Radek406 Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 kdo mi poradí kde najdu relé potkávacích světel? Mám 406 2.0 Hdi, starší provedení. Relé je už asi poslední možnost proč mi nesvítí potkávací a obrysový světlo. Děkuji předem za odpověď. Radek406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 vsechno jde pres kontakty packy, zadne rele tam neni, pojistky by to mely byt F31 pro leve a F32 pro prave predni svetlo ( tlumena ) Pokud ti sviti dalkove svetlo, a potkavaci a obrysove ne, bude problem nekde v dratech TADY mas ke stazeni schema zapojeni svetel, tak nezbyva nez hledat. Nejlepe zmerit na konektoru jestli tam jde napeti 12V a pokud ano, bude chyba 100% v kostre. pokud tam napeti nejde, je porucha nekde na dratu od packy, pres pojistkovou skrinku pod palubkou u ridice az ke svetlometum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek406 Odesláno 9. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Noooo, nepotěšil jsi mě. To vypadá na dlouhý hledání. Ale v každém případě dík za typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Videl bych to na tu kostru - je to bohuzel nesvar vetsiny Peugeotu. Takze driv nez rozeberes pulku auta, tak premer tu kostru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 jj tou bych prave taky zacal, zacal bych merit na tom konektoru ve svetle, jak jsem psal, pokud tam pujde 12V je to jasna spatna kostra, az pokud tam nepujde proud po dratech po kterych by mel, tak pak bych hledal dal v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 9. říjen 2006 Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Původně zaslal: Ferry jj tou bych prave taky zacal, zacal bych merit na tom konektoru ve svetle, jak jsem psal, pokud tam pujde 12V je to jasna spatna kostra, az pokud tam nepujde proud po dratech po kterych by mel, tak pak bych hledal dal v aute Jasne Lepsi je zacit od toho nejjednodussiho mozneho reseni a pak postupovat dal Nekde jsem tu cetl, jak nekdo radi vyjmou celou palubku kvuli prskle zarovce v hodinach stareho modelu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek406 Odesláno 9. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2006 Odpoledne jdu měřit. Dám vědět kde byla chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.