Sign in to follow this  
Followers 0
mato205

co je toto??????? 306td

13 posts in this topic

řekl bych že jo :D takovej motor měl týpek z práce 2,0 D :myslim

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mato205

306td.jpg

2,0D to neni urcite. Je to 1,9TD neboli XUD9TE s intercoolerem. Mam podobny motor. To cidlo, ktere je na cerpadle BOSCH je zrejme cidlo atmosferickeho tlaku, ktere ridi davku nafty v zavislosti na nadmorske vysce. Ja mam ten kabel proste ustrizenej a vubec to nevadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BOSSCZ

řekl bych že jo :D takovej motor měl týpek z práce 2,0 D :myslim

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

to byla odpoved chlape :potlesk:D:D

[upravil dne 8/10/2006 Béďa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To není čidlo, to je elektroventil, stejný jako ten hlavní chcípací. Čidlo atm. tlaku je na té fotce vpravo za baterkou, na podběhu, takový hliníkový klobouček, je vidět jen z půlky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Béďa

Původně zaslal: BOSSCZ

řekl bych že jo :D takovej motor měl týpek z práce 2,0 D :myslim

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

[upravil dne 8/10/06 BOSSCZ]

to byla odpoved chlape :potlesk:D:D

[upravil dne 8/10/2006 Béďa]

...no zas tak super nebyla, jak je videt :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

naco su tam dva elektroventile nestaci tam jeden co je zvrchu na prirube vysokeho tlaku? oznacil som ho bielym kruzkom

Maju byt medzi sebou prepojene kablom ?

Ako to ma byt zapojene? teraz mi to ide na ten vrchny

306td.jpg

[upravil dne 9.10.06 mato205]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten druhý by měl být zřejmě omezení dávky, podle údaje z čidla toho atm. tlaku, ale jistě to nevím. Zkus si to oměřit na kabelech, jestli mezi tím ventilem a čidlem nevede drát... Já je měl svého času zapojené oba paralelně. Ten horní v bílém kolečku je ten chcípací.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Ten druhý by měl být zřejmě omezení dávky, podle údaje z čidla toho atm. tlaku, ale jistě to nevím. Zkus si to oměřit na kabelech, jestli mezi tím ventilem a čidlem nevede drát... Já je měl svého času zapojené oba paralelně. Ten horní v bílém kolečku je ten chcípací.

Teda to jsou veci - ja mel ten chcipac uplne jinde.. koukam, ze to taky frantici davaj kam chtej..

Ze by ten druhy mel mit za ucel chcipat pri bocnim \"narazeni\"? Jen dohad - vzdycky jsem v aute videl jen jeden :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čerpadlo Bosch pro TD to má takhle, Lucas vypadá úplně jinak a má jen jeden, takže jsi měl asi Lucas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Čerpadlo Bosch pro TD to má takhle, Lucas vypadá úplně jinak a má jen jeden, takže jsi měl asi Lucas.

jo mozne je vsechno - ze ja se vubec divim :) U frantiku je mozne vsechno a mam ten pocit, ze co auto to original :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.