Sign in to follow this  
Followers 0
michallom

Chcípání

20 posts in this topic

Zdar lidi, taky sem měl problém s chcípáním mého 306 1,6 150000 km. Servis je k ničemu: tam mi řekli že je v tahu čidlo polohy škrtící klapky (kdyby bylo, asi bych do toho servisu nedojel). Že ho hned objednaj za 2.500. Když sem se zeptal jestli se to tím vyřeší, řekli že asi NE, ale že se ukáže něco dál (vstřiky, řídící jednotka atd.). Takže mi OPRAVDU pomohli. Tak sem se na to vrhnul sám. První sem našel zoxidovanej konektor na kabelu elektromagnetický klapky řídící volnoběh (zezadu pod sáním, super přístup.). To nijak extra nepomohlo, ale přivedlo mě to k brutálnímu, ale funkčnímu řešení: do tohodle mechanizmu sem provrtal dirku, vyříz závit a dal šroubek, kterým nenechá tuhle klapku uplně zavřít, a tím motor nechcípne. Musí se to dobře seštelovat. Nic na spotřebě nebo něčem podobným se nezměnilo, už takhle jezdím asi dva roky. Je to prasárna, ale funkční. Servisu bych nacpal 20,000 a bylo by to k h....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To seš teda š?astnej člověk. Já už teď jen počítám, co mi tam jěště chodí, na prstech jedný ruky. Lambda se leskne a třpytí novotou, zaoxidovany konektory od lambdy a snímače polohy kliky jsem překrimpoval natvrdo, konektory od čidla potlaku, serva volnoběhu a všech teplot jsem vyčistil a furt to má vyšší emise ve zvýšeným motání (cca 3000rpm). Jěště nakoupím svíčky a gáble (pro jistotu) a uvidím, copa se stane. Jěště snad zkontroluju hadičky a trubičky, znovu rozdělám sání a zas ho složím, a tak dále a tak dále. Taky mi u studenyho motoru občas zachcípe, ale závada je v nevěrohodným signálu halla. Při volnoběhu se motor cuká a předstih líce mezi 9 až 18 stupni na klice. Co už proboha mám dělat?:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já když jedu po dálnici z Prahy s tou 106kou v dieslu tka jedu tech 130-140 Km/h a na konci dálnice jakmile zacnu pribrzdovat a sundam nohu z plynu tak mi to chcípne. Dela mi to vetsinou kdyz to auto ma delsi dobu vyssi otácky a vubec nevim co by to mohlo byt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cabrio a normálně na volnoběh chodí dobře nebo jak když semu chce a nechce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz ho nastartuju tak bezi krasne nebo i kdyz od nekud prijedu. Ale jakmile s nim jedu delsi dobu v jednech otáckách a pak sundam nohu z plynu tak chcipne a kdyz nastartuju tak ty otasky jsou takove nizke a vselijake a chcipne znova pokud ho neseslapnu a nedrzim v otacka. No a kdyz pak jedu od Podebrad po normální silnici tak se to srovná a doma nebo i driv uz je to zas v pohode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někdy se stává že jsou volnoběžný otáčky nizky a pak to z vyších otáček chcípne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Cabrio: Tušil bych tu nějakej průser v čerpadle. Pokud je nějak načartý, tak to většinou dělá obdobný problémy. Tohle zrovna taková ničemná závada, že to dělá jen někdy a za dost specifickejch podmínek. Domnívám se, že nefunguje jak má regulátor volnoběhu, ale to zjistíš jedině na stolici a tudíž nusí čerpadlo ven. A propo, dneska ráno sem fest drbnul el. ráfek a sem NASRANEJ!!!! Móóóóc NASRANEJ!!! :mad::mad::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tome nevybíráš si tý smůly nějak moc nejdřív práh a ted elektron co se stalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jinak.Neprodava nekdo 306ku tridverovou v dieslu novy model??? Koupim nebo vymením z doplatkem:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co se stalo ... To je tak, když máš 1000x naježděnou cestu do roboty a jednou se prostě nevyhneš tomu zpomalovacímu hrbolu, jak ses to za ty léta naučil. Teda kterej DEBIL! tyhle zpomalovací boule vymyslel! Drobnul sem levým kolem o obrubník asi ve 30 a hotovo! Bych jim nechal zaplatit všechny ty domrvený tlumiče, kuláky, silentbloky a čepy, co na tom odcházej. Typickej úkaz idiotskýho nápadu uvedenýho do praxe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurva ale neco musej vymejslet za co by jsme potom tolik uredniku platili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám poslední dobou pocit, že v tomhle státě existuje nějaká tajná škola na úředníky, kde je hlavní a jediný přednět, jak vymyslet něco, co bude nejdebilnější, nasere to co nejvíc lidí, bude tostát balík z našich daní a nebude proti tomu odvolání. Pokud mi někdo zaručí, že vstupem do Unie vymře tahle sortička úředníků, ochotně zfalšuju výsledky, a? už tam sme, jenže ta česká povaha se jen tak nedá...:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: ted vidis, proc jsem nechtel ty elektrony, abych nebyl nastvanej nejen na uredniky, ale ani doma. Stacil rafek plechovej, kterej byl ponizen na rezervu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo zpomalovací retardéry bych nehradši vyrval, skoro na každym škrtam o katec..... občas to he hyba že mi vypadne kvalt a to před tim skoro zastavim než to přejedu.... jsou to ŠMEJDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dydzey: Tys měl bejt vědma... Proč máš ku*va dycky pravdu? Ppředpověď už taky konečně něco pozitivního...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale zase na druhou stranu se někde jen pomocí zpomalovacího retardéru donutí řidiči k pomalé jízdě. To co předvádí někteří frajírci za rychlou jízdu v obytných zástavbách je \"napotlamě\".

Faktem je, že ve městě, kde bydlím, je asi 10 těchto zpomalovačů a jen tak 3 plní svoji funkci dobře a přitom neničí auta. Je to i o tom jaká paka je instalují.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jak kde ale tady v Plzni jsou udelany dobre, teda aspon ty pres ktery jezdim ja. Kdyz nejedes kilo tak pohoda prejedes zadnej stres.

A v obytnejch zastavbach je jen dobre ze sou . Takovy ty paka co to kali po sidlisti 150 lidi nelidi bych strilel. Prej ze si mas sam davat bacha ze jedou, magori...

jestli je ma zastavit retarder tak at jich je klidne vic.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.