Marlin Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 co myslite, je moc velky problem predelat obyc 106ku na Sport? spise co se podvozku tyka.... nebo vylozene, koupit nejaky spesl podvozek? jeden oznatek, ta starsi 1.1 ma o dost tvrdsi podvozek, nez nova, a navic se nova moc naklani a me to nejak nevyhovuej..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 koupit 106 sport - Nazdar Marline.... btw. od loňskýho června čekám na doporučení nějakýho ubytování na Mácháči... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Hadra: www.campborny.cz - maj tam i bungalovy, vyzkoušeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacke_Jumpe Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Já bych šel do koupi verze sport, ale když tam dáš podložky tak seto houipání docela dost změní. Už sem jel ve 106ce s 5cmrovejma podložkama nic jinýho a chovalo se to hnet jinak. akorát nevym jak budeš reagovat na nutznost vytáhnutí blatníků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Jo to je fakt lepší koupit si verzi sport než něco kutit:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 4. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 tak koupim jiny podvozek, a ne sport, no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Původně zaslal: Jacke_Jumpe Já bych šel do koupi verze sport, ale když tam dáš podložky tak seto houipání docela dost změní. Už sem jel ve 106ce s 5cmrovejma podložkama nic jinýho a chovalo se to hnet jinak. akorát nevym jak budeš reagovat na nutznost vytáhnutí blatníků. To ses někde pos.... ne? 5cm podložky,takovej tuzing se jen tak asi nevidí,bych se bál že mě někde uletí kolo.Jinak naklánět se to muselo stejně,protože na naklánění mají vliv pružiny,tlumiče a stabilizátory. Marlin:podívej se po vrakáčích,pár 106tek sem tam viděl.Má to jiný ramena,tlumiče,pružiny,stabilizátor,přední brzdy...takže tě výjde líp koupit rovnou sport nebo S16:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 S16 má jinou zadní nápravu - jedinečnou mezi všemi 106. Hele, vybodni se na bastlení nějaké 106 Sport a kup si dvoulitrovýho japonce v automatu... efekt bude stejnej - a za stejný prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 Jo a v čempak jinou?Má akorád tvrdší torzku a má kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ept Odesláno 16. říjen 2006 Sdílet Odesláno 16. říjen 2006 Jsem majitelem 205GRD. Podvozek je prakticky totoznej. mam 15\" kola pneu 195/45R15 TOYO proxis 2,5cm pdlozky a snizeny pruziny. Tet se to na silnici chova spiš jako motokara nez jak auto. Z vlastni skušenosti bych ani nedoporucoval podlozky, pokud teda nechceš delat dvakrat do roka loziska. Vzhledem k tomu že máš 1,1 motor tak bych se odklonil i od 15\"kol. Sportovni tlumiče KONI stoji 5500,-/ks to také nebude ta nejlevnější varianta. Takže ti zbejva moznost zakoupení snížených pružin. Vzádu je torzni tyc takže budeš kupovat jen 2ks pružin. Je v nabidce spousta možnosti -96rv 3,5cm 96-rv 4cm 6cm snížení cena nepřesahuje 3000,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 16. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2006 15 kola nevadi,. v novem mam 1.4 me jenom ty pruziny taky napadly, ale nevim co s tim zadkem silene me stve, ze se to v zatackach hooodne naklani a meuzu jet, jak bych chtel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ept Odesláno 17. říjen 2006 Sdílet Odesláno 17. říjen 2006 Na zadek si muzes dat: 1/tvrdsi tlumice ale neznam levnyho dodavatele pro CR 2/postelovat torzku to je ale dost velka alchimie abych se priznal este jsem se do toho nepoustel. 3/nebo oboji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 19. říjen 2006 Sdílet Odesláno 19. říjen 2006 Zadek musíš dáte jinou torzku,má větší průměr a pak se ti to bude mín naklánět s tím dej i tlumiče na sporta,ale udělej to i na předku,jinak to celý rozhodíš. ept:ono je jedno jestli má 15ky kola na 1,1 nebo 1,8grd,pojede to uplně stejně,navíc s profilem 45 to má ještě menší obvod než klasický kola 165/70 R13 a má to větší sílu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 Tak je soupni na svou 1.1 a pak se s nami podel o zazitky z te obrovske sily;) [upravil dne 20.10.06 .mycTD] [upravil dne 20.10.06 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ept Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 CRACK:nevim Asi s tebou budu muset nesouhlasit, máš sice praudu že kola jsou v prumněru stejný ale liší se v šířce. 1,8grd ma sice temněř totozný výkon v KW s 1,1 ale má vyšší kroutící moment a tak se tam ta šířka snese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 ...a v neposledni rade jsou ty 15ky o poznani tezsi, coz pri rozjedu 1.1cka taky moc neoceni. >taky bych se na Tvem miste zajimal, proc se v prispevku C r a c k automaticky meni na kušuj! [upravil dne 20.10.06 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 21. říjen 2006 Sdílet Odesláno 21. říjen 2006 Původně zaslal: .mycTD ...a v neposledni rade jsou ty 15ky o poznani tezsi, coz pri rozjedu 1.1cka taky moc neoceni. >taky bych se na Tvem miste zajimal, proc se v prispevku C r a c k automaticky meni na kušuj! [upravil dne 20.10.06 .mycTD] To už sem se zajmal,ale bohužel mě nikdo neodpověděl:bojim v mém případě byli speedliny 15/6 těžší o 2kg s gumama 195/45 měli menší obvod než klasický a jelo to od sot líp,hlavně zátah byl lepší,vec druhá byla že z kopce to na volnoběh nedojelo tak daleko jako na plechách,protože to mělo větší odpor ept:nemíním to tu rozvádět aby sme se zas hádali jestli je lepší benzín nebo diesel,ale 1,1 to bez nějakýho problému taky snese,má uplně jinak zpřevodovanou převodovku aby to odpovídalo výkonu a kroutáku:super nepoznal sem negativní rozdíl,jen že to víc hučelo a bylo tvrdší [upravil dne 21/10/06 Crack] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 jestli ty široký 15´ mají menší obvod než klasika 165/70 R 13, tak by z toho mohl bejt dobrej traktor - protože valivej odpor si řekne svoje a jestli s těma 165/70 ro rozhejbu na 160, tak s tím menším obvodem to bude pomalejší. A ty široký gumy a zvuk motoru spolu s rychlostí nebude evokovat nic jiného než traktor... Účinek valivého odporu pneumatik a odporu všech spojlerů můžeme připočítat. široký gumy patří na benzína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Původně zaslal: vix široký gumy patří na benzína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ept Odesláno 23. říjen 2006 Sdílet Odesláno 23. říjen 2006 C r a c k:cool:Tak to skusime v praxi. Kdy a kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.