rico

rezerva

24 posts in this topic

asi stejne, jako na vsech ostatnich pazoutech 205 - kolem 5ti litru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to tady blábolíte? Já mám rezervu už půl roku píchlou ve sklepě. :D:D:D. Jo, dělá to takovejch 5-6 litrů

Share this post


Link to post
Share on other sites

na čem je závislá ta rezerva 5 litrů? Na tom až se rozsvítí kontrolka? (oranžový hladový voko)Takže by to mělo záviset na nastavení polováku, dá se ten plovák nějak štelovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Varuz: Ani ne čéče. Je to hliníkovej válec a veškerá mechanika je uvnitř a nedá se do něj nedestruktivně dostat, takže smoola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladové očko to je běs :D taky co vím mělo by to bejt 5-6 l no ale spolejhej na to mě jak začne blikat hned radši tankuju nerad bych někde zůstal ... :D:D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

osobně když mi začne blikat, tak do 100 km se dá ještě ujet, ale pak už je to krizovka.... ale těch 100 by to mělo najet (teda mě to žere 6 liutru, takže záleži taky na spotřebě :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondra: To si š?astnej člověk, mě se občas oko a já mam paniku, kde seženu nejbližší benzínku. Mam dojezd na rezervu 20-30km, podle nálady pegiho. Pořád vozim v kufru 5l benzínu pro sichr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, já jsem taky dieslovej a když začne kontrolka problikávat, dá se na ní ujet ještě 70 km, pak začně svítit. A pak, když v panice tankuju, tam nenarvu víc jak 40 litrů. Tak a kde je zakpopaný šakal ? - Že by v bionaftě, která v tomhle vedru víc pění? Ale to mi dělalo i při normální naftě..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: na kolik litru mas nadrz? Ja mam 70-ti litrovou a zhruba pri 55l se poprve vypne, pak zase 8 litru v pohode a poslednich par litru musim tankovat asi na 20x. Vykaslal bych se na to, ale jak potom merit spotrebu.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To georg :

tusim, ze 205 maji nadrz na 50 litru, teda alepson v to doufam. Jenze posledni tankovani bylo takove podivne ... no, ta pistole nebyla taky nic moc a nechtel jsem prelit. Protoze, kdyz das plnou a projedes ostreji zatacku, tak mas \"hodne\" penez na silnici.

jinak, spotrbu muzes merit klidne na 55 litrech, kdyz vis, ze ti to tam vypina... nebo si schovavat uctenky a jednou za cas si to spocitat. +- to vyjde. Ja mam taky rozptyl pri plne nadrzi +-0,3 litru/100.

Ja si schovam uctenky + si vedu denik, holt jsem trochu \"ujetej\" na statistiku.

Jinak, rozdil 50 litru (cele nadrze) dela na 10.000 km pouhych 0,35 litru/100.

Jinak, to muze byt taky Ekonaftou. Podle me vic peni a pak to vypina driv. Nevim, nicmene posledni spotreba 4,2 l/100 me dostala. Jsem lehce rozcarovan. Navic, palivomer mi ukazuje blbe, hodiny nejdou a u tachace se mi klepe rucicka. jeste, ze to pocita alespon ty kilometry.

Ale klepavec by mel bejt v cajku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tak raficka u tachace se mi taky klepe(nevi nekdo co stim?), hodiny mi nikdy nesly, a jeste to pocitadlo na km jak se da nulovat se moc nenuluje coz me sere pac nevim kolik jsem najel a furt to odecitat od 160tisic se mi nechce :(

a ukaztel paliva ukazuje tak +-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coz o to, hodiny funguji, jenom nejdou naridit .. a vypojovat stale baterku, se me vazne nechce.

U S120 mi klepani zpusoboval vadnej nahon k tachu, nejak se rozklep, ci co a skubal.

U 205 se klepe jenom nekdy - neresim, pricitam to vuli. A vuli ma Peugeot velkou :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: u breaku si taky vedu statistiku, ale nemam jistotu, ze to vypne presne pri 55 litrech. fakt ale je, ze odchylka bude asi nepatrna. Stejne se s tim budu stvat porad jako doted. Jednou me dostal ukazatel, kdyz jsem natankoval plnou (asi 1600kc) a jel jsem asi 20 km a on si porad ukazoval nulu a svitil. :mad::mad::D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz se klepe raficka u tachometru, muze to taky byt tim, ze nekdo pretacel kilometry zpatky .. !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To me teda delali urcite. Kdyz se mi na pocitadle kilometru objevilo 159 tisic tak na ty 9 byl fajn otisk prstu, pochybuju ze z vyroby :D

Ze ma auto najeto vic mi nevadi, ale stve me ze nevim kolik :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když klepe tachometr, tak je většinou špatnej bovden, ale taky stačí trošku to lanko povytáhnout z motorovýho prostoru směrem z kabiny do motoru (/jen malinko). Ono je to tam dost nahňácaný a je možný, že konec náhonu u tacháku je třeba malinko ohnutej. Jinak nulování denního počítadla jsem měl rozdělaný, protože mi taky nešlo a pokud tam není nic zlomenýho, tak se to dá krásně sestavit. je to trošku opruz, ale jde to.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nádrž v peginách 205 je celkově 50 litrů, hladové oko začně svítit u mne při 6 litrech. Jednou jsem čístil nádrž tak jsem si to odměřil, bude to ale orientační, záleží jak se na plováku. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tys čistil nádrž? jak se tahle věc jednoduše dělá? Už jsem o tom taky jednou uvažoval, ale když jsem se podíval na to, jak je to tam přidělaný, tak jsem to radši vzdal. Všiml jsem si, že mám plastovou nádrž, to maj všechny P205? Co to je vůbec za práci a vyplatí se to? Bylo tam hodně bordelu, když jsi jí čistil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.