Sign in to follow this  
Followers 0
Qweer

P406 2.1Td obcas nestartuje

17 posts in this topic

:myslim prosim o radu.Mam Peugeot 406 2.1Td 80kw 98r(mam ho asi 2 mesce) a obcas to nechce startovat.Vetsinou za studena,ale stalo se,mi to i po ujeti asi 10km-prijel jsam na benzinku a nemohl sem nastartovat az po nekolikatem pokusu.Motor se protaci,ale nechytne to,ikdyz to drzim delsi dobu,nebo kdyz pridam plyn.Chytne to treba az na 5pokus a nekdy i vic a pak to treba zase tyden,nebo 2 de v pohode.Nevite cim by to mohlo byt??Po nastartovani jede motor bezproblemove.Jen 2x se mi stalo ze po startu kolisaly volnobezne otacky +- asi 500ot/min ale behem chvile se to zpravilo.zhavice sou dobre,vzduch,filtr sem menil za sport.ale predtim to delalo taky...Vazne mne to stve,protoze auto co nestartuje je k nicemu!!!!!:bojim A kdyz potrebuju nekam narychlo........

[upravil dne 3.10.06 Qweer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

poviem ti len tolko ku tomu ze mam taky isty problem ale neriesim to pretoze som prisiel asi na fintu fň ktorou to jednoducho oklames...ked ti to nechytne na prvu max.druhu otacku motora(ako predpokladam ze ti to aj chyta za bezneho stavu ako aj mne)tak to nema zmysel dalej tocit!!! jednoducho VYBER KLUC ZO SPINACKY(ona cvakne)a potom ho tam znovu daj,nazhav a startujes na prvy krat...u mna to tak funguje uz pol roka a zatial ziadny problem...napis potom ci to tak funguje :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sem byl dnes konecne na diagnostice...jeden servisak tady u nas si poridil konecne novejsi soft a uz tam je i muj motor:potlesk Naslo mi to chybne cidlo teploty chladici kapaliny a cidlo teploty vzduchu v sani...Myslite ze to ma nejakou souvislost s tim ze to nechce obcas naskocit,to mozna jo ale s tim kolisanim otacek,nebo to bude jeste neco dalsiho??

Dik za odpovedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku.......:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Georginek

S temi cidly to asi nebude mit nic spolecnyho...... Nejspis budou zhavicky spatny- to je to tvoje kolisany volnobehu po startu a nebo dalsi realna moznost je ze ti "pada nafta" to znamena ze ti nekdy netesni naftovy hadicky, nebo hadicky u prepadu....Nekdy je to videt nekdy ne.....Ale zjistit se to da. A dalsi moznost je ta ze jsou spatny tlaky ve valcich a to je pak na generalku.......:nevim

ale co tu pises,ze kdyby to byli zhavice tak mi to dela porad a ne jen obcas ne??a navic co maji spolecneho zhavice z kolisanim volnobehu,navic mi to dela i pri teplem motoru to uz bych teoreticky mnel nastartovat i bez zhaveni ne??Kdyby mi padala nafta,tak by padala porad a mne to dela jen nekdy a ten balonek cim se pumpuje nafta,tak by sel prece lehko mackat ale de ztuha to znamena ze tam nafta je.A pokud by to byli tlaky ve valcich tak bych to snad poznal na vykonu ne??A auti jede normalne nen obcas zablbne na minutku az 2 a pak je zase vse v pohode :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyměň to čidlo, ať eliminuješ jeho vliv, a uvidíš. Nicméně se to u těhle motorů stává, že občas blbě startují, a často za to mohou solenoidy v čerpadle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to s tema zhavickama sem se asi prehlid kdyz to dela u teplyho motoru tak to nebude... Jinak s tema tlakama prd poznas na vykonu.......jinak jak rika Oddie zkus selenoidy v cerpadle:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Vyměň to čidlo, ať eliminuješ jeho vliv, a uvidíš. Nicméně se to u těhle motorů stává, že občas blbě startují, a často za to mohou solenoidy v čerpadle...

to bych prave nerekl ze blbe startuje......chyta uplne na supa,pokud tomu teda nehrabne(tak 3x mesicne)No a ty solenoidy kolik zhruba stoji,sem slysel ze to je docela palka :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo???:myslim

p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kuboSE

pocuj neviem ci ti pomozem ale ked som mal taketo auto tak podla mna bol cely problem v elektrike a konkretne v imobilizery...skus sa na toto zamerat...inac tiez ked som startoval a nedrbalo tomu tak to chytlo na prve pretocenie motora co o tomto HDi-cku co mam teraz sa neda ani povedata(startuje tak na 3-4 pretocenie hlavne ked je studene ale to je uz zase ina konstrukcia motora)no a ked tomu zadrbkalo tak to startovalo a startovalo a nakoniec nenastartovalo, ako som uz hore pisal musel som vybrat ten klucik ty si to skusal??? pomohlo-nepomohlo???:myslim

p.s moj nazor na toto auto-celkom dobre az na tu elektriku a to naftove cerpadlo ale inac som bol velmi spokojny :super

jj to sem zkousel klicek muzu vytahovat i tisickrat a nic se nedeje.....ja tam stejne imobilizer nemam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych vyměnil šitový čerpadlo Lucas za mechaniku Bosch a budeš mít o polovinu starostí méně !! Jinak mě a to mám stejnej motor škytne na poprvé ! Ale jak je psáno v mých příspěvcích mám mechaniku Bosch a jsem velmi spokojen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě taky občas blbl motor, že nechtěl naskočit, ale né kvůli zimě bo takhle.. dělal to i ve vedrech.. zvykl sem si na to, že musim 2-3x otočit klíčkem a pak chytne hned. byla to naftová pumpa, ale tohle je jiný motor, tak nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobne priznaky jsem mel, kdyz mi padala nafta - a nasledne to prisavalo vzduch..taky to nechcelo jet vic nez 140, stacila pruhledna hadicka a tam bylo bublinek teda..jeje. A byl to predehrev :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mne to jede slusne pres tech 140 urcite a padani nafty nevim to by mi delalo asi porad ale mne to udela tak 2-3x do mesice at je leto nebo zima,jinak v zime muze byt minus jaky chce a pohoda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, mne motor tez hned nenaskoci na supu. Pretoci sa tak 2-4krat, a potom naskoci. Robi to aj v hicoch, aj ked su 2stupne. Asi je to tak konstrukcne riesene, snad kvuli tym vysokym tlakom v raili..

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je u hdicek normalni ze chtaju az tak na 3-4 otacku,nekdo mi tikal ze po dobu nez si nasaje cerpadlo stavu,ale nevim co je na tom pravda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.