na čo je tá tryska. On na to, že prvá je na štartovanie len. Neviete nie co o tom aj Vy? Este ten ich mechanik z prace mu poradil, aby si pozrel vzdcuhovu klapku. Lebo palivovy filter menil minuly tyzden a trochu to pomohlo. Ale zas mu to sklbe aj dalej. Poviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.