Sign in to follow this  
Followers 0
Pinďa

alternator

26 posts in this topic

Prosím o radu co je to za alternátor. :nevim:myslim:nevim

Nevím nabíjecí proud (neboli který alternátor) viz. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?

Díl Motor Výroba od - do Výkon kW (HP) Objem ccm

Alternátor (kód: BOSCH-0986042091)

Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 10.00-05.04 85 (116) 1749

Alternátor (kód: BOSCH-0986041471)

Nabíjecí proud 120 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986041401)

Nabíjecí proud 90 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986040220)

Nabíjecí proud 80 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Alternátor (kód: BOSCH-0986039780)

Nabíjecí proud 70 A - napětí = 14 V 1.8 16V 11.95-10.00 81 (110) 1761

Neboli co jsou tam za ložiska a jaké jsou tam uhlíky???

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

post-0-14109594925067_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jsem zapoměl na tyto informace: :myslim

je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. :super

Ještě foto štítku.

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

post-0-1410959492582_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pinďa

Ještě jsem zapoměl na tyto informace: :myslim

je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. :super

Ještě foto štítku.

Koukám na ten štítek jako blázen, vždyť je to Mitsubishi. To tam asi origo nebylo, nebo jo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pinďa

Ještě jsem zapoměl na tyto informace: :myslim

je to na P 406 1,8 - 16V rok výroby 1996. :super

Ještě foto štítku.

Koukám na ten štítek jako blázen, vždyť je to Mitsubishi. To tam asi origo nebylo, nebo jo?

Tak to bylo dovezeno z NL. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klucí potřebuji, jestli nevíte, co jsou tam za ložiska a jaké jsou tam uhlíky???

Než to rozdělám, nemohu dlouho zůstat bez auta.

[upravil dne 20/10/06 Pinďa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Co by nebylo, vždyť je to jeden z dodavatelů...

ÁÁ, tak to potom jo. Ale netuším jakej nabíjecí proud by tam měl bejt, šel bych střední cestou 90 A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čo som pozeral do katalógu, tak by to mal byť 90A (MITSUBISHI A002TA2091) !?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

LOŽISKO 620 KČ REGULÁTOR S UHLÍKY 3320 A TO PŘIPOČTI DPH,TAKŽE VEM VRAKOVIŠTĚ,jinak označení ložiska nevím

NEBUD HNUP KOUKNI NA CISLO LOZISKA A KUP U NAS CESKY A MAS TO ZE DESETINU REGULATOR ALE NEOBLBNES :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyhle věci je potřeba řešit u elektrikářů, příp. ve speciálkách pro ně, jinde to nemá moc smysl. Třeba takovej Vachta by to mohl mít. Hrabat se v tom doma znamená riziko, že se ten díl bude taky třeba shánět pěkně dlouho, a auto bude v tu chvíli nepojízdné, pokud nemá nějakou náhradu... Já bych si tam třebas strčil jinej altík, a ten špatnej řešil až potom, ale tuhle možnost taky každej nemá, takže v tu chvíli je lepší jen to hodit k elektrikářovi, a maximálně, pokud chci mít pocit něčeho udělaného svépomocí, ten altík vyndat, a nedávat mu tam celé auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klucí nevíte někdo něco k tomuto altíku, prosím!!!!!!!!!!! :myslim:bojim:myslim

:(

:(

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukal jsem na můj, mám tam Valeo. Tak nevim. :( Já bych tam dal nějakej z vrakáče a tenhle bych potom v klidu zgenerálkoval a pak ho lupnul zpět:D

[upravil dne 23/10/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otci jsem na 205tce vymenil uhliky tak, ze jsem vzal z vrtacky nahradni, trochu je ubrousil na pozadovany tvar a bylo :mrk funguje to bezmala 2 roky (vsak proc taky ne, regulator vetsinou neodejde), loziska bych koupil podle velikosti nejake ceske, kdyz nebude tak zahranicni, pokud to teda neni atyp...

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já si chtěl nakoupit díly a v sobotu to zgenerálkoval. :myslim:(:myslim

Takže mi nakonec nezbude než odstavit auto (na týden) a rozházet altík v dílně. :(

Nakoupit díly (doufám, že japonci tam nebudou mít nějaké zvláštní ložiska a nějaké ty uhlíky) a poskládát. ;):P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Pinda, nerobia u vas kdesi vymenu kus za kus alebo. U nas v blizkosti robia repasy za par dni. Skus to urobit tak. A preco chces menit uz loziska? Ak nie su zaseknute tak potom im nic nie je. A skus vymenit len uhiky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V blízkosti nedělaj repase. :(

Altík začal pískat při volnoběhu a menších otáčkách. :nevim

Už se mi na to díval kamoš opravář a to prý odchází ložiska. ;)

Takže mám vyměnit ložiska přitom i uhlíky a (raději) vytahanej klíňák (ještě se podívat na napínací kladku zda taky nevyměnit ložiska). :myslim:super:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A piska to urcite altik? nam piskali na 206ce kladky na remenu prislusenstvi a predtim nam taky tvrdili ze to budou loziska na alternatoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.