Sign in to follow this  
Followers 0
Vadim

205-vysoký volnoběh

6 posts in this topic

205;1,2;r.v.91; Po startu vysoký volnobeh, otáčky nespadnou i po zahřátí.Spadnou nekdy po delší době, pak v pohodě:myslim.Čidlo teploty měněno za nové. Máte někdo s tím zkušenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)?

A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli to je motor HDZ,HDY(logicky jednobod),tak tam je krokovej motorek.Zkus zkontrolovat funkci krokáče a popřipade promerit vedeni ke krokáči.....a když tak to dej do hledani,řeší se to furt a nejenom na P 205....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: durino81

Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)?

A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot?

Baterka je nová, otáčky asi v této výši.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vadim

Původně zaslal: durino81

Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku od auta)?

A kolko su tie vysoke otacky - 1400-1500ot?

Baterka je nová, otáčky asi v této výši.:(

Mne to robi po odpojeni baterie tiez na P309 1,4i 1990 - urcitu dobu to drzi vysoke volnobezne otacky. Neviem, ci mam vadne cislo teploty, zatial som ho nemenil, ale po case (niekolkych jazdach) sa to upravi na normal. Asi sa ECU adaptuje + mozno mam aj nejake vadne cidlo, ale napriek tomu sa mi to po case vrati do normalu. Tiez moze byt prasknuta hadica podtlaku niekde pri vstrekovani. Pripadne zasekavajuci sa \"krokovy motor\", ale to by ti skor padali otacky dolu, aspon myslim...:myslim Zacalo sa to prejavovat odrazu, alebo po odpojeni baterie? Este to teoreticky moze byt poskodeny potenciometer skrtiacej klapky, pripadne zaneseny spinac volnobehu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chybové hlášení hlásilo vadné čidlo teploty vody. Vyměněno. Zvažuji, zda to není problém motoru typu 1,2. Mám totiž již druhou 205 s tímto motorem a stejná závada. Na předcházející jsem měnil i potenciometr, termostat a nebylo to k ničemu. V autě je sahara a přesto otáčky nespadnou. Nepomůže klepání po plynu apod. Řídící jednotka má na teplotu motoru prostě svůj názor.:roker

[upravil dne 17.10.06 Vadim]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.