peugeot 306 Odesláno 7. říjen 2006 Sdílet Odesláno 7. říjen 2006 Zdravím borci, včera mi začalo cvakat sem tam rele v přístrojové desce nevíte čím to může bejt? Je to během jízdy a většinou se to aktivuje zapnutím blinkrů ty ale normálně funguji jen tam stále něco cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Odesláno 7. říjen 2006 Sdílet Odesláno 7. říjen 2006 Původně zaslal: peugeot 306 Zdravím borci, včera mi začalo cvakat sem tam rele v přístrojové desce nevíte čím to může bejt? Je to během jízdy a většinou se to aktivuje zapnutím blinkrů ty ale normálně funguji jen tam stále něco cvaká Me takhle cvaka relatko kdyz se pousti zadni sterac, taky nevim cim to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Původně zaslal: lukash Původně zaslal: peugeot 306 Zdravím borci, včera mi začalo cvakat sem tam rele v přístrojové desce nevíte čím to může bejt? Je to během jízdy a většinou se to aktivuje zapnutím blinkrů ty ale normálně funguji jen tam stále něco cvaká Me takhle cvaka relatko kdyz se pousti zadni sterac, taky nevim cim to To bylo asi při cyklovači, ne? Ale při blinkrech - nemáš otevřenou přístrojovku? Ono je potom totiž trošku víc slyšet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 klasika u 306tek .. a vubec skoro vse PSA aut bez multiplexu ... pres packu blinkru tecou velke proudy (dalk. a potkavaci svetla) a vypali se u ni kontakty ... tudiz zacne cvakat rele blinkru jak dochazi v pacce k jiskreni ... obcas to i zakouri kdyz tam preskoci el. oblouk ... stalo semi to dvakrat na citroenu saxo (stejne packy) a myslel jsem ze dostanu tecku od airbagu ... reseni jsou dve: 1) rozebrat a osetrit kontakty (vymenit) - coz je ale jen pro velmi klidne a trpelive povahy, protoze rozebrani packy je neskutecna pakarna :-) 2) koupit novou original valeo : H7+H7 - 1133kc bez DPH H7+H7+mlhovky(predni) - 1278kc bez DPH pro roky 1997-2002 pro 1xH4 cenu nevim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. říjen 2006 Sdílet Odesláno 8. říjen 2006 Mechanické díly v relé ... taky mi to dělalo, pak chvíli spínalo a chvíli ne, a pak se totálně odebralo do věčných lovišť ... zkus ho vyměnit (nebo si ho někde půjč), stojí tak do 200,- Kč (já ho dostal na vrakáči gratis k nějakému dílu, protože jich tam maj mraky) - to relé je unikátní, má více pacek než ostatní (ale 205 má jen 6 relé v přístrojovce, u 306 nevím). Jinak, každé relé nějak cvaká, teď tam mám italské a to cvaká spíš do staccata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wein Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 tak tuhle věc řeším také.. zapnu blinkr a ještě tak min. dvě mi to cvaká v nepravidelných intervalech... a s*** mě to:grr co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 no co? woprawit to, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venomcz Odesláno 3. duben 2014 Sdílet Odesláno 3. duben 2014 Ahoj kluci , na 306ce moji mladé taky něco začlo cvakat . Někdy to zacvaká při otočení volantu , někdy po zapínaní blinkrů . Dělá to náhodně během jízdy . Např. 6x rychle zacvaká a na chvíli klid a pak znova . Může to být těma vypálenýma kontaktama ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 3. duben 2014 Sdílet Odesláno 3. duben 2014 Je to levou páčkou, už jsem to řešil na několika autech. Bolístka snad všech aut od PSA z devadesátejch let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venomcz Odesláno 4. duben 2014 Sdílet Odesláno 4. duben 2014 ok myslel jsem si to :-) takže rozebrat , vyčistit a přijít na to v čem to je ? Nebo je lepší koupit z vrakáče levou páčku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 4. duben 2014 Sdílet Odesláno 4. duben 2014 Nie je to žiadna veda. Vo vazelíne v kontaktoch sú čiastočky kovu z oderu kontaktov. Tie vytvárajú falošný kontakt a uzatvoria obvod a zopnú relé, preto cvaká. A nie je to problém len áut PSA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venomcz Odesláno 4. duben 2014 Sdílet Odesláno 4. duben 2014 sehnal jsem za 300 kč druhou páčku ,tak je jen přehodím a původní rozeberu a uvidím , pak dám vědět :-) RE: funguje správně , pokud by někdo chtěl , mám tu původní páčku , kterou jsem rozebral a vyčistil . Cena : 100 kč :-)) [upravil dne 7/4/14 06:10 od venomcz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlekMa Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Ahoj, začala mi cvakat 306tka, asi nějaké relátko, někde u ventilátoru jak je u spolujezdce u nohou. Cvaká to tak 15 vteřin hned po otočení klíčku v zapalování, pak přestane a už nezačne. Vše zdá se funguje. Nevíte někdo co by to mohlo být? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 pravdepodobne spatna kostra relatka bolo by dobre identifikovat o ktore sa jedna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlekMa Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 V 25. 11. 2016 at 17:16, krtek 2 napsal: pravdepodobne spatna kostra relatka bolo by dobre identifikovat o ktore sa jedna Díky za tip, kouknu na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.