Sign in to follow this  
Followers 0
P607Olda

Jumper 2,8 HDi vibrace - vyřešeno

10 posts in this topic

Při přidání plynu, např. na trojku, nebo na čtyřku, v 60 km/h, se auto rozvibruje, přenáší se to i do volantu.

Už to řešili dva servisy, vyměnili obě poloosy, všechna kola, silentblok pod motorem, a vibrace jsou tam pořád.

Nesetkali jste se někdo s tímto? Prý je to dost záhada, vyskytuje se to jen u těch 2,8 HDi.

[upravil dne 20.11.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus mrknout jestli není povolený kord v pneu, nebo boule. Už jsem se s tím párkrát setkal. nejlépe přehodit kola z jiného.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže vyřešeno po mnoha týdnech. Někde u motoru byly urvané dva silentbloky (jsou prý vidět až když se sundají nějaké hadice), a také vyměněny obě poloosy.

Opravil pan Smékal, Libina, tímto bych ho chtěl pochválit.

[upravil dne 20.11.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je fajn, že to zase jezdí.

Jen když jsi z oblasti Šumperska, doporučím též jednoho velice zkušenýho chlapíka, Nová Hradečná, p. Surala.

Já tam byl se zadní nápravou a je vidět, že o francouzských autech toho ví zatraceně hodně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je dobrej, ale tady se nechytl. Auto několik dní zkoušel, vrátil, nic neúčtoval, ale závadu neodhalil.

Stejně tak jiný opravdu osvědčený servis.

Byl jsem rád, že se pan Smékal do toho zakousl a opravdu to řešil.

[upravil dne 21.11.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zhruba od té opravy to dělalo takové chrastění, když se dojíždí se zařazenou rychlostí. Při záběru vše OK.

Následovalo zase kolečko po známých opravářích, nikomu se nechtělo rozebírat převodovku, když nemá tip co by podezíral.

Nakonec to pan Smékal rozebral, a zjistil, že na pastorku, který pohání talíř diferáku, je vyštíplý zub. Protikus - talíř - byl bez poškození.

Takže jsme objednali nový pastorek, a k tomu musí prý být i nový talíř. Teď nám to mají sestavit, tak potom uvidíme.

Ten motor 2,8 je IVECO, a ta převodovka je docela netypická, na vrakáči nic neměli, a taky jsem to chtěl mít opraveno s novým dílem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže ta kola stála 31 000 vč. DPH, a asi 5000 oprava převodovky (a k tomu ještě nová spojka).

Teď jezdí dobře.

Zřejmě, kdyby tam byl motor Peugeot, tak by nebyly takové potíže - jednak odhalit ty vadné silentbloky, a pak také sehnat na vrakáči takovou převodovku. Ale ten motor IVECO i s převodovkou je exot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamoš dělal v Agroteku u Iveca na opravách, zabýval se garančním servisem. By možná doporučil pro příště co a kde by se dalo sehnat.

Už tam chvilku nedělá, ale kontakty a informace zůstávají. Když tak se ozvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.