Luky406

vymena rozvodov 406 Hdi 80kw

18 posts in this topic

Neviete niekto poradit v akych intervaloch je potrebne menit rozvody na 406 2.0 HDi 80 kw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

120tKm či 5 let při normálním používání, časté starty a rozjezdy adekvátně méně...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: citron1

Pane kolego, rozvody se delaj po 160 000 Km :roker

Od roku 2003 a motory 2,2 HDi 160tisic , jinak se uvadi 120t Km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm tak to mam ale rovnaky problem ja som ho kupil z nemecka zo 167tis kto vie ci boli menene neda sa to nejak jednoducho zistit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špatně, nikdo to nepozná, rozhodil bych to a pokud by byly kladky zjevně dobré, vyměnil bych aspoň řemen a ve 240tKm celu sadu. Ale musí tam být jistota. A zkontrolovat rovnou řemenici na klice - odpruženou pro drážkový řemen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Špatně, nikdo to nepozná, rozhodil bych to a pokud by byly kladky zjevně dobré, vyměnil bych aspoň řemen a ve 240tKm celu sadu. Ale musí tam být jistota. A zkontrolovat rovnou řemenici na klice - odpruženou pro drážkový řemen!!

Na kolik vyjde cena odpružené řemenice?Začali ji montovat,až do Hdi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mém HDi je v servisní knížce napsáno, že rozvody se dělají při 160 tis km, ale už jsem je raději nechal udělat dříve a to při cca 142 tis km. (po „rozhození“ už tekla vodní pumpa, atd., takže to bylo v pravý čas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panove az budu mit cas tak tady dam oskenovanou servisku na 2,0 HDI z r 99 s intervalem 120 a z roku 2003 s intervalem 160t a HDI2,2 z intervalem vzdy 160t , rozdil byl pry v te kladce , i kdyz v piratu se delaji vsechny stejne.

Nove motory jako 1,4 a 1,6 maji uz stejne 240t tak to bude stejne jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: frenk

Původně zaslal: Rebik

Špatně, nikdo to nepozná, rozhodil bych to a pokud by byly kladky zjevně dobré, vyměnil bych aspoň řemen a ve 240tKm celu sadu. Ale musí tam být jistota. A zkontrolovat rovnou řemenici na klice - odpruženou pro drážkový řemen!!

Na kolik vyjde cena odpružené řemenice?Začali ji montovat,až do Hdi?

:xvul montovala se napr. i u meho motoru, coz jsem dneska zjistitl, neb se mi rozjebla...coz jsem zjistil zahy, kdyz mi nesel altik a tocil jsem volantem tu 1.5tunovou karu jak starou v3s. Takze asi takhle :) Uz to stoji v servisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:xvul montovala se napr. i u meho motoru, coz jsem dneska zjistitl, neb se mi rozjebla...coz jsem zjistil zahy, kdyz mi nesel altik a tocil jsem volantem tu 1.5tunovou karu jak starou v3s. Takze asi takhle :) Uz to stoji v servisu... Ona ta řemenice se údajně montovala kvůli kompresoru na klimě,aby se tlumily rázy při sepnutí.Ve snaze ušetřit se dokonce někdo pokoušel ji svařit napevno.U značk.servisu stávala 7litrů. Co se týče rozvodů,tak si myslím,že interval výměny se doporučuje.Auta v městském provozu,např.taxi,se mají držet spodní hranice výměny.Vozy s dálničním provozem by mohli interval mírně překročit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Téma jsem pročistil a žádám aktéry výměny názorů, aby pokračovali s menším zápalem a větším rozumem. (pokud toho snad někdo není schopen, nechť laskavě nepokračuje vůbec)

Děkuji za pochopení. Kurt - admin fora

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: frenk

:xvul montovala se napr. i u meho motoru, coz jsem dneska zjistitl, neb se mi rozjebla...coz jsem zjistil zahy, kdyz mi nesel altik a tocil jsem volantem tu 1.5tunovou karu jak starou v3s. Takze asi takhle :) Uz to stoji v servisu...

Ona ta řemenice se údajně montovala kvůli kompresoru na klimě,aby se tlumily rázy při sepnutí.Ve snaze ušetřit se dokonce někdo pokoušel ji svařit napevno.U značk.servisu stávala 7litrů. Co se týče rozvodů,tak si myslím,že interval výměny se doporučuje.Auta v městském provozu,např.taxi,se mají držet spodní hranice výměny.Vozy s dálničním provozem by mohli interval mírně překročit.

jo, to mas pravdu a prave diky klime tam ta guma odchazi nejvic kdyz se neustale zapina a vypina kompresor klimy..a sakra proc me to udelalo :) me klima nejede uz 2 roky :))) no mozna asi casem, urcite tam byla originalni, takze muzu uznat, ze asi vydrzi hodne dlouho, kdyz auto ma najeto 290:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opět jsem byl nucen pročistit téma, tentokrát kvůli vyjadřování nicku simsom222 a doufám, že už je to naposled!!:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jirkap

Opět jsem byl nucen pročistit téma, tentokrát kvůli vyjadřování nicku simsom222 a doufám, že už je to naposled!!:grr:grr

Díky, takový by potřebovali pěkne za uši:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám manuál v taliančine, z neho je zrejmé že HDi r. 2000 má predpísanú výmenu rozv. remeňa pri 160 000 km. Avšak v značkovom servise mi uviedli že \" my ho meníme pri 120000 km\". Tak komu veriť? Keď som chcel aby mi ukázali technologický predpis, tak to zahovorili. Jeho cena aj s napínacou a vodiacou kladkou - 7000.-Sk + práca je o 3000.-Sk viac ako v predajni autosúčiastok cca 200m ďalej. Na druhej strane v prijímacej hale hrala príjemná hudba a mali to tam navoňané.

Odporúčam remeň vizuálne skontrolovať, odborne posúdiť jeho napnutie a ak je všetko v poriadku jazdiť do 160000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.