gvg Odesláno 9. červen 2003 Sdílet Odesláno 9. červen 2003 Nazdárek všem. Tak se mi o víkendu rozsvítíla kontrola brzdového obložení. Na tom by nebylo nic zvláštního, až na to, že jsem destičky měnil před měsícem ( Takže další kontrola a zjistil jsem, že disky předních kol jsou po delší jízdě pěkně vařící a brzdy zkrátka brzděj furt. S kámošem jsme rozebrali ty přední třmeny, vyndali prsaátko, vyčistili, namazali, ale zaboha tam nešlo strčit zpět. No, nakonec se to povedlo, ale zlepšilo se to jern trochu. Na pístkách žádná špína ani rez nejsou. Poradí někdo, jak to rozhejbat, aby to chodilo samo a volně, či jsem odsouzen k nákupu novejch třmenů?? Tyhle jsou origoš, z roku 1990. Ješte jeden dotaz: má se ten pístek hejbat tak volně, že bych ho zatlačil rukou?? Dík všem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Myslím, že by si ho mal zatlači? aj rukou, mne sa tiež pridreli, bolo už zbehnute obloženie, vyčistil som ich a keď silnejšie pritlačíš aj rukou tak sa ten piestik vráti. Skús pozrie? ešte tie dve vodítka, čo sú na nich \"prasiatka\", mal som pridreté aj tie a potom to ostávalo visie?, dal som hneď aj nové gumové pryže, teraz je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 10. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Tak to mám asi smůlu, protože u levýho kola to udělám steží šroubovákem, když pořádně zatlačím a u pravýho je to jesště horší. Ale nechápu proč, když je to všechno vevnitř jak nový, protože prachovky jsou nepoužitý.. Já nechci kupovat nový...Béééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 No, tak jen tak rukou zas ne, ale šroubovákem by měl jít lehce. Pokud jsou pístky čisté a hladké, chce to přeleštit vnitřky tmenů, a dát nový gumový kroužek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 10. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Myslíš ty kroužky, který jsou vevnitř, tam kde jezděj ty pístky?? Koukal jsem, že je to tam nějak přilepený i s těma prachovkama.. Na to je nějaký speciální lepidlo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Ne, tam nemá být nic přilepené. Jestli to tam máš přilepené, tak jsou ty gumičky asi notně rozblemcané teplem, docela si dokážu představit, jak vypadaj... a ani se tedy moc nedivím, že ti ty brzdy nefunkují, jak maj. Prachovky opatrně sundej, třeba půjdou ještě použít (pokud nejsou vytahané). Ten vnitřní kroužek vyrvi, ten naopak použít nepůjde. Pak přelešti tu pracovní plochu třmenů, důkladně to vystříkej - vyčisti - nejlépe čistícím sprejem, dej tam nové gumové kroužky, mázni válečky Breoxem a celé to sesaď... Pokud máš prachovky OK, stačí koupit jen ty pracovní kroužky - jsou shodné se škodovkou, a vyjdou tak na pár kaček. Pokud máš prachovky v háji, je třeba koupit celou sadu gumiček na pažouta - ta ovšem na jednu stranu stojí tuším tak tři kila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 10. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Díky díky, ó Božský! Vyzkouším a doufám, že to bude OK..)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 11. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2003 Hele, Oddie, neměl bys prosím ještě tip na nějakou tu leštící pastu?? Chcem na to ještě o víkendu vlítnout, tak abych byl připravenej.. A co je to ten Breox? To je nějaká vazelínka?? Díky díky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merkurek Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 No mám podobnej problém zůstává mě občas zaseklej brzdič na ručku už mě ho kámoš promazal červ. brzdovkou ale asi to vypadá na novej nevíte kolik stojí na 405tku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 14. červen 2003 Sdílet Odesláno 14. červen 2003 Jak ma bejt u p205 sirokej brzdovej kotouc? Nekde jsem cetl tusim 9mm ja mam 8 to uz by asi chtelo vymenit co? A co sirka desticek ty maj bejt kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 14. červen 2003 Sdílet Odesláno 14. červen 2003 for emiš , kotouče šířka 9 mm, brzdové destičky - pokud tam není vidět to rozpůloní brzdové destičky, je to v háji, jinak by ti na 205 měla svítit při opotřebovanejch deskách kontrolka - pokud je zapojená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 15. červen 2003 Sdílet Odesláno 15. červen 2003 Tak kontrolka nesviti, ale rodiny mechanik rekl ze desticky jsou uz nic moc, ale koutoc prej jeste dobry tak nevim . Asi vymenim desticky a uvidim co to udela. Jinak ten pistek jsem rozhejbal, ale brzdi mi to furt, mam naky rozhozeny aj ty tycky po kterej se to cely hybe. Prej kdyz vymenim desticky, tak se to mozna dostane do jiny polohy a treba to uz pude. Jinak budou nutny novy trmeny Dela se nekde repas celejch tech trmenu? A nebo kolik by staly novy, resp stary ale dobry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 15. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2003 No, tak na 309 nový stojej jeden 7400,-, v bazarech od 600-1000 za oba..Ale bez záruky. O příštím víkendu ty třmeny rozhodíme a pokud budu moct, a na něco přijdem, tak zas napíšu malinký Jak na to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 16. červen 2003 Sdílet Odesláno 16. červen 2003 To by bylo fajn uz se tesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
llala Odesláno 25. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2005 Novej třmen nekupuj,ani starej, vyměn brzdovou hadičku ke třmenu a přetěsni pístek.. cena cca 300kč rozdíl ceny za ušetření mi pošli na ůčet Nemam takovej bourak, ale tohle se mi už stalo u 205ky a teď kámošovi u 309ky. Nakonec jsem musil vyměnit i ložisko, pač šlo asi tim teplem do hajzlu. Zdar a š?astný a veselý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.