Rošťák

plameny z vyfuku 205

20 posts in this topic

zdravim tak mi kamara rikal ze kdyz to osolim tak kdyz zacnu zadit litaj mi z vejfuku plaminky:-) mam tam vyfuk bez katalizatoru a na konci je normalni tlumic nevite co by to mohlo delat? nemam zapojenou lamda sondu motor je to 1.9GTi

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to bude asi tím že když nemaš zaplou lamdu tak řj nema paru o složení směsi-chuda or bohata a jede to na uritej kompromis-nouzovej režim nebo tak neco.Akdyž prudce akceleruješ tak se vic prodlouži dylka vstřiku paliva a tim motor dostane vic nez je zdravo-bohata smes a ta se vsechna v pracovní dobe expanze nespalí a odchazi vyfukem a tam se od rozhavenyho vyfukovyho potrubí vznití...a tim padem to jako bouchne pod autem a popripade vyleti plamen..:myslim..a nebo kdyz nebudeš mit zavadu ve vstřiku tak to muze delat špatny nastaveni předstihu zažehu.U GTI-88kw-motor XU9J2 je zapalovaní tranzistorove a predstih je podtlakove ovladan......

PS:Jak se ten motor chova?.....za studena,tepla,rozbihani do otacek,popřipade jake ma emise??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kdyz je studenej akceleruje vyborne po zahrati uz je to horsi nechce se mu do otacek ale pochvilce to jede jak drak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze by turbo?:D

To musi zrat jako svina.Je jasny ze se auto chova nestandartne kdyz nemas zapojenou lambadu divim se ze vubec nastartujes je to jedno z nejdulezitejsich cidel [tedy vlastne nejdulezitejsi] u benzinovich vstrikovacich motoru osobne bych ji radsi zapojil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jezdil s odpojenou lambadou rok a půl bez jedinýho problému se spotřebou 6,5 litru (německý koncern 1.3MPi), se zapojenou se to dusilo palivem, spotřeba 11 litrů :o Auto jezdilo normálně za každého stavu a režimu jízdy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Já jezdil s odpojenou lambadou rok a půl bez jedinýho problému se spotřebou 6,5 litru (německý koncern 1.3MPi), se zapojenou se to dusilo palivem, spotřeba 11 litrů :o Auto jezdilo normálně za každého stavu a režimu jízdy...

tohle delalo znamemu...po bouracce tam dal nekdo lambdu z 1,8T (1,6 100ps VW), kdyz sehnal starsi z 1,6, tak to jelo jeste lip a potreba polezla dolu :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalezi co je to za motor, nektere bez lambdy nejedou a jinym je to sumafuk.

Jinak jestli Lambda neco nema rada, tak jsou to ty plameny ve vyfuku:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ten můj motor měl správnou lambadu, ale i po její výměně to bylo stejný. V konečnym důsledku ten bordel se směsí a spotřebou mělo na triku teplotní čidlo pro ŘJ za 300,- Kč.

Plameny ve vyfuku škodí nejenom tý lambadě....(ale alespoň z ní trochu opálí usazeniny :mrk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak neni to ok auto jede super akceleruje vyborne ale plaminky nezmizeli ale jak rikam je to jen kdyz jdenicku vytocim tak do 50 a pak tam kopnu 2 jinak ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.