Guest Filip Odesláno 9. červen 2003 Sdílet Odesláno 9. červen 2003 Tak jsem objevil další plonkovej drát co nevím kam patří. Ústí do převodovkové části motoru od kabiny, kousek nad a vedle místa, kde je zapíchlej náhon na tachometr... jee to zní pochopitelně. Kábl je šedý a vede dopředu jakoby k vzduch. filtru a má malý konktor se třemi úzkými piny v jedné přímce. Jedná se o nový typ motoru 1,8D. Máte někdo ponětí ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 9. červen 2003 Sdílet Odesláno 9. červen 2003 snimac otacek pro otackomer? nemusi byt zapojeny, ale drat tam obcas byva.. aspon u 1.1 a 1.4 ben. to tak byva.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 Když tam něco přebejvá - užíznou, když tam něco chybí - přivařit (přiletovat) )):D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 10. červen 2003 Sdílet Odesláno 10. červen 2003 je to snimac otacek ... v pegynach to je standartne snad u vsech ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 na 100 % je to od snímače otáček, mám ho tam taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 11. červen 2003 Sdílet Odesláno 11. červen 2003 -- oka -- a dopředu pod filtrem je vyvedenej proto, aby se mohl dál táhnout svazkem do kokpitu.. tak ted už je mi to jasný Takže mi stačí koupit přístrojovku s budíkem na otáčky (Gti), připojit a je to ??? Nebo je jinak cejchovanný ?? To by bylo príma, vidět, kolik točím, možná bych i zjistli, že jsem motor často přetáčel. Poslední dobou má totiž zvuk jako traktor ještě markantněji, než při koupi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 15. červen 2003 Sdílet Odesláno 15. červen 2003 Jo melo by to tak byt ... [Editován dne 15/6/03 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 16. červen 2003 Sdílet Odesláno 16. červen 2003 jo melo by byt, az na to, ze otaxckomer pro D je jinak kalibrovanej nez pro B.. Na co byste prece potrebovali v D mit budik do 8t ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 16. červen 2003 Sdílet Odesláno 16. červen 2003 Voštíku přece abych věděl kam se s D nikdy nedostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 já tam mám ten štkr taky a je to asi na ten otáčkoměr, ale asi ho nikdy nevyužiju. Otáčkoměry na 205D asi vůbec nebyly, nebo hodně málo. Zkoušel jsem palubku z 309 a nic moc tak jsem se na to vyprd a jezdím bez otáčkoměru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.