Guest Filip

kabel, kam s ním ??

10 posts in this topic

Tak jsem objevil další plonkovej drát co nevím kam patří. Ústí do převodovkové části motoru od kabiny, kousek nad a vedle místa, kde je zapíchlej náhon na tachometr... jee to zní pochopitelně. Kábl je šedý a vede dopředu jakoby k vzduch. filtru a má malý konktor se třemi úzkými piny v jedné přímce. Jedná se o nový typ motoru 1,8D. Máte někdo ponětí ?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

snimac otacek pro otackomer? nemusi byt zapojeny, ale drat tam obcas byva.. aspon u 1.1 a 1.4 ben. to tak byva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když tam něco přebejvá - užíznou, když tam něco chybí - přivařit (přiletovat) :))):D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

-- oka -- a dopředu pod filtrem je vyvedenej proto, aby se mohl dál táhnout svazkem do kokpitu.. :) tak ted už je mi to jasný

Takže mi stačí koupit přístrojovku s budíkem na otáčky (Gti), připojit a je to ??? Nebo je jinak cejchovanný ??

To by bylo príma, vidět, kolik točím, možná bych i zjistli, že jsem motor často přetáčel. Poslední dobou má totiž zvuk jako traktor ještě markantněji, než při koupi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo melo by byt, az na to, ze otaxckomer pro D je jinak kalibrovanej nez pro B..

Na co byste prece potrebovali v D mit budik do 8t ot.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já tam mám ten štkr taky a je to asi na ten otáčkoměr, ale asi ho nikdy nevyužiju. Otáčkoměry na 205D asi vůbec nebyly, nebo hodně málo. Zkoušel jsem palubku z 309 a nic moc tak jsem se na to vyprd a jezdím bez otáčkoměru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.