Pinďa Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Prosím o radu co je to za alternátor. Nevím nabíjecí proud (neboli který alternátor) viz. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? Díl Motor Výroba od - do Výkon kW (HP) Objem ccm Alternátor (kód: BOSCH-0986042091) Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 10.00-05.04 85 (116) 1749 Alternátor (kód: BOSCH-0986041471) Nabíjecí proud 120 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761 Alternátor (kód: BOSCH-0986041401) Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761 Alternátor (kód: BOSCH-0986040220) Nabíjecí proud 80 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761 Alternátor (kód: BOSCH-0986039780) Nabíjecí proud 70 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761 Neboli co jsou tam za ložiska a jaké jsou tam uhlíky??? [upravil dne 20/10/06 Pinďa] [upravil dne 20/10/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 20. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Ještě jsem zapoměl na tyto informace: je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. Ještě foto štítku. [upravil dne 20/10/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Původně zaslal: Pinďa Ještě jsem zapoměl na tyto informace: je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. Ještě foto štítku. Koukám na ten štítek jako blázen, vždyť je to Mitsubishi. To tam asi origo nebylo, nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 20. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Pinďa Ještě jsem zapoměl na tyto informace: je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. Ještě foto štítku. Koukám na ten štítek jako blázen, vždyť je to Mitsubishi. To tam asi origo nebylo, nebo jo? Tak to bylo dovezeno z NL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Co by nebylo, vždyť je to jeden z dodavatelů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 20. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Klucí potřebuji, jestli nevíte, co jsou tam za ložiska a jaké jsou tam uhlíky??? Než to rozdělám, nemohu dlouho zůstat bez auta. [upravil dne 20/10/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Původně zaslal: oddie Co by nebylo, vždyť je to jeden z dodavatelů... ÁÁ, tak to potom jo. Ale netuším jakej nabíjecí proud by tam měl bejt, šel bych střední cestou 90 A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Miloš306 Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Čo som pozeral do katalógu, tak by to mal byť 90A (MITSUBISHI A002TA2091) !? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Původně zaslal: komisar LOŽISKO 620 KČ REGULÁTOR S UHLÍKY 3320 A TO PŘIPOČTI DPH,TAKŽE VEM VRAKOVIŠTĚ,jinak označení ložiska nevím NEBUD HNUP KOUKNI NA CISLO LOZISKA A KUP U NAS CESKY A MAS TO ZE DESETINU REGULATOR ALE NEOBLBNES Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=48068856 no tuhle maj febinu za 1709.- se slevou 25 % se dostanes na nakejch trinact stovek zkus tam zavolat a poptat se esli je to to co potrebujes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Původně zaslal: BobyD http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=48068856 no tuhle maj febinu za 1709.- se slevou 25 % se dostanes na nakejch trinact stovek zkus tam zavolat a poptat se esli je to to co potrebujes Až na to, že je tam omezení výrobce na Valeo, a tohle je Mitsu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Aha:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Tyhle věci je potřeba řešit u elektrikářů, příp. ve speciálkách pro ně, jinde to nemá moc smysl. Třeba takovej Vachta by to mohl mít. Hrabat se v tom doma znamená riziko, že se ten díl bude taky třeba shánět pěkně dlouho, a auto bude v tu chvíli nepojízdné, pokud nemá nějakou náhradu... Já bych si tam třebas strčil jinej altík, a ten špatnej řešil až potom, ale tuhle možnost taky každej nemá, takže v tu chvíli je lepší jen to hodit k elektrikářovi, a maximálně, pokud chci mít pocit něčeho udělaného svépomocí, ten altík vyndat, a nedávat mu tam celé auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 23. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Klucí nevíte někdo něco k tomuto altíku, prosím!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Koukal jsem na můj, mám tam Valeo. Tak nevim. Já bych tam dal nějakej z vrakáče a tenhle bych potom v klidu zgenerálkoval a pak ho lupnul zpět:D [upravil dne 23/10/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Otci jsem na 205tce vymenil uhliky tak, ze jsem vzal z vrtacky nahradni, trochu je ubrousil na pozadovany tvar a bylo funguje to bezmala 2 roky (vsak proc taky ne, regulator vetsinou neodejde), loziska bych koupil podle velikosti nejake ceske, kdyz nebude tak zahranicni, pokud to teda neni atyp... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 23. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 No já si chtěl nakoupit díly a v sobotu to zgenerálkoval. Takže mi nakonec nezbude než odstavit auto (na týden) a rozházet altík v dílně. Nakoupit díly (doufám, že japonci tam nebudou mít nějaké zvláštní ložiska a nějaké ty uhlíky) a poskládát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Ahoj Pinda, nerobia u vas kdesi vymenu kus za kus alebo. U nas v blizkosti robia repasy za par dni. Skus to urobit tak. A preco chces menit uz loziska? Ak nie su zaseknute tak potom im nic nie je. A skus vymenit len uhiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 24. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2006 V blízkosti nedělaj repase. Altík začal pískat při volnoběhu a menších otáčkách. Už se mi na to díval kamoš opravář a to prý odchází ložiska. Takže mám vyměnit ložiska přitom i uhlíky a (raději) vytahanej klíňák (ještě se podívat na napínací kladku zda taky nevyměnit ložiska). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 24. říjen 2006 Sdílet Odesláno 24. říjen 2006 A piska to urcite altik? nam piskali na 206ce kladky na remenu prislusenstvi a predtim nam taky tvrdili ze to budou loziska na alternatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.