Fusion

Vzduch 306

17 posts in this topic

Napadla mě taková blbost...

Proč všichni dělají kity sání od hlavy (kde je posazenej filtr) až dopředu? (koírují původní vedení)

Proč nenechat původní filtaci vzduchu, \"zaslepit\" vývod z krabice ke škr. klapce, a dát sportovní filtr přímo před klapku když tam tak pěkně čouhá?

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKCZ:

306_1.jpg

Vzduch jde vlastně od předku nahoru na hlavu do boxu s filtrem a pak až ke klapce.

Já bych tu trubku (na fotce nejnaleštěnější) úplně odstranil a kousek od klapky dal sportovní filtr.

Jinak todle není foto motoru mé 306, neví někdo co to je za mini-filtřík jakoby na té trubcec sání u těch červených káblů ke svýčkám.

Já to tam mám zacpaný...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud já vím, tak do filtru má jít studený vzduch a proto je vždy sání vytaženo až do masky nebo nárazníku. Takhe ti tam pude teplý vzduch z chladiče, čili tím asi motoru nijak nepomůžeš

Share this post


Link to post
Share on other sites

milda: jo to souhlasím ale myslíš že se ten vzduch neohřeje když putuje zhruba 2m teplýma rourama?

Pochybuju že ty trubky jsou nějak superizolační...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

milda: jo to souhlasím ale myslíš že se ten vzduch neohřeje když putuje zhruba 2m teplýma rourama?

Pochybuju že ty trubky jsou nějak superizolační...

Ne, neohřeje, narozdíl od případu, kdy tou trubkou nepůjde a bude se nasávat kousek od motoru.

Tohle jsou naprosto základní věci člověče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar fusion

No, nebo to můžeš udělat tak, že dáš filtr co nejblíž k motoru (ke klapce) a studenej vzduch k tomu přivést další trubkou (náhon přes masku, nebo spodem) - takže filtr bude \"ofukován\" studenějším vzduchem z venku.

Ale to by potom chtělo ten filtr celý tepelně odstínít od horkýho motoru -> takže ho do něčeho uzavřít.

Bavlněný filtr bez čerstvýho vzduchu fakt asi postrádá smysl

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, pak mě napadlo že za předním levým světlem je taky místo zhruba na ten filtr (na fotce vpravo dole úplně) akorát přemýšlím kudy přivíst vzduch.

Napadlo mě udělat pěkný malý nádechy za blinkrem a pak malou rourou to navíst mezi blatník a karoserii k filtru (už tam díra je) :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co takhle ho nacpat e skrtici klapce a udelat nasavani na kapte??? to by bylo ideal, mozna kolem (ze spodu a z boku spichnou nejaky plechovy udalatko, aby to bylo cely uzavreny... :myslim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

a co takhle ho nacpat e skrtici klapce a udelat nasavani na kapte??? to by bylo ideal, mozna kolem (ze spodu a z boku spichnou nejaky plechovy udalatko, aby to bylo cely uzavreny... :myslim:papa

No to bude veliká nádhera.

A přes OBDII se dá teplota nasávaného vzduchu lehce zjistit, takže lidi s novějšíma autama se nemusej o ničem dohadovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když to budeš mít přímo na ty klapce,nebo o čem to zde mluvíš tak to pak hrozně rezonuje:D,sem to tenkrát zkoušel a bylo to jako bych měl nákej vejfuk laděnej,kdžy se to vytočilo,tak se pomalu klepalo celý auto z tý rezonace od filtru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

OK, pak mě napadlo že za předním levým světlem je taky místo zhruba na ten filtr (na fotce vpravo dole úplně) akorát přemýšlím kudy přivíst vzduch.

Napadlo mě udělat pěkný malý nádechy za blinkrem a pak malou rourou to navíst mezi blatník a karoserii k filtru (už tam díra je) :myslim

ja to mam spravene takto:

http://213.215.107.35/fotoalbumy/014/472/f_14472275_f3d1753d2a83c7cf85d0cd18c4277482.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mr.Bomba

Bomberfun: a kde máš přívod vzduchu?

vzduch nasava spod kapoty, filter je co najdalej od motora aby nenasaval zohriaty vzduch ale aj tak tam planujem dat privod vzduchu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to mám takhle:

Do filtru je hnán vzduch přímo ze spoda původním přívodem vzduchu.

[upravil dne 23/10/06 Ajdamek]

post-0-1410959492902_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je pravda,ze pokud je filtr hned u klapky hrozne to rezonuje u me hlavne na plynovym pedalu!!!chtel jsem se zeptat jestli ma vliv hladkost trubky od filtru ke klapce pokud neni hned na prirube u klabky a taky pokud ta hadice bude pevna nebo pruzna!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.