Freedy Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Zdravím chtěl bych se zeptat, potřeboval bych zjistit u 605 2,5 Td r.v.1998 chyby z jednotky, ale u týhle verze jsem už nenašel ten dvoužílovej konektor na klasický vyblikání. Našel jsem zřejmě diag. zásuvku a to po odklopení tapecu pod kaslikem u spolujezdce, ale už to má víc vývodů. Daj se z tohodle nějak taky vytáhnout chyby, myslim mimoto abych jel přímo do peugeotu na jejich diagnostiku? Potřeboval bych se na to kouknout, protože mi občas při rozjezdu problikne kontrolka diagnostiky a nemůžu nic najít. Dík F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
detrhomer Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 mas smulu nejde to,je to uz klasicka ts02/018 eobd zasuvka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Jde to vyblikáváním kódů. Chybové kódy Diagnostická zástrčka Diagnostická zástrčka. 1 = diagnostická zásuvka. Přečtení -Kladnou svorku LED-testeru připojte na kladný pól akumulátoru. -Zápornou svorku LED-testeru spojte se svorkou 1 diagnostické zástrčky. -Zapněte zapalování. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. -Na LED-testeru bude znázorněn kód chyby 12. -Čekejte, až se LED rozsvítí. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. -Bude znázorněn první blikací kód. -Další kódy aktivujte tím že svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 3 až 5 sekund na kostru. S tímto systémem lze následujícím způsobem přezkoušet akční členy: -Kladnou svorku LED-testeru spojte s kladným pólem akumulátoru. -Zápornou svorku LED-testeru spojte se svorkou 1 diagnostické zástrčky. -Svorku 1 diagnostické zásuvky spojte na kostru. -Zapněte zapalování. -5 sekund čekejte, pak svorku 1 diagnostické zástrčky od kostry odpojte. - Na LED-testeru bude znázorněn kód chyby 12. -Čekejte, až se LED rozsvítí. -Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 5 sekund na kostru. -Řídící jednotka aktivuje akční člen. Současně je zobrazován jeho blikací kód. -K aktivaci dalších akčních členů spojujte opakovaně svorku 1 po dobu 5 sekund na kostru. Reset - Svorku 1 diagnostické zástrčky spojte na 10 sekund na kostru. Signál -Číslo 1: Rozsvěcuje se v intervalech 0.5 sekund na dobu 0.5 sekund. - Přestávka 2.5 sekund vypnuto. - Číslo 2: Rozsvěcuje se v intervalech 0.5 sekund na dobu 0.5 sekund. -Přestávka 2.5 sekund zhasnuto. Chybové kódy 11 Konec zkoušky. 12 Začátek zkoušky. 13 Snímač teploty vzduchu. 14 Snímač teploty chladící kapaliny. 15 Relé palivového čerpadla neaktivováno. 18 Spínač čerpadla chlazení turba. 21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu. 22 Regulace volnoběžných otáček. 23 Spínač volnoběhu. 25 Relé registru rozdělovače neaktivováno. 26 Relé registru rozdělovače neaktivováno. 27 Snímač rychlosti. 31 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 32 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 33 Sensor podtlaku v sání. 34 Nádoba s aktivním uhlím-napě?ový obvod. 35 Spínač a plného otevření škrticí klapky. 36 Napě?ový obvod vytápění lanbdasondy. 41 snímač otáček / polohy. 42 Okruh vstřikovacích ventilů. 4 3 Regulace klepání. 44 Senzor klepání 1. 45 Napě?ový obvod cív. zapal. 1. 46 Ventil regulace přeplňování. 47 Regulace turbodmychadla. 51 Lambdasonda 1. 52 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 53 Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. 54 Řídící jednotka (ECU) defektní. 55 Napě?ový obvod CO-poteciometr. 56 Aktivována ochrana proti krádeži. 57 Napě?ový obvod cív. zapal. 2. 58 Napě?ový obvod cív. zapal. 3. 59 Napě?ový obvod cív. zapal. 4. 61 Turbodmych.-magnetický ventil. 62 Senzor klepání 2. 63 Lambdasonda 2. 64 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. 65 Snímač polohy vačkové hřídele. 71 Okruh vstřikovacího ventilu 1. 72 Okruh vstřikovacího ventilu 2. 73 Okruh vstřikovacího ventilu 3. 74 Okruh vstřikovacího ventilu 4. 75 Okruh vstřikovacího ventilu 5. 76 Okruh vstřikovacího ventilu 6. 79 Sensor podtlaku v sání. 81 Přezkoušení relé palivového čerpadla. 82 Přezkoušení vstřikovacích ventilů. 83 Přezkoušení regulace volnoběžných otáček. 84 Přezkoušení nádoby s aktivním uhlím. 85 Přezkoušení vypínacího relé klimatizace. 86 Přezkoušení relé registru rozdělovače. 91 Přezkoušení relé palivového čerpadla. 92 Přezkoušení vstřikovacích ventilů. 93 Přezkoušení regulace volnoběžných otáček. 94 Přezkoušení nádoby s aktivním uhlím. 95 Přezkoušení odpojovacího relé klimatizace nebo signálu spotřeby paliva k počítači. 96 Signál otáček. 98 Přezkoušení odpojovacího relé klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 22. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Fusion mám rv. 1998 a nemůžu tam nikde najít tenhle konektor akorát jinej uvnitř auta , ale s více vývodama, jak jsem psal. Tenhle jak uvádíš by měl bejt i u tohodle modelu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Nevím jestli máte stejnej zdroj informací k vyblikávání chyb, ale podle jednoho návodu jde \"vyblikat\" i nový model. Bohužel hjsem zatím neměl tu možnost vyzkoušet to v praxi takže bez záruk. Tady je překlad co jsem dělal..... \" Nový model Nový model má jen jeden diagnostický konektor umístěný v kabině pod volantem. Je to hnědý obdélníkový třicetipinový konektor s následujícím značením: svisle 1,2,3 (od shora dolu) a vodorovně A, B, C, D, E, F, G, H, I, J (z leva doprava) Diagnostický pin na konektoru pro hydractive: E2 Diagnostický pin na konektoru pro motor: C3 Diagnostický pin na konektoru pro ABS: E1 Diagnostický pin na konektoru pro klimatizaci: F1 V případě nového modelu s třicetipinovým konektorem by mělo stačit propojit příslušný pin drátem se záporným pólem baterie nebo kostrou. Postup při vyblikávání je totožný jako v případě použití přípravku, ale led diodu v tomto případě nahradí kontrolka na palubní desce.Bohužel jsem neměl nový model k dispozici abych toto zapojení na něm vyzkoušel, takže je to bez záruky funkčnosti (pozn. od Kendy). \" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 23. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Díky Kenduch už jsem to kdysi taky slyšel, ale takhle podrobně ne , zkusim se na to podívat .:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 Tak dej pak vědět jestli v tom návodu nekecali...překlad je snad dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMDOM Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 kontroloval jsem podle el.schémat zapojení pinů v konektoru pod kastlíkem (30pin) a je správně. Diagnostický pin na konektoru pro motor: C3 Diagnostický pin na konektoru pro ABS: E1 Diagnostický pin na konektoru pro klimatizaci: F1 605 95- 2.5TD, MSA 11 Verze softu PEUGEOT,CITROEN Diesel 1.0, kabel -TS02/018 obdII Některé řídící jednotky používané ve vozech Citroen a Peugeot umožňují – byť v omezené míře proti novějším vozům – provést tzv. Test akčních členů. Co to přesně je? Je to test komponentů motoru přímo připojených k ŘJ, např. relé, elektroventilů apod. Jednotku lze jednoduchým způsobem uvést do stavu, kdy sama jednotlivé komponenty spíná a přitom „vyblikává“, který komponent zrovna testuje. Pro test potřebujeme tester s LED, který je popsán v minulém článku o „vyblikání“ závad. Blikání zůstavá stejné, tedy napřed se vybliká první číslice, pak mezera 2,5s a vybliká se druhá číslice. Jiný je ovšem způsob aktivace:) Připojte tester stejně jako při čtení závad, stiskněte tlačítko a až poté zapněte klíček zapalování. Tlačítko držte stisknuté 5 vteřin a uvolněte. Ledka by měla (u některých jednotek) vyblikat kód 12 (tedy blik – mezera – blik blik), u jiných (Motronic 1.3) začne přímo vyblikávat akční člen. Čekejte, až se ledka zase rozsvítí. Poté stiskněte tlačítko opět na 5 vteřin. Řídící jednotka aktivuje první akční člen (začne přerušovaně spínat např. relé, vstřikovač apod.) a při tom vyblikává číslo akčního členu. Nyní můžete zrakem, sluchem či multimetrem kontrolovat, zda komponent funguje. Chcete-li otestovat další akční člen, stiskněte tlačítko na 5 vteřin. Takto postupujte, dokud neotestujete všechny akční členy, které vaše řídící jednotka umí. Chcete-li provést reset řídící jednotky, stiskněte tlačítko na 10 vteřin, vymažou se závady a jednotka se uvede do základního stavu. Seznam motorů (Citroenu BX a některých Peugeotů), řídících jednotek a taky funkcí řídících jednotek je zde. Poslední tři sloupce tabulky obsahují informace o diagnostice. Sloupec Diagnostika říká, zda je možné jednotku diagnostikovat sériovou diagnostikou. Sloupec Akční členy říká, zda lze u jednotky provést test akčních členů. Sloupec parametry říká, zda lze v jednotce programovat parametry např. otáčky volnoběhu, dobu vstřiku apod. Rok výroby Typ zapalování Obsah motoru Typové označení Typ řídící jednotky Diag- nost. Akční členy Para- metry 1986 - 1993 Karburator 1.4 150J Karburator 1988 - 1993 Karburator 1.4 K1G Karburator 1986 - 1993 Karburator 1.4 K1H Karburator 1986 - 1993 Karburator 1.4 KAZ Karburator 1991 - 1993 CPI 1.4 KDY Bosch Monopoint A2.2 ANO 1989 - 1990 CPI 1.4 KDZ Bosch Monopoint A2.2 ANO 1987 - 1991 Karburator 1.6 B1A Karburator 1988 - 1990 Karburator 1.6 B1E Karburator 1990 - 1993 Karburator 1.6 B1F Karburator 1988 - 1993 Karburator 1.6 B2C Karburator 1986 - 1989 Karburator 1.6 BAY Karburator 1986 - 1993 Karburator 1.6 BAZ Karburator 1991 - 1993 CPI 1.6 BDY Magneti Marelli G6 ANO ANO ANO 1990 - 1993 CPI 1.6 BDZ Magneti Marelli G5 ANO ANO ANO 1986 - 1993 LE-Jetronic 1.6 180Z LE-Jetronic 1988 - 1990 LE-Jetronic 1.6 B6D LE-Jetronic 1991 - 1993 LE2-Jetronic 1.6 B6E LE2-Jetronic 1987 - 1994 Diesel 1.8 161A Diesel 1986 - 1993 Diesel 1.8 A9A Diesel 1988 - 1993 Diesel 1.8 A8A Diesel 1992 - 1993 Diesel 1.8 AJZ Diesel 1986 - 1990 16V 1.9 DFW Bosch Motronic 1.3 ANO ANO 1991 - 1993 16V 1.9 D6C Bosch Motronic 1.3 ANO ANO 1986 - 1990 16V 1.9 D6C Bosch Motronic ML4.1 ANO 1986 - 1990 Karburator 1.9 D2A Karburator 1986 - 1990 Karburator 1.9 D2C Karburator 1988 - 1990 Karburator 1.9 D2E Karburator 1988 - 1993 CPI 1.9 DDZ Fenix 1B 1986 - 1993 Diesel 1.9 D9B Diesel 1992 - 1993 Diesel 1.9 DJZ Diesel 1986 - 1990 LE3.1-Jetronic 1.9 D6A LE3.1-Jetronic 1989 - 1993 LU-Jetronic 1.9 D2F LU-Jetronic 1986 - 1993 LU2-Jetronic 1.9 DFZ LU2-Jetronic 1990 - 1993 MPI 1.9 DKZ Bosch Motronic 1.3 ANO ANO 1991 - 1993 MPI 1.9 D6D Bosch MP3.1 ANO ANO Níže jsou vypsány kódy akčních členů. Upozorňuji, že váš Citroen nemusí umět všechny akční členy, může jich být jen několik, případně u některých jednotek nepůjde test provést vůbec. Vše je odvislé od roku výroby a typu ŘJ. 81 - Přezkoušení relé palivového čerpadla. 82 - Přezkoušení vstřikovacích ventilů. 83 - Přezkoušení regulace volnoběžných otáček. 84 - Přezkoušení nádoby s aktivním uhlím. 85 - Přezkoušení vypínacího relé klimatizace. 86 - Přezkoušení relé registru rozdělovače. 91 - Přezkoušení relé palivového čerpadla. 92 - Přezkoušení vstřikovacích ventilů. 93 - Přezkoušení regulace volnoběžných otáček. 94 - Přezkoušení nádoby s aktivním uhlím. 95 - Přezkoušení odpojovacího relé klimatizace nebo signálu spotřeby paliva k počítači. 96 - Signál otáček. 98 - Přezkoušení odpojovacího relé klimatizace Ješte ABS Turn ignition on, close the switch (the one you should have connected between the test plug and ground) for 3 sec. (light on). When the switch is opened the light will flash once, then remain off for 1.5 sec., then flas twice, this means 12, which is the start code. Wait for the light to come back on again. Close the switch for 3 sec., the light will show a series of flashes, then remain off for 1.5 sec., then another series of flashes, just like before, this is the error code. Record all flashes, and continue doing the test procedure until code 11 is shown, that means the test is finished and there are no more codes stored. Code Faulty Component Check 14 Hydraulic unit Brake fluid level Hydraulic pressure 23 Dash light Diode Circuit ECU<->light 24-33 Sensor left rear Sensors output level 25-34 Sensor right front Sensors resistance 31-35 Sensor right rear Circuit sensor<->ECU 32-41 Sensor left front 42 Magnetic valve right front Valve\'s function 43 Restrictor-valve right front Valve\'s resistance 44 Magnetic valve left front Circuit valve<->ECU 45 Restricor-valve left front 51 Magnetic valve right rear 52 Magnetic valve left rear bohužel od abs se mě nepodařilo sehnat všechny kody.pokud je někdo máte prosím o zveřejnení. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 25. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 Tak jsem na to koukal u tý mojí 2,5 a mám problém s konektorem, když to budu brát, že A1 by mělo bejt při pohledu na konektor vlevo nahoře, nemám v pozici A1-3, C1-3 a D1-3 žádnej vývod. Nemoh byste mi někdo prosím hodit třeba fotku (Freedy.K@seznam.cz)toho vašeho konektoru, jestli náhodou neni otočenej, protože takhle to nemám kam zapojit:myslim:myslim, nebo alespoň schéma zapojení tý zásuvky. Díky F.:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMDOM Odesláno 25. říjen 2006 Sdílet Odesláno 25. říjen 2006 je to tak já mám osazeny pouze piny A2 A3,E1, F1 F3, G1 G3, H123, I123,J123. pokusím se propískat pin ABS přímo z řídicí jednotky protože tam je pod číslem 31. a tak se dá zjistit správná orientace číslování konektoru.zdá se že písmena jsou zrcadlově převrácená.jinak v pravém rohu je ještě jeden hnědý konektor 4pinový ale nevým na co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Pokud chceš hoď jsem mail a pošlu ti všechny kódy pro Citroen XM. Jsou pro ABS, motory, klimatizaci, hydractive.... Motory a klima by mohli být s P605 stejný. U ABS si nejsem jistý a hydractive P605 nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMDOM Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 machacek@kadlecelektro.cz pokud můžeš pošly kodý, pošlu spátky foto konektoru. podle autodat2005 je číslování konektoru od spodu navrch. tedy obráceně.jinak v pátek dávám auto do servisu na výměnu spojky, tak doufám že to snad do soboty složí spátky. konektor proměrím v neděli.Tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 26. říjen 2006 Sdílet Odesláno 26. říjen 2006 Jak jsem psal, nikdy jsem to nezkoušel u nového modelu. Jen jsem překládal původní text, který u starého modelu funguje perfektně.... Jinak kódy jsem poslal, ale ty přeložený nemám..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 31. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Podařilo se vám kluci něco zjistit jak je to s tim zapojenim zásuvky ????:myslim:myslim:myslim:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 No nezlobte se na mě, ale tohle řešit takhle složitě, když tam EOBD a za tři stovky mu to třeba v Boschi vytisknou na hlavičkový papír?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Sorry, ale jet někam do servisu několik desítek kilometrů a dát tři kila za to že mi to akorát napíšou na hlavičkovej papír, když si diagnostiku můžeš udělat na počkání před barákem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMDOM Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 Zapojení konektoru zjistím dneska. od pátku po pondelka tj4 dny mě dělali spojku, takže masakr.jinak můj problém s abs je asi ve špatné za kostře u zadního levého světla. naměril jsem 6,8omu. takže řídící jednotka ABS dostávala špatný signál od spínače brzdového pedálu (je to společní drát na brzdová svetla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 V Děčíně nejsou servisy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 1. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 No servisy tu jsou, ale nikdo nemá prej připojení na peugeota, jo prej kdybych chtě něco od VW nebo Opel tak to neni problém. No a pak už tu zbejvá jenom origo Peugeot Grobár, ale tam až tak naposled.:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 1. listopad 2006 Sdílet Odesláno 1. listopad 2006 BCS AUTO LANO s.r.o. Na Skřivance 150 405 02 Děčín 4 412 531 543 BCS QUICK - STOP spol. s r.o. Zelená 409/14 405 02 Děčín 412 512 096 a neříkej mi že to tam nebudou mít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.