lukr Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Nazdar všeci, možná se ptám děsně blbě, ale jak přijít na to co klepe nebo bouchá na nápravě(přední) při přejíždění nerovností? Abych ale nebyl za totálního dementa: když mám předek na heveru, volný kola, tak za ně vemu ve vodorovný a svislý rovině a měl bych asi poznat kuláky od řízení, ložiska....... . No ale když v tomto případě není na ruce nic cejtit a ani slyšet a přesto to na hrbech bouche, tak jak hledat dál. Ve fóru jsem našel co všechno tyhle zvuky produkuje, případně jak měnit, ale jak hledat ne. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Původně zaslal: lukr Nazdar všeci, možná se ptám děsně blbě, ale jak přijít na to co klepe nebo bouchá na nápravě(přední) při přejíždění nerovností? Abych ale nebyl za totálního dementa: když mám předek na heveru, volný kola, tak za ně vemu ve vodorovný a svislý rovině a měl bych asi poznat kuláky od řízení, ložiska....... . No ale když v tomto případě není na ruce nic cejtit a ani slyšet a přesto to na hrbech bouche, tak jak hledat dál. Ve fóru jsem našel co všechno tyhle zvuky produkuje, případně jak měnit, ale jak hledat ne. Díky. Svislý tyčky stabilizátorů. Ted to zrovna TADY někdo řeší, tak se přidej:D [upravil dne 19/10/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukr Odesláno 19. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 No to je právě to. Vždy se vlastně řeší už konkrétní závada. Já měl na mysli dát dohromady takovou \"kuchařku praktik\" jak můžu sám překontrolovat všechna podstatná místa na nápravě kde může být problém. Třeba ty tyčky stabilizátoru- poznám že jsou vymlácený když za ně vemu rukou, nebo je na to nějakej jinej fígl? Je fakt že jsem to moh někam k podonýmu tématu přifařit:mad:. Omlouvám se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Původně zaslal: lukr No to je právě to. Vždy se vlastně řeší už konkrétní závada. Já měl na mysli dát dohromady takovou \"kuchařku praktik\" jak můžu sám překontrolovat všechna podstatná místa na nápravě kde může být problém. Třeba ty tyčky stabilizátoru- poznám že jsou vymlácený když za ně vemu rukou, nebo je na to nějakej jinej fígl? Je fakt že jsem to moh někam k podonýmu tématu přifařit:mad:. Omlouvám se. Omlouvat se nemusíš. Za ty tyčky musíš opravdu vzít případně si vezmi krátkej pajzr a malinko si pomož s ním zespoda, ale opatrně. Většinou klepou právě ty tyčky. A nebo se stav v servise ať ti to proklepnou, za tu kontrolu si vezmou tak 100,-kč , máš to jistý a nemusíš se válet po silnici a hledat to:D A vyměna tyček je na půl hodiny, mě to dělali v servise za 1300,- včetně práce a ještě mi seřizoval ručku, takže cena žádná hrůza:) [upravil dne 19/10/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Taky to jde poznat, když se z boku opřeš o střechu auta a zahýbeš s ním do strany. Většinou to klepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 rukou to urcite nepoznas, musis na to vzit nejakou tyc, abys udelal vetsi paku, nekde si ji zaprit a pak zkouset, ale doma to asi pujde tezko, chce to zvedak, ne to mit na spalkach, aby ti to nespadlo na hlavu z 80% to budou ty stabilizatory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukr Odesláno 20. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Díky. No já se ptal i proto že ty tyčky byly údajně měněny před cca 2ma roky na základě zjištění, takový ty akce na preventivní prohlídky, z jednoho nejmenovaného autorizovaného servisu. Bohužel nemůžu najít fakturu, ale pamatuju si, že mluvili o jedné vadné tyčce, ale, že vymění obě. Od tý doby najeto cca 60000km, to není snad tolik aby byly zas v háji. Tak se pokusím to zkontrolovat podle rad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kecca Odesláno 29. říjen 2006 Sdílet Odesláno 29. říjen 2006 já to měl teď na jámě, chytil jsem za stabik a je to volné jako pi..takže pudou nové tyčky-dalších min.1200kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. říjen 2006 Sdílet Odesláno 29. říjen 2006 Původně zaslal: lukr Díky. No já se ptal i proto že ty tyčky byly údajně měněny před cca 2ma roky na základě zjištění, takový ty akce na preventivní prohlídky, z jednoho nejmenovaného autorizovaného servisu. Bohužel nemůžu najít fakturu, ale pamatuju si, že mluvili o jedné vadné tyčce, ale, že vymění obě. Od tý doby najeto cca 60000km, to není snad tolik aby byly zas v háji. Tak se pokusím to zkontrolovat podle rad. Když jezdíš po špatných cestách a nevyhýbáš dírám, tak těch 60 t km je tak akorát. Když auto šetříš, tak by měly vydržet tak 150 t km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukr Odesláno 29. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2006 No jo, vyhnout se dírám a nerovnostem. To je občas nadlidský výkon. I když se mi jedna strana zdá dobrá, je asi lepší vyměnit obě dvě, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.