Sign in to follow this  
Followers 0
4ever

Vytlacanie chladiacej kvapaliny

6 posts in this topic

Mam P406 2.0HDi 80kW 2001, cez nadrzku chladiacej kvapaliny mi vodu pomaly ale iste vytlaca, viecko na nadrzke bolo vymenene, robi to aj tak, nikdy sa mi ale nestalo ze by sa zahrieval vzdy pevne drzi teplotu 90stupnov, auto mam 3tyzdne robi to od zaciatku, je to z Darexu, cakam na vyjadrenie reklamacie, auto mam zatial doma, mal som smolu, v peugeote povedali ze to vyzera na tesnenie alebo hlavu, stryko co ma servis mi to kukol, bolo to dost natlakovane a zavzdusnene, odvzdusnil mi to pred dvoma dnami a uz zase mi dnes zacala svietit kontrolka a voda nikde, vytlacilo to hadam aj pol litra vody ak nie viac, nebolo v nadrzke ani vidiet vodu, doliali sme, tiez mi povedal ze to bude teda tesnenie alebo hlava, ak nie dokonca mozno blok motora co by bol vraj este horsi pripad.

Teda sa pytam ci to musi byt ta hlava alebo tesnenie, som laik, nemoze to byt povedzme vodna pumpa ak nasava vzduch? alebo co by to este mohlo robit? A som zvedavy ako sa zachova Darex kedze mam rok zaruku na skryte vadi a toto sa jednoznacne nedalo urcit pri kupe vozidla, zacalo sa mi to prejavovat az v ZV po 200km ceste z Darexu v BA, ked motor vychladol a na druhy den sa mi rozsvietila kontrolka. Mate skusenosti s reklamaciou v Darexe niekto?

Uvitam kazdeho nazor aj co sa tyka ako postupit v pripade ze darex sa zachova negativne. Ich mechanik ked som tam s tym bol strcil do nadrzky volaku trubku s balonikom, a v strede s nejakou kvapalinou, ze tym sa da zistim prasknuta hlava a povedal ze to neni jednoznacne hlava, ked sa spisovala ta reklamacka, tipo co ma na starosti reklamacie tam bude az bud. tyzden...

[upravil dne 5.10.06 4ever]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kedysi nam tiez tlakovalo vodu .. bolo to na fiat croma 2.5TD ... bolo to tesnenie pod hlavou .. kym sme na to dosli tak bolo kopec zbytocnych investicii .. nadrzka drzala dobre ale v prvom rade prdol predohrev nafty .. a ked sa vymenil ten tak dokonca prdol chladic .. prejavovalo sa to tak ze ked si zastavil motor a stlacil hadicu co ide do chladicu tak bola komplet tvrda natlakovana ...

ako darex posudi reklamaciu neviem ale radil by som ti na tom jazdit co najmenej a dat co najskor skontrolovat to tesnenie pod hlavou .. ak na tom budes dalej behat riskujes ze sa ti toho rozbije ooovela viac .. to tesnenie pod hlavou je myslim ta najlacnejsia varianta co ta caka ... ak sa mylim opravte ma:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak to bude asi skoro určitě těsnění pod palicí sem to měl to samí na 405,Po vyměně vodní pumpy mechanik řek že to nějk tlakuje aže mu dokonce jebla jedna hadice,ale že ji zkratil a musí se to pro hřat:grr ,Nelíbylo semy to ale jel sem dom a doma že se nato teda mrknu otevřel sem chladič a nastartoval-Měl sem pěkný vodotrysk na zahradě ale to bylo asi to jediné pozityvní a autí putovalo zpatky na servis pro nové těsnění:(

Jinak podle mě by se to mělo určitě dát reklamovat, ale je to muj nazor muže to byt uplně jinak.Jak už se nejednou stalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

a inak ako sa prejavuje rozdiel tesnenia a prasknutej hlavy? ak sa to teda nejak prejavuje inak, mno ja neviem, som fakt dotoho laik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dik za odpovede, zaciatkom bud. tyzdna sa to bude riesit som zvedavy co z toho vynde, potom napisem ako som dopadol, dufam ze to dojde este do BA bez poskodenia inych veci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.