Sign in to follow this  
Followers 0
Swallow

306 nestartuje

11 posts in this topic

Včera jsem zaparkoval do garáže, dneska chci nastartovat a nic.Čerpadlo nezavrčelo, startér s motorem točí a nic.Kromě toho, že to ze začátku párkrát blaflo.Na kabelu do čerpadla je napětí baterky, takže asi čerpadlo.Nebo napadne měkoho něco jiného? Jedná se o 1,6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mě taky stalo, akorát já sem měl podezření na immob. kterej čerpadlo odpojuje.

Pak jsem jednoduše čepadlo vyndal, píchl na něj 12V a zjistil že je mrtvý.

To těleso ve kterým je motorek můžeš zkusit poklepat jestli se náhodou ještě uhlíky nechytnou.

Jinak životnost čerpadel Bosch je kolem 200tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi je opraveno, s jinou baterkou je to OK. Původní baterka má nějak poškozený jeden článek.Má 12,8V, poklepu na ní a má 10,1V. Uvidím zítra, doufám, že někde zůstanu stát :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A není opraveno :( Sice teď s novou baterkou startuje vždy, i čerpadlo je slyšet, ale pro změnu za jízdy náhodně vynechá buď zapalování nebo přívod paliva, asi jako když se aktivuje omezovač.Případně to na volnoběh chcípne, ale hned jde nastartovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šel bych po tom čerpadle, jak psal Fusion, jeho kontrolou nic nezkazíš a je to bez vyhazování peněz...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čerpadlo je spínaný přes relátko. Takže nejdřív kontrola čerpadla napojením na přímo,

a když jo, tak kontrola, případně přeletování relátka.

Podobnou legraci prováděl muj escort 1.6i.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Čerpadlo je spínaný přes relátko. Takže nejdřív kontrola čerpadla napojením na přímo,

a když jo, tak kontrola, případně přeletování relátka.

Podobnou legraci prováděl muj escort 1.6i.;)

Vím, jenže to spíná.Zatím to vypadá na dráty, takže budu zítra hledat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: navpoint

mně se to stává pouze občas, že se nesepne čerpadlo a nejde nastartovat. Že by to bylo tím relátkem? :myslim

Nevím, to snadno změříš.Odpoj konektor z čerpadla a měř.Musíš tam mít 12 V, nejsou-li, nespíná buď relé anebo jsou v háji kabely.Což je asi u mně :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže je ( snad ) opravdu opraveno.Nebyly to kabely, relé mělo příliš velkou vzdálenost mezi kotvou a cívku a mizerně přitahovalo.Takže nastavení vzdálenosti a očištění opáleného kontaktu.A 50 km nevynechal, poslední dobou stačilo 30 km a minimálně jednou se motor pokusil za jízdy chcípnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no presne taketo nieco sa stavalo na mojho otca 306ke 1.9D r.v.99 Islo...ale niekedy nechcelo nastartovat...inokedy jednoducho chciplo...... az kym nechciplo nadobro minuly tyzden... cerpadielko je v oprave a uvidime ci to daco pomoze...inak neviete co stoji tak v priemere palivove cerpadlo..? :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.