Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Radimo

výfuk u 406

31 posts in this topic

zdravím,mám takový problém,asi z výfukem,když je mtor studený tak nejde nic slyšet,ale po zahřátí jde od spodku slyšet takové drnčení,nesetkal se s tím někdo,díky za rady. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anebo uvolněné přepážky.

Vlez pod to a buš pěstí. Uslyšíš.

Pokud tě to moc neštve tak jezdi dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emise to udělalo,tak si myslím že katalyzátor je v poho,pod autem sem ještě vlezaný nebyl,takže nevím z které části to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusím teda zabouchat na ten kaťák,a nemá to nějaký vliv na spotřebu?když je špatný?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radimo

zdravím,mám takový problém,asi z výfukem,když je mtor studený tak nejde nic slyšet,ale po zahřátí jde od spodku slyšet takové drnčení,nesetkal se s tím někdo,díky za rady. :myslim

Přesně to samý jsem měl já, za studena ticho a po ohřátí to drnčelo až hrůza, nejvíc při parkování při nízkých otáčkách, lidi se otáčeli co to přijelo za popelnici:D V servisu to ohřátý zvedli a nastartovali a bylo to jasně slyšet z katalyzátoru, tak jsem ho nechal vyměnit za univerzální, cena i s prací 3700,-kč, auto teď líp jede od spoda a má lepší zvuk než předtím.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm,tak to bude asi ono,ale těch peněz,nebude levnější neco z vrakáču?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spotřebu jsem ještě nemeřil,ale jedu na slováky(asi 400km)tak to zkusím změřit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radimo

hmmm,tak to bude asi ono,ale těch peněz,nebude levnější neco z vrakáču?

Ten univerzál je novej, tak počítej minimálně 50000km, z vrakáče bude mít tak 100000km najeto a to už je pomalu u konce. tak sice to levněji přijde ale jsou to vyhozený prachy protože za 1 až 2 roky měníš znova;) a k těm penězům, origo stojí tak 15 000kč, tak si myslím že je to levny až až:D

Na spotřebu by to vliv mít nemělo pokud máš jen jednu lambdu před katem. Pokud jsou dvě lambdy, před i za katem tak potom to vliv má:)

[upravil dne 20/10/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to si dám předčasný dárek na vánoce,k tomu ješťě zimáky,aspoň bude něco pod stromkem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a myslíš že by se to dalo vyměnit svépomocí? nebo radši nějaký mechanik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radimo

tak to si dám předčasný dárek na vánoce,k tomu ješťě zimáky,aspoň bude něco pod stromkem :D

No zimáky na mě taky vybafli. 6000,- mě stáli:( ale zase je to na pár let a ten kaťák taky :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radimo

a myslíš že by se to dalo vyměnit svépomocí? nebo radši nějaký mechanik?

No musí se sundat starej kat i s rourou od motoru, pak to uříznout a COčkem dobře přivařit novej a k němu trubu s přírubou pro výfuk, já bych to hodil do servisu, pokud teda nejseš dobrej svářeč

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaké koupils zimáky,já sem tři dny seděl u PC a nemohl se rozhodnout:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.