rodov Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Zdravím všechny, mám problém zavzdušňuje se mi chladící systém.Pokud je auto studené voda ve vyrovnávající nádržce je nad ryskou MAX.Trubky jsou tvrdé,pěkně natlakované.Po zahřátí hladina v nádržce klesne lehce pod MIN,ale hadice jsou stále tvrdé.Pokud bych otevřel vyrovnávací nádržku,v systému je slyšet bublání(zavzdušnění),voda se vrátí nad rysku MAX.Zkoušel jsem to odvzdušnit,ale stále to nepomáhá.To jsem i předek auta zvedl.Jinak voda neztrácí,v oleji není,bílý kouř z výfuku nejde a vodu z výfuku nehází.Má nědko zkušenost s takovou závadou?Jak odvzdušnit a nebo ,že by to bylo těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Kdyby to bylo těsnění pod hlavou tak to máš v oleji, a bude se za tebou hulit jako nikdy:D Jinak by bylo dobrý možná napsat co máš za model a co to je za motor aby ti mohl někdo poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 3. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Je to 205-ka,objem 1,1litru,výkon 44kW.R.v.90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paveljir Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Ahoj můžu se tě zeptat jak a kde jsi odvzdušnoval motor??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Taky se přikláním k těsnění pod hlavou nebo prasklé hlavě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Tiez mam podobny problem, ale po poriadku mam P406 2.0HDi 80kW 2001, cez nadrzku chladiacej kvapaliny mi vodu pomaly ale iste vytlaca, viecko na nadrzke bolo vymenene, robi to aj tak, nikdy sa mi ale nestalo ze by sa zahrieval vzdy pevne drzi teplotu 90stupnov, auto mam 3tyzdne robi to od zaciatku, mal som smolu v peugeote povedali ze to vyzera na tesnenie alebo hlavu, stryko co ma servis mi to kukol, bolo to dost natlakovane a zavzdusnene, odvzdusnil mi to pred dvoma dnami a uz zase mi dnes zacala svietit kontrolka a voda nikde, vytlacilo to hadam aj pol litra vody ak nie viac, nebolo v nadrzke ani vidiet vodu, doliali sme, tiez mi povedal ze to bude teda tesnenie alebo hlava, ak nie dokonca mozno blok motora co by bol vraj este horsi pripad. Teda sa pytam ci to musi byt ta hlava alebo tesnenie, som laik, nemoze to byt povedzme vodna pumpa ak nasava vzduch? alebo co by to este mohlo robit? [upravil dne 4.10.06 4ever] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 5. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Dík za odpovědi, moc jste mě nepotěšili,nemám vůbec představu kolik to bude stát,ta výměna těsnění pod hlavou.To doma dělat nebudu,musím to někomu dát opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.