Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

XR na Sport


Marlin

Recommended Posts

co myslite, je moc velky problem predelat obyc 106ku na Sport? spise co se podvozku tyka.... nebo vylozene, koupit nejaky spesl podvozek?

jeden oznatek, ta starsi 1.1 ma o dost tvrdsi podvozek, nez nova, a navic se nova moc naklani a me to nejak nevyhovuej.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jacke_Jumpe

Já bych šel do koupi verze sport, ale když tam dáš podložky tak seto houipání docela dost změní. Už sem jel ve 106ce s 5cmrovejma podložkama nic jinýho a chovalo se to hnet jinak.

:myslim akorát nevym jak budeš reagovat na nutznost vytáhnutí blatníků.

To ses někde pos.... ne? 5cm podložky,takovej tuzing se jen tak asi nevidí,bych se bál že mě někde uletí kolo.Jinak naklánět se to muselo stejně,protože na naklánění mají vliv pružiny,tlumiče a stabilizátory.

Marlin:podívej se po vrakáčích,pár 106tek sem tam viděl.Má to jiný ramena,tlumiče,pružiny,stabilizátor,přední brzdy...takže tě výjde líp koupit rovnou sport nebo S16:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem majitelem 205GRD. Podvozek je prakticky totoznej. mam 15\" kola pneu 195/45R15 TOYO

proxis 2,5cm pdlozky a snizeny pruziny. Tet se to na silnici chova spiš jako motokara nez jak

auto. Z vlastni skušenosti bych ani nedoporucoval podlozky, pokud teda nechceš delat

dvakrat do roka loziska. Vzhledem k tomu že máš 1,1 motor tak bych se odklonil i od 15\"kol.

Sportovni tlumiče KONI stoji 5500,-/ks to také nebude ta nejlevnější varianta. Takže ti zbejva moznost zakoupení snížených pružin. Vzádu je torzni tyc takže budeš kupovat jen 2ks pružin.

Je v nabidce spousta možnosti -96rv 3,5cm 96-rv 4cm 6cm snížení cena nepřesahuje 3000,-.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadek musíš dáte jinou torzku,má větší průměr a pak se ti to bude mín naklánět s tím dej i tlumiče na sporta,ale udělej to i na předku,jinak to celý rozhodíš.

ept:ono je jedno jestli má 15ky kola na 1,1 nebo 1,8grd,pojede to uplně stejně,navíc s profilem 45 to má ještě menší obvod než klasický kola 165/70 R13 a má to větší sílu;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

...a v neposledni rade jsou ty 15ky o poznani tezsi, coz pri rozjedu 1.1cka taky moc neoceni.

:xvul >taky bych se na Tvem miste zajimal, proc se v prispevku C r a c k automaticky meni na kušuj! ;)

[upravil dne 20.10.06 .mycTD]

To už sem se zajmal,ale bohužel mě nikdo neodpověděl:bojim v mém případě byli speedliny 15/6 těžší o 2kg s gumama 195/45 měli menší obvod než klasický a jelo to od sot líp,hlavně zátah byl lepší,vec druhá byla že z kopce to na volnoběh nedojelo tak daleko jako na plechách,protože to mělo větší odpor

ept:nemíním to tu rozvádět aby sme se zas hádali jestli je lepší benzín nebo diesel,ale 1,1 to bez nějakýho problému taky snese,má uplně jinak zpřevodovanou převodovku aby to odpovídalo výkonu a kroutáku:super nepoznal sem negativní rozdíl,jen že to víc hučelo a bylo tvrdší:papa

[upravil dne 21/10/06 Crack]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli ty široký 15´ mají menší obvod než klasika 165/70 R 13, tak by z toho mohl bejt dobrej traktor - protože valivej odpor si řekne svoje a jestli s těma 165/70 ro rozhejbu na 160, tak s tím menším obvodem to bude pomalejší. A ty široký gumy a zvuk motoru spolu s rychlostí nebude evokovat nic jiného než traktor...

Účinek valivého odporu pneumatik a odporu všech spojlerů můžeme připočítat.

široký gumy patří na benzína ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...