Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Filip

205 osvětlení popelníku, pískaní brzd, vibrace volantu

17 posts in this topic

Zdárek, chtěl bych zjistit kde - jestli teda vůbec - se spíná rozsvěcování té malé žarovičky co by mi měla osvětlovat popelník a kam vlastně patří usadit, mě tam visí jen tak. Asi jí dám napřímo.

Při dobrždování mi začalo pískat v předním kole, ne nijak brutálně, ale, stačí sundat destičky a očistit nebo jak se to vlastně odstgranje ??

Nejvíc při rychlosti 80 - 100 km/h a při brždění mi dost vibruje volant vlevo a vpravo, cítím to i v pedálech a celém autě. No volant vlastně trochu vibruje pořád. Mám v pytli kloub na pravé poloose, při vracení rejdu zprava mi v tom tluče, mírně. Způsobuje to chvění (vibrace) volantu pouze ten kloub anebo bych měl nechat přesoustružit i kotouče ??

Popřípadě raději prodat a koupit jiné :)

DIQ MOC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filipe s osvícením popelníku mám taky problém nesvití mi vůbec jen si myslim že má svitit když zapneš světla pokud to budeš dělat dřív tak dej vědět jinak dám vědět já pískání brzd muže dělat bordel mezi destičkou a kotoučem a ty vibrace to nevim vyvážit kola pokroucený kotouče čep fakt nevim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píská to taky při špatný tvrdosti destiček a kotoučů, prej každá firma dělá jinak tvrdý materiály. ABSbloken to řeší tak, že destičky podlepí proužkem gumy....

Jo vona je u poelníku žárovka, jo? To se musim dneska podívat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na P405 straší model se osvětlení popelníku rozsvěcuje zapnutím parkovaček. Svítí spolu s osvětlením přístrojů, tlačítek a zapalovačem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a u P205 je to to samé. Žárovička je uchycená v pravo nahoře. Budeš to muset rozdělat a tu žárovičku si tam zakápni lepidlem. Sice byla v takový objímce, ale ta už byla roztavená.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to klepání volantu mi dělá taky hlavně při brždění, můj dvorní mechanik mi řek, že musím nechat srazit kotouče a koupit nový destičky a pak to dělat nebude. Pískání může bejt jenom pecka na destičce, vyndej jí, prohlídni a jestli tam něco uvidíš, tak to vydloubni třeba šroubovákem, taky se mi to stalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky za rady ted mám ale zase jiný problém, roztrhl se s nima lítající balon - v rámci údržby jsem vyměnil palivový filtr, jenomže mi nejde celá soustava odvzdušnit !! Skoušeli jsme snad všechno, zalejt čerpadlo a filtr odvzdušnovacím šroubem pomocí injekce + pumpvat pomohlo ze všeho nejvíc, jenomže vždycky se po krátkém tůrování opět v hadičce oběví bubliny a motor začne skomírat. Sem z toho mimo. Filtr, taková banalita, říkal jsem si a už den nejezdím. Přestávám se vrtat ve starých autech, je to zbytečný, jen se objeví další závady. Nechat jezdit dokud jezdí a pak odstavit...

Podotýkám, že všechny hadice a spoje jsou bez dir a bez netěsností.

PoraDte pliiis

Btw nemáte někdo číslo na Oddieho ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varuz

Co clovek, to nazor ;)

Ja menil kotouce i desticky, a vibrace do volantu byly stejne. ted, cca po 20 tisicich, muzu rict nasledujici :

piskani - piska to - nepiska to - piska to,kdyz se jede doleva - piska to, kdyz se jede doprava - nepiska to - piska to, kdyz se jede doleva a rovne.

ted to dalo cca 2.000 km pokoj, ale asi se to zacina probouzet.:(

Co se tyka vibraci do volantu - uzil jsem si jich taky dost, ale ted kupodivu ustaly (tohle musim zaklepat -tuk, tuk, tuk) nekdy volant vibruje i po rovine bez brzd, nekdy s brzdama a nekdy, i kdyz se brzdi, tak ne.....

no, ja jen to, co jsem s Vozikem zazil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip: pokud jsi na nic jineho nesahal nez na ten filtr, tak musi byt nekde tam - neskripnul jsi nejak tesneni? Nebo nevypadlo ti? Tesni ten odvzdusnovak? Je dobre zasroubovanej ten filtr, neni pres zavit? OK to asi prehanim, ale doporucuju filtr odmontovat, zkontrolovat tesneni a zase namontovat, tim rozhodne nic nezkazis (krome par cl paliva).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jsem s vymenou nemel problem jen vytocit, vymenit vycistit. Kdyby to naky pako neutesnovalo silikonem kolem zavitu tak to bylo hned.

Pak jsem jen pumpu na filtru napumpoval a jezdi mi to doted.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filipe určitě bych dal na radu Dydzeje pokut si na nic jinýho nešahal bude to určitě tam a čislo na Oddiho najdi nějakej odkaz od něj má ho vlevo dole :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 306tce nam piskaji kotouce porad...a uz to neresim ...

kdyz mela 30tkm tak nam v Chorvatsku zacly brzdy piskat poprve , ale fakt brutalne - primo jekot (kazdy se otacel, a i pri 150 kmh to slo slyset do kabiny)

vymenili disky + desticky a vysledek byl ze to piskalo znovu ale jen malinko a hlavne pri zataceni doleva.

ted ma auto 90tkm a jsou tam opet nove desky + kotouce a zase si to pri dobrzdeni obcas piskne ....

jinak pokazde sme to meli v Peugeot servisu a pocitam ze tam sly originalni dily.

a ty vibrace pri brzdeni, to mi zas dela na Saxu. Bude to vulemi v napravach a dost mozna zvlnenymi kotouci. Kdyby mel v haji vyvazeni kol tak ti vibruje volant porad...:o)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajsik vibrace od nevyvážených kol by byla jen v určité rychlosti jezdil sem tak asi tři dny dělalo to mezi 70 a 90 jinak dobrý :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdárek, k tomu filtru: bylo to netěsnícím odvzdušnovákem, hajzlík jeden. Nahradil jsem ho šroubem, napumnul a bylo po problému.. Jenom mě zaráží, že hadičkou co vede od filtru do čerpadla, s palivem pořád jdou nevelký bubliny :o to teda nechápu, když se motor nedusí. Je to normální vzhledem k velkému objemu té nádržky ve které je filtr vložen nebo by měla protékat jenom nafta ?

Jinak ty vibrace mi nejspíš způsobuje kl. hřídel páč klepe a je to zralý na výměnu. Jen pro informaci jsem se ptal na jednom vrakáči/bazaru a levá i pravá jsou stejně drahý - 2500,- a prej ne repas ani výměna za starou... nevím nevím, zdá se mi to dost levný. V opravně Pažoutů by to bylo 3500 + stará. Nejspíš půjdu do té levnější. cao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo a popelník ??... žárovky sem sebral na vrak. hned dvě i s plastovou objímkou :D zacvakl do svýho, sepl světla a svítí !!!! Až do doby co jsem odstrojené plasty, spínače,hodiny a popelník nastrojil zpět ... pak zhasla. Zopakoval jsem vše znova a zjistil že to byl jen kontakt. Večer jsem se radoval že už si neklepu na zem, při zavřených dvířkách je dokonce nepatrně oranžově vidět jejich obrys, to + pro lepšejší orientaci náhdoných stopařek :) Druhý den opět pohasla :mad: Fakt se mi to nechce znova rozebírat :(

(ty smajlíci proto že mě krásně vystihujou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip: myslim ze by tam zadne bublinky nemely jit. Jestlis tam dal obyc sroub misto odvzdusnovaku, muze to byt tim, protoze odvzdusnovak je spicatej a tou spickou tesni maly otvor, kterym vytejka nafta; kdezto sroub neni na spicce rovnej (diky zavitu) a proto poradne netesni. Nebo je jeste jinde drobna netesnost. To ze to nechcipa je zrejme tim, ze prisun nafty je vzdy o neco vyssi nez jeho spotreba - zbyla nafta jde ze vstriku zpetnou hadickou zpet do nadrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.