Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot představí horké novinky podzimu!


Guest JR

Recommended Posts

Autosalon Brno 2003

Peugeot představí horké novinky podzimu!

Brno 5. června 2003 - Společnost PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA představí v rámci Autosalonu Brno 2003 na výstavní ploše o rozloze

2 108m2 celkem 27 vozů Peugeot. Mezi nejzajímavější exponáty stánku budou patřit modely 307 CC a 206 RC, které zde oslaví svoji národní premiéru. Fanoušky automobilového sportu potěší Peugeot 206 WRC a koncept RCŞ, milovníky luxusu koncept 807 Grand Toursime. Na venkovní ploše u pavilonu Z si mohou všichni zájemci vyzkoušet jízdy prostorovými vozy Peugeot v akci „Prostor pro Vaše představy“. V průběhu sobotního dne vyhraje jeden z návštěvníků autosalonu vůz Peugeot 307.

Na stánku Peugeot si návštěvníci prohlédnou celkem 27 vozů, které ilustrují kompletní řadu osobních automobilů francouzské značky:

· 206 5P PREMIUM 1.4

· 206 3P STYLE 1.4 HDI

· 206 COUPÉ CABRIOLET 2.0

· 206 SW XS 2.0 HDI

· 2 x 206 RC 2.0 180k

· 206 WRC

· 307 3P XSI 2.0 HDI

· 307 5P XT 2.0 HDI (110 k)

· 307 BK XR PRESENCE 2.0 HDI

· 307 SW 2.0 BVA

· 307 CC 2.0 180k

· 406 PACK CONFORT 2.2

· 406 BK PACK ELEGANCE 2.2 HDI

· 406 COUPÉ PACK 2.2 HDI

· 406 COUPÉ PACK 3.0

· 607 EBENE PACK 3.0 BVA

· 607 TITANE PACK 2.2 HDI

· 607 IVOIRE PACK 2.2

· 807 PACK PULLMAN 3.0 BVA

· 807 PACK 2.2 HDI

· 807 GRAND TOURISME

· PARTNER COMBISPACE 1.4

· PARTNER COMBI ACTIVE 1.6

· PARTNER COMBI ACTIVE 2.0 HDI

· BOXER MINIBUS 2.8 HDI

· RC Ş

Modely 307 CC a 206 RC oslaví na Autosalonu Brno svoji národní premiéru.

307 CC

Na podzim letošního roku bude uveden do prodeje velmi očekávaný model 307 Coupé Cabriolet. Peugeot 307 CC ilustruje úspěšnou snahu spojit bezpečnost, funkčnost a komfort. Představuje rovněž ve svém vnitřku výjimečnou a dynamickou osobitost, která jej díky propracovaným detailům interiéru řadí do světa luxusních vozidel sportovního charakteru. Jediným stisknutím přepínače přechází 307 CC z kupé na kabriolet a tato operace nezabere víc než 25 sekund. Automatický elektro-hydraulický systém ovládaný elektronicky přes multiplexní zařízení zajiš?uje veškerou kinematiku včetně stažení předních oken. Model 307 CC je vybaven dvěmi pohonnými jednotkami – benzínovým motorem 2,0 16V s výkonem 100 kW (k dispozici s mechanickou pětistupňovou převodovkou nebo automatickou převodovkou se sekvenčním ovládáním \"Tiptronic system Porsche\") a 2,0 16V s výkonem 130 kW spojenou s pětistupňovou mechanickou převodovkou.

Vybavení na palubě vozu umožňuje řidiči bezpečnou jízdu, zjednodušené parkování a dostatek komfortu. Nový dvoufunkční snímač (snímač deště a venkovního osvětlení) kontroluje zároveň automatické stírání oken a rozsvícení reflektorů. Systém pomoci při parkování se čtyřmi snímači pro couvání a automatickým sklopením vnějších zpětných zrcátek zjednodušuje řidiči manipulaci s vozem při parkování. Regulátor rychlosti umožňuje automaticky kontrolovat rychlost a poskytuje tak řidiči větší pohodlí.

Model 307 CC, který je vybaven sériově autorádiem s monopřehrávačem CD s šesti reproduktory a skrytou radiovou anténou, může mít také telekomunikační vybavení s radiotelefonem a navigačním systémem umístěným v kabině. Informace jsou zobrazovány na dvou typech obrazovky - jednobarevné nebo barevné 7\" (16/9).

Model 307 CC prokazuje výborné jízdní vlastnosti. Využívá technologie uvedené na trh u sedanu 307 s pro něho specifickým seřízením za účelem zachování kompromisu mezi pohodlím a jízdními vlastnostmi, přičemž se bere ohled i na výkon a hmotnost vozidla. Pérování na čtyřech nezávisle uložených kolech a jeho velký zdvih zahrnuje přední nápravu typu inverzní pseudo Mc Pherson a zadní nápravu s příčným nosníkem z plechu

o tlouš?ce 6 mm.

Řízení 307 CC je hřebenového typu a zahrnuje začleněný hydraulický posilovač s variabilním účinkem. Posilování je samostatnou hydraulickou jednotkou poháněnou elektromotorem.Tlak, který působí na hřeben řízení, je přizpůsobován v závislosti na rychlosti vozidla a úhlové rychlosti otáčení volantu.

Brždění je zajištěno čtyřmi kotouči – dva ventilované vpředu

(průměr 283 mm a tlouš?ka 26 mm u verze 100 kW – průměr 302 mm a tlouš?ka 28 mm u verze 130 kW), plné kotouče vzadu (průměr 247 mm a šířka 9 mm).

Všechny verze modelu 307 CC jsou sériově vybaveny systémy ESP, ABS, ASR a AFU. Elektronický rozdělovač brzdového momentu rozděluje účinek brzd mezi přední a zadní nápravu a u zadní části mezi pravou a levou stranu.

206 RC

Vystavené modely 206 RC nezapřou svoji příslušnost k sportovním vozům. Verze mají pod kapotou uloženy čtyřválec 16V s objemem 2.0 l, vyvíjející výkon 130 kW (přibližně 180 k) při 7000 1/min a nabízející maximální točivý moment 202 Nm při 4 750 1/min. Vůz 206 RC se výrazně odlišuje od svých sousedů modelové řady 206 svým velmi přesvědčivým stylem exteriéru, právě tak, jako zpracováním interiéru dráždícím sportovní svět nejvyšší třídy.

Kromě systémů zajiš?ujících aktivní bezpečnost, jejichž důkazem je výkonný podvozek vozu se systémem kontroly stability (ESP) a posilovačem řízení s účinkem proměnlivým podle otáček motoru, nabízí vůz prvky pasivní bezpečnosti v podobě adaptativních čelních airbagů o objemu 60 litrů pro řidiče a 90 litrů pro spolujezdce (ten je odpojitelný pomocí vypínače), dále dva dvojité boční airbagy (hlava / hrudník), umístěné v opěradlech a dva bezpečnostní pásy s pyrotechnickými předepínači s omezovačem napínací síly. Vzadu je každé místo opatřeno tříbodovým bezpečnostním pásem a vysouvací bezpečnostní opěrkou hlavy. Model 206 RC je navíc vybavený automatickým rozsvícením varovných světel v případě prudkého brždění.

Všechny vozy typu 206 RC jsou vybaveny automatickou klimatizací s reflexním čelním sklem, automatickými stěrači se snímačem deště, samočinnou aktivací světlometů, doplňkovým osvětlením a vyhřívanými elektricky ovládanými zpětnými zrcátky s možností sklopení směrem ke karoserii. Rádio s CD přehrávačem je k dispozici v základní verzi modelu. Dělená zadní lavice je sklopná.

807 Grand Tourisme

Dynamika vozu 807 Grand Tourisme je zvýrazněna uložením sníženým o 50 mm, koly 18“, výraznějšími reflektory, hliníkovými podélnými střešními nosiči a specifickým podvozkem.

Koncept 807 Grand Tourisme nabízí čtyřem cestujícím maximální pohodlí. Sedadla potažená kůží v béžové – šafránové barvě disponují řadou možností seřízení, která jsou obvykle dopřávána pouze řidiči.

Přístrojová deska je v horní části potažena černou kůží a na svém spodním pásu kůží v béžové – šafránové barvě, podobně jako dveřní panely. Kryt horních ukládacích prostorů je z lakovaného dřeva, stejného materiálu, se kterým se setkáme v horní části multifunkční konzoly a na obvodu věnce volantu potaženého kůží. Centrální konzola, která je také opatřena koženým povrchem, zahrnuje řadu funkcí: přehrávač DVD, chlazené kontejnery, elektricky výklopné podnožky. Se svými bočními motorizovanými posuvnými dveřmi a panoramatickou skleněnou střechou se 807 Grand Tourisme přirozeně otevírá směrem k vnějšímu prostředí.

Model je vybaven benzinovým motorem 3.0 16V o výkonu 150 kW a je spojen s automatickou převodovkou se sekvenčním ovládáním.

RC Ş

Sportovní kupé RC Ş mělo své premiérové představení spolu s modelem RC ¨ během ženevského autosalonu v březnu 2002. Vůz RC Ş je vybaven motorem EW10 J4S, který pohání i model 206 RC.

206 WRC

Peugeot 206 WRC se díky svým opakovaným výsledkům v automobilových soutěžích pomalu stává legendou. Vůz se stal světovým šampiónem mezi rallye vozy v roce 2000, 2001 a 2002. V polovině sezóny 2003 si opět drží před svou konkurencí bodový náskok.

Piloti továrního týmu stanuli opakovaně na stupínku vítězů. Finský pilot Marcus Grönholm se stal světovým šampiónem v roce 2000 a 2002, Angličan Richard Burns v roce 2001. Úspěch vozu 206 WRC ideálně ilustruje jednu z hodnot značky Peugeot – dynamiku.

Soutěž o Peugeot 307

Dne 7. 6. 2003 proběhne na Autosalonu Brno 2003 soutěž o Peugeot 307 1.4 HDI. Zúčastnit se může každý návštěvník od věku 18 let, který si dne 7.6. 2003 zakoupí vstupenku, vyplní a podepíše dotazník na její druhé straně a odpoví na anketní a vědomostní otázku. Výhercem vozu Peugeot 307 se stane návštěvník, který se svým tipem nejvíce přiblíží správné odpovědi.

Testovací jízdy

Součástí expozice Peugeot na Autosalonu Brno 2003 jsou testovací jízdy prostorových vozů, které budou pro veřejnost probíhat každý den od 6. do 12. 6. mezi 9 a 18 hod. na venkovní ploše pavilonu Z. Testovací jízdy probíhají v rámci zvýhodněné nabídky prostorových vozů Peugeot „Prostor pro Vaše představy“. Nabídka se vztahuje na modely 206 SW, 307 Break, 307 SW, 406 Break, 807 a osobní verze Partner. Návštěvníci brněnského autosalonu se mohou svézt celkem dvanácti vozy uvedených modelů.

Na testovacích jízdách mají zájemci možnost vyzkoušet si Peugeot Partner ve verzi Combi Active se systémem FAM (samosvorný diferenciál s lamelovou spojkou). Představení modelu upraveného pro náročnější terén otevírá nabídku limitovaného počtu vozů za velmi výhodnou cenu. Peugeot Partner Combi Active se samosvorným diferenciálem FAM a benzinovým motorem 1.6 16V vyjde na 513 900 Kč, s motorem 2.0 HDI na 563 900 Kč. Navýšení ceny za takto upravený vůz vyjde na 30 000 Kč.

Expozice „Jak se rodí automobil“

V expozici pavilonu E „Jak se rodí automobil“ představí Peugeot jednu ze svých technologií typických pro tuto značku – princip automatické elektro-hydraulické střechy u modelu 206 CC. Peugeot zároveň představí vizuály vítězného projektu druhého kola designérské soutěže Peugeot.

[Editován dne 10/6/03 JR]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...