Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ztrata vykonu


stanekj

Recommended Posts

Mam 406 2.0 HDI 80kW. Jel jsem dnes jako kazdy den po dalnici do prace. Zhruba pri 160-170 km/h najednou auto zacalo prudce ztracet vykon a zpomalovat. Jakmile jsem uvolnil plyn a znovu seslapnul zase se \"chytlo\" a zacalo rozjizdet. Behem 30 km jizdy po dalnici se mi to stalo asi 5x.

Asi pred 2 lety jsem mel problemy s turbem - resp. s nejakou hadickou, byla spatne utesnena, auto pri vysim tlaku v turbu preplo do nouzoveho rezimu a rozsvitila se diagnostika - tehda jsem si s tim uzil protoze ve znackovem servisu na to prisli az pri ctvrte navsteve. Mezitim mi stihli zbytecne vymenit chladic turba za 6 tisic, pokazdy delali diagnostiku a ve vysledku me to stalo kolem 10 tisic, coz je za spatne utesnenou hadicku celkem dost.

Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym? Pripadne co kde muzu jako laik proverit nebo co mam chtit proverit v servisu. Nerad bych zase prosel dalsim bezradnym kolotocem navstev v servisech. Diky za kazdou radu

[upravil dne 16/10/06 stanekj]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

ano... ja som to mal na 306 1.9TDI... v mojom pripade to bolo TURBO.... ale nechapem,co ma chladic turba spolocne so stratou vykonu(jedine,ze by tam bolo to tesnenie v spoji chalic/motor daako roztrhnute alebo plast zlomeny) (to som mal ties)...?:myslim inak mne to pri tej strate vykonu tak dost zvlastne zapiskalo..

[upravil dne 26.10.06 Lolodreveny]

[upravil dne 26.10.06 Lolodreveny]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokles výkonu v souvislosti s tlakem v sání muže bejt buď netěsnostmi v trubkách mezi

turbem , ic , a sáním, nebo vadným turbem / ale to by se neposbíralo 5krát za 30km/,

případně vadným čidlem v sací větvi / termistor/.Bohužel u 2.0hdi nevim, kde přesně je.

Zkus se podivat sem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz jsem s tim najezdil dalsich 2000 km a vypozoroval nasledujici: Ten pokles vykonu se stava pouze pri rychlosti vyssi nez 150 km/h, pri nizsi se mi to nestalo ani jednou. Navic se to stava nejcasteji, kdyz se motor dostane z tahu do relativniho klidu, napr. rozjedu se na 160-180, chvili tak bez problemu jedu, potom odlehcim nohu na plynu a to je presne situace, kdy se obvykle zavada projevi. Vyjimecne se mi to stalo i kdyz byl motor v tahu.

Dalsi zajimavost - jakmile zacne auto zpomalovat staci jenom povolit plyn a hned ho zase seslapnout a auto jede zase jakoby se nic nestalo. Prozatim jsem si na to zvykl, takze kdyz se to projevi hned plynem zareaguju a spolujezdci ani nepoznaji ze se neco deje.

Nekdo mi rikal, ze by to mohla byt vaha vzduchu??? nevite o tom nekdo neco?

..jinak diky za rady, o vikendu to zkusim laickym okem omrknout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Tak zahada je vyresena - nebo spis jinak - zahada zahadou zustava ale nastesti problem se ztratou vykonu je vyresen. Asi 2 mesice jsem s tou zavadou jezdil, az nastal cas na pravidelnou vymenu oleje. Po vymene oleje problem zmizel a uz se neobjevil. Uz 4 mesice jezdim a vse je ok. Netusim cim to mohlo byt, ale urcite by byla skoda sem tuto zkusenost nenapsat...

Zaroven chci podekovat vsem, kteri venovali svuj cas memu problemu a snazili se poradit. Diky, vazim si toho!

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim měl jsem ten samý problém, po přeřazení auto přestalo táhnout. Čím bylo tepleji, tím to bylo horší. Musel jsem ubrat plyn a několikrát znovu přidat než se to chytlo. žádná porucha mi nikde nesvítila. Dnes nepomohlo ani ubírání plynu, po dálnici jsem jel 90 a do kopce jak debil na 3. Turbo bylo úplně mrtvý. Po přečtení několika odkazů jsem vymontoval váhu vzduchu, abych jí vyčistil. Nastříkal jsem ji odmašťovačem, nechal působit a součástky vydrhnul kartáčkem na zuby. Moc jsem ji nešetřil. Namontoval jsem ji zpátky a auto jede jak z praku. Tak snad to někomu pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,minulý týden se mi stalo něco pdobného. Auto ztratilo výkon a po chvilce se rozsvítila kontrolka diagnostiky. Diagnostika ukázala nízký přeplňovací tlak. Zkontroloval jsem těsnosti hadic a plastových trubek k chladiči vzduchu a od chladiče vzduchu. Vše v pořádku. Při kontrole elektromagnetů ventilů EGR a W-gate jsem našel malou prasklinu ve spojení na podtlakovou pumpu. Hadičku jsem zkrátil, nasadil a vše je vpořádku. Docházelo tím vlastně k neuzavírání obtokového ventilu turba a tím i k nedostatečnému přeplňování.....:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...