Brandy

Svíčky do 1,8 16V

26 posts in this topic

Prosím o radu, jaké svíčky doporučuje výrobce do 406 1,8 16V, 81 kW. Asi jsem slepej, ale nemůžu to najít tady na fóru, v manuálu ani v knize Jak na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě tam chlapi v servise dali taky Bosch, a říkali že po zkušenostech s jinyma v podobny ceně ani nic jinyho nedavaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taky Bosch,prý tam mají být dvouelektrodové,jedna za 140,na označení bych se musel podívat,zatim bez problémů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakej přesně typ používáte, resp. je nějakej předepsanej? Jinak někdo mi doporučoval NGK. Máte s tim někdo zkušenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

V autě mám dle chytrý knížky od nákupčího svíčky BOSCH SUPER plus +8 FR 7 DC+ á 40 Kč a už s nimi jezdím přes půl roku a dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl v Elitu. Pro můj motor mi tam nabízeli obyčejný NGK, dvouelektrodový Bosh nebo čtyřelektrodový Bosh (Super 4). Posledně jmenované jsem nakonec koupil. Dosud tam byly ty dvouelektrodový, tak jsem zvědavej, jestli bude něco jinak. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brandy

Tak jsem byl v Elitu. Pro můj motor mi tam nabízeli obyčejný NGK, dvouelektrodový Bosh nebo čtyřelektrodový Bosh (Super 4). Posledně jmenované jsem nakonec koupil. Dosud tam byly ty dvouelektrodový, tak jsem zvědavej, jestli bude něco jinak. :)

a kolik stály Kč?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli muzu radit, tak nekupujte vicekontaktove svicky, muze to oddelat zapalovaci rampu!!! Ja mel ctyrkontaktni a kdyz to prestalo jet a vyndal jsem svicky, tak jedna mela pryc cely ten porcelanek, co je pod elektrodou. Na to jsem daval novy svicky a slo to na tri valce, tak me nezbylo nic, nez vymenit tu rampu. Nevim, co je na tom pravdy, ale mechanik mi to rikal, ze to vubec neni dobry, ze to ta zapalovaci lista muze odnest.

Jinak jsou predepsany ty Boschky nebo taky nejsou spatny Champion EON 2 - jsou vhodny pro LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Petr X

Jestli muzu radit, tak nekupujte vicekontaktove svicky, muze to oddelat zapalovaci rampu!!! Ja mel ctyrkontaktni a kdyz to prestalo jet a vyndal jsem svicky, tak jedna mela pryc cely ten porcelanek, co je pod elektrodou. Na to jsem daval novy svicky a slo to na tri valce, tak me nezbylo nic, nez vymenit tu rampu. Nevim, co je na tom pravdy, ale mechanik mi to rikal, ze to vubec neni dobry, ze to ta zapalovaci lista muze odnest.

Jinak jsou predepsany ty Boschky nebo taky nejsou spatny Champion EON 2 - jsou vhodny pro LPG.

No to jsi me teda nepotešil. Už tam mám ty čtyřkontaktní. :( Takže mám očekávat problém? Má někdo podobnou zkušenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hel zjisti si to nejdrive. Znamej, kterymu jsem vzdycky auto pri nejakym problemu daval, mi tyhle ctyrkontaktni svicky nedoporucoval uz kdyz jsem mu rikal, ze si je chci koupit. Koupil jsem si je a mel radost, jak to auto jede lip od spodu a vubec se mi zdalo, ze ma pravidelnejsi chod a lip to jede. Jenomze po najeti cca. 8tis. km jsem prijel domu a odpoledne uz nenastartoval, ani si to neblaflo. Po vyndani svicek byl porcelanek pryc. Proste tam byla jen samotna elektroda. Vymenil jsem svicky a uz to aspon chytlo, ale jen na tri valce. Obcas to slo i na dva. Pomohla tomu vymena zapalovaci rampy. To, ze tu rampu mohly oddelat tyhle svicky, mi rekl ten znamej - ma svuj servis.

Zkus si to jeste nekde zjistit nebo se na to nekde zeptat, jediny, co ti na to muzu rict, ze bych tam uz ty svicky nikdy nedal. Jedna stala myslim 140Kc, ale nejsem si uz jistej. Pak jsem tam dal Champion EON 2 kvuli plynu, jedna stala 170Kc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sakra, když si člověk pročte ty vlákna, tak z toho teda není moc chytrej, co tam vlastně dát. Taky bych chtěl dopřát autí nový svíčky, ale teď jaký... Teď tam jsou NGK V-Line 23, ale proč nezkusit něco jinýho, když mi něco doporučíte? Ale chtělo by to říct konkrétní typ, se kterým jste naprosto spokojeni na tento motor. Kuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono to máž těžko měl jsem bosch spokojenost pak jsem koupil nějaký ty stály za kulový,tak jsem koupil přímo v Peugeotě sice byly dražší ale spokojenost.Jinak se tu o svíčkách napsalo mraky.A věř najde se ti téma kde a jaký svíčky jsou vhodné a myslím-že o tom psal tu Ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já tam měl original equiemy, čtyřbodové, teď jednobodové Denso, ty jsou jenom prozatím, až dodělám servis( rozvody a brzdy) tak bych chtěl koupit Denso iridium power...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já měnil dal jsem originál Eyquem a dobrý,ale nekupoval jsem je v Peugeotu jedna 80kč,podle mě by se tam měly dávat co se dávaly sériově a je to odzkoušený a ne experimentovat s nějakýma dvoubodovýma nebo čtyřbodovýma.....a na LPG to platí dvojnásob..

[upravil dne 30/5/10 Charlie 1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo máte pravdu mám tam čtyřpackový iridia za 1800 od DENSA a není to zrovna ideálka..... taky přemejšlím že tam koupím radši originálky.... Jinak originálka má jen jednu packu....:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.