Sign in to follow this  
Followers 0
jamalino

Sterac 5-tych dveri + pristrojovka

11 posts in this topic

Zdravim,

mam par mesicu P 205 1,8D - 5d, r.v. 87

Jsem asi jitrnice, ale jeste jsem neprisel na to kde poustet sterac na 5-tych dverich. Nebo tam je jenom na paradu???

A lze prehodit pristrojovku... s tim, ze misto hodin by byl funkcni otackomer?

Díky za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac

Pristrojovku z otackomerom by ti tam pasovala z cabria ale funkcna nebude bo tam je ina elektronika ako u diesla. Diesel ma cidlo na snimanie na zotrvaku

takto vyzera ta stym otackomerom

otac.jpg

[upravil dne 11.10.06 mato205]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palubka s otáčkoměrem snad z 309 (když se trochu upraví). Taky si dávej pozor, ať koupíš dieselovou, benzínová vypadá už od pohledu trapně... červené u ní začíná až okolo 7.000 ot, kdežto 1.8D končí někde u 4.700 !!!Taky si zjisti jaká je elektronika v otáčkoměru, ale můsíš to tady někde najít, bo se to tu řeší co půlrok. A nevím, jestli u takhle historického kousku, jako je rok 87 bude vytažen kabel od předovoky k palubce.

mmch mato205: tak tenhleten otáčkoměr jsem ještě na živo neviděl (vím, že se do jistých 205 dával, ale spíš tam pak později cpaly palubky alá XS a GTi) ... snad jednou jsem málem zajásal u kolegovo 1.1i, ale byl sem usazen, že je z Fabie :) ... a navíc, tenhle je taky benzínovej !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mato205

stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac

[upravil dne 11.10.06 mato205]

Já teda nevím, ale u 205tky z 87. roku byl spínač na zadní stěrač na hrotu tenkrát ještě \"hranatý\" páčky stěračů.

Navíc tam byla ještě stará palubovka, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

stará palubovka je defakto stejná jako nová.. jenom jsou trochu jinak řešený/laděný kontrolky apod.. nová je spíš takový facelift. To samé platí o páčkách, i když tady si myslím, že v některých 87 by mohly být kulaty...

Ten otáčkoměr v takhle starý palubce mi zatím sedí jen k jednomu modelu ... první 1.4 GT (alespoň si to myslím)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ten 5-sterac, dle matova navodu nejde. To jsem i zkousel sam od sebe. Zase takova jitrnice nejsem :))).

Jinak packy jsou skutecne hranaty, takze pohledam cudlik navrchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj, je to čudlík na hrotu pravý páčky. Jinak ty budíky jsou opravdu jiný než u novýho modelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojej 205 sa zadny stierac zapina posunutim pravej packy dole. Teda zacal sa pohybovat az po vycisteni osky motorceka v piatych dverach... bolo to uplne zaoxidovane.

Inac netusi niekto co je to za kabel ktory mi vychadza s prevodovky, je tieneny a ma 2 vnutorne zily? nebude to prave vyvod na otackomer? Kamos to ma takisto na 205 a ma to vyvedene do ciernej krabicky s konektormi ktora je na ventilovom viku na vrchu... Vie niekto na co to sluzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jamalino : Ahojky, u mýho autíčka funguje stěrač 3 dveří tak, že přidržíš chvíli pravou páčku směrem k sobě. Začne se ti nejprve ostřikovat přední sklo a po pár vteřinách i zadní a začne fungovat i zadní stěrač..

Tak to vyzkoušej, jestli máš hranatý páčky, tak bych si tipl, že to bude fungovat takhle... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.