Brandy Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Nefunguje mi podsvícení u digitálních hodin, které jsou v takovém jakoby trojúhelníčku napravo od budíků nad výdechy ventilace uprostřed palubky. Alespoň si myslím, že by to mělo svítit. Potřeboval bych teda radu, jak ty hodiny vyndám. Musí se rozebrat celá přístrojovka nebo stačí vyloupnout ten trojúhelníček? Případně kam strčit nůž nebo šroubovák (kde jsou ty příchytky). Nerad bych něco ulomil. A nepište, prosím, že mám použít hledání. Něco jsem sice našel, ale nejsem si jistej, jestli jde o ty hodiny v tom trojúhelníčku. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Vylupování je koledování si o rúzný vrypy a záseky na plastech, jde to dost ztuha. Lepší je vyndat přístrojovku a máš moře místa na to abys tam sáhl zezadu, vypojil konektor a hodinky vytisknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: bagr Vylupování je koledování si o rúzný vrypy a záseky na plastech, jde to dost ztuha. Lepší je vyndat přístrojovku a máš moře místa na to abys tam sáhl zezadu, vypojil konektor a hodinky vytisknul. Jde to opatrně vyloupnut ne moc úzkým šroubovákem, nejdřív jedna strana a pak druhá, jsou tam 2 plechovy napruženy příchytky, jo a dej pozor na čalounění, někdy se to přichytne k tý sponě. Z levý strany je žárovka, otočením se dá vyndat, pokud nepujde tak je na ní šestihran a v něm ještě drážka, tak šroubovák nebo klíček.Žárovička je v tý patici zalisovaná a kupuje se i s tou paticí. Jenom u nás stála asi 25 Kč.Tohle by mohlo být ono Ta menší 1,2W [upravil dne 8/10/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Žárovička tam je na objímce stejně jako všechny v palubní desce. Jde vytáhnout. Možná blbě, ale jde. Jinak hodnoty jsou 1,2W/12V bezpaticová. :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Dave_k Žárovička tam je na objímce stejně jako všechny v palubní desce. Jde vytáhnout. Možná blbě, ale jde. Jinak hodnoty jsou 1,2W/12V bezpaticová. :papa No tak teda nevim, já tam měl žárovku v tý patici jak píšu a když se se ji snažik vytáhnout tak se urvala i s těma plíškama a ty fousy k těm plíškum byli přibodovany, je možny že se tam vejde i ta vyndavací patice z palubky , nevim nezkoušel jsem to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Jsou dva typy. Jeden má samostatnou vyndavací skleněnou baňku/zárovku/ a druhej typ se prodává jako nerozebiratelnej a mění se i s paticí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: bagr Jsou dva typy. Jeden má samostatnou vyndavací skleněnou baňku/zárovku/ a druhej typ se prodává jako nerozebiratelnej a mění se i s paticí. A ta s paticí je podstatně dražší, ale dají se zaměnit. Ty bez patice se dají koupit leckde, já je třeba kupoval u škodováckýho servisu nebo i u pumpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 8. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Díky všem za rady! Začal jsem rozebírat palubku, abych ty hodiny vystrčil šetrnějším způsobem zevnitř. Záhy jsem ale skončil na tom, že se mi nedařilo vyndat ten plast, co je kolem budíků a jsou v něm výdechy ventilace. Bál jsem se, abych něco neulomil, tak jsem toho radši nechal a zaměřil se rovnou na samotný hodiny. A povedlo se. Hodiny jsou venku. Mam tam tu žárovku s paticí. Tak snad seženu novou. Ještě jsem zjistil, že mám ulomenej kousek toho plastu v hodinách, do kterýho se ta žárovka s paticí zasune (nevím, jestli už to bylo nebo jsem to udělal já). Teoreticky by to nemělo vadit. Kus tam ještě zůstal, takže je pořád kam tu žárovku strčit. Možná ale zkusim sehnat jiný hodiny. Myslíte, že někde na vrakáči budou nebo je to úzkoprofilový zboží? Kolik to tak může stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Brandy Díky všem za rady! Začal jsem rozebírat palubku, abych ty hodiny vystrčil šetrnějším způsobem zevnitř. Záhy jsem ale skončil na tom, že se mi nedařilo vyndat ten plast, co je kolem budíků a jsou v něm výdechy ventilace. Bál jsem se, abych něco neulomil, tak jsem toho radši nechal a zaměřil se rovnou na samotný hodiny. A povedlo se. Hodiny jsou venku. Mam tam tu žárovku s paticí. Tak snad seženu novou. Ještě jsem zjistil, že mám ulomenej kousek toho plastu v hodinách, do kterýho se ta žárovka s paticí zasune (nevím, jestli už to bylo nebo jsem to udělal já). Teoreticky by to nemělo vadit. Kus tam ještě zůstal, takže je pořád kam tu žárovku strčit. Možná ale zkusim sehnat jiný hodiny. Myslíte, že někde na vrakáči budou nebo je to úzkoprofilový zboží? Kolik to tak může stát? Pokud tam jsou kontakty na tu žárovku, a žárovka tam drží a svítí tak to neřeš, pokud to nevadí funkci a není to vidět tak bych zrovna u hodin prachy nevyhazoval. Jo a na rozebrání palubky je návod na hlavní straně, jen tam není napsáno že se musí sundat horní kryt volantu aby šel ten plast ven, dělal jsem to několikrát a v pohodě. Tady to je [upravil dne 8/10/06 Radek Hurvajz] [upravil dne 8/10/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 8. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Pokud tam jsou kontakty na tu žárovku, a žárovka tam drží a svítí tak to neřeš, pokud to nevadí funkci a není to vidět tak bych zrovna u hodin prachy nevyhazoval. Jo a na rozebrání palubky je návod na hlavní straně, jen tam není napsáno že se musí sundat horní kryt volantu aby šel ten plast ven, dělal jsem to několikrát a v pohodě. Tady to je Jestli tam ta žárovka bude držet a hlavně svítit zjistím až budu mít novou. Kdyžtak se na shánění novejch hodin vykašlu. A díky za ten odkaz. Už jsem na to koukal dřív, ale pak už jsem to nemohl najít. No doufám, že rozebírat palubku nebude hned tak potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Brandy Původně zaslal: Radek Hurvajz Pokud tam jsou kontakty na tu žárovku, a žárovka tam drží a svítí tak to neřeš, pokud to nevadí funkci a není to vidět tak bych zrovna u hodin prachy nevyhazoval. Jo a na rozebrání palubky je návod na hlavní straně, jen tam není napsáno že se musí sundat horní kryt volantu aby šel ten plast ven, dělal jsem to několikrát a v pohodě. Tady to je Jestli tam ta žárovka bude držet a hlavně svítit zjistím až budu mít novou. Kdyžtak se na shánění novejch hodin vykašlu. A díky za ten odkaz. Už jsem na to koukal dřív, ale pak už jsem to nemohl najít. No doufám, že rozebírat palubku nebude hned tak potřeba. V prodejnách s autodílama je normálně mají. Ať ti to lítá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Brandy Díky všem za rady! Začal jsem rozebírat palubku, abych ty hodiny vystrčil šetrnějším způsobem zevnitř. Záhy jsem ale skončil na tom, že se mi nedařilo vyndat ten plast, co je kolem budíků a jsou v něm výdechy ventilace. Bál jsem se, abych něco neulomil, tak jsem toho radši nechal a zaměřil se rovnou na samotný hodiny. A povedlo se. Hodiny jsou venku. Mam tam tu žárovku s paticí. Tak snad seženu novou. Ještě jsem zjistil, že mám ulomenej kousek toho plastu v hodinách, do kterýho se ta žárovka s paticí zasune (nevím, jestli už to bylo nebo jsem to udělal já). Teoreticky by to nemělo vadit. Kus tam ještě zůstal, takže je pořád kam tu žárovku strčit. Možná ale zkusim sehnat jiný hodiny. Myslíte, že někde na vrakáči budou nebo je to úzkoprofilový zboží? Kolik to tak může stát? Pokud tam jsou kontakty na tu žárovku, a žárovka tam drží a svítí tak to neřeš, pokud to nevadí funkci a není to vidět tak bych zrovna u hodin prachy nevyhazoval. Jo a na rozebrání palubky je návod na hlavní straně, jen tam není napsáno že se musí sundat horní kryt volantu aby šel ten plast ven, dělal jsem to několikrát a v pohodě. Tady to je [upravil dne 8/10/06 Radek Hurvajz] [upravil dne 8/10/06 Radek Hurvajz] Když už víš jak na to tak ten plast na volantu sundavat nemusíš. On ten plast palubky je docela pružnej. Stačí mít volant maximálně vytaženej a dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Stačí mít volant maximálně vytaženej a dole. No tak teď si mě teda dostal, sem nevěděl že se volant dá regulovat taky v tomhle směru, myslel jsem že jen nahoru a dolů. Ted sem běžel k autu a vono to fakt jde. Sem z toho hotovej:D:D:D:D:D:D:D:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Jako volant jsem si u toho dolů dal, ale vytáhnout mě ho teda nenapadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 8. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Na to, že se dá volant posouvat i v podélnym směru, jsem taky přišel až po nějaký době. Kdyby to nebylo napsaný v manuálu, nevěděl bych to dodnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Brandy Na to, že se dá volant posouvat i v podélnym směru, jsem taky přišel až po nějaký době. Kdyby to nebylo napsaný v manuálu, nevěděl bych to dodnes. Já to našel v manuálu až teď, většinou čtu manuál až když narazim na něco co nevim jak má být. Budu se muset polepšit:aut:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Donutili jste mě vstát od pressa a jít to do garáže vyzkoušet. Jaké je to překvapení, když po několika letech ježdění 406tkou zjistím, že jde hejbat volantem dopředu a dozadu :D :super:super:super:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Peta Donutili jste mě vstát od pressa a jít to do garáže vyzkoušet. Jaké je to překvapení, když po několika letech ježdění 406tkou zjistím, že jde hejbat volantem dopředu a dozadu :D :super:super:super:super:super Tak to je dobrý, ted se mlátim smíchy o klávesnici. Bude zajímavý kolik lidí to ještě zjistí:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:aut:aut:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Tak to je dobrý, ted se mlátim smíchy o klávesnici. Bude zajímavý kolik lidí to ještě zjistí:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:aut:aut:super To víš, sednu do auta, otočím klíčkem a jedu. Víc neřeším :roker :roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: Peta ... sednu do auta, otočím klíčkem a jedu... A když nejedu, tak volám Auto LION :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.