Sign in to follow this  
Followers 0
Marlin

XR na Sport

22 posts in this topic

co myslite, je moc velky problem predelat obyc 106ku na Sport? spise co se podvozku tyka.... nebo vylozene, koupit nejaky spesl podvozek?

jeden oznatek, ta starsi 1.1 ma o dost tvrdsi podvozek, nez nova, a navic se nova moc naklani a me to nejak nevyhovuej.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

koupit 106 sport - Nazdar Marline....

btw. od loňskýho června čekám na doporučení nějakýho ubytování na Mácháči...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych šel do koupi verze sport, ale když tam dáš podložky tak seto houipání docela dost změní. Už sem jel ve 106ce s 5cmrovejma podložkama nic jinýho a chovalo se to hnet jinak.

:myslim akorát nevym jak budeš reagovat na nutznost vytáhnutí blatníků.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jacke_Jumpe

Já bych šel do koupi verze sport, ale když tam dáš podložky tak seto houipání docela dost změní. Už sem jel ve 106ce s 5cmrovejma podložkama nic jinýho a chovalo se to hnet jinak.

:myslim akorát nevym jak budeš reagovat na nutznost vytáhnutí blatníků.

To ses někde pos.... ne? 5cm podložky,takovej tuzing se jen tak asi nevidí,bych se bál že mě někde uletí kolo.Jinak naklánět se to muselo stejně,protože na naklánění mají vliv pružiny,tlumiče a stabilizátory.

Marlin:podívej se po vrakáčích,pár 106tek sem tam viděl.Má to jiný ramena,tlumiče,pružiny,stabilizátor,přední brzdy...takže tě výjde líp koupit rovnou sport nebo S16:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

S16 má jinou zadní nápravu - jedinečnou mezi všemi 106.

Hele, vybodni se na bastlení nějaké 106 Sport a kup si dvoulitrovýho japonce v automatu... efekt bude stejnej - a za stejný prachy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem majitelem 205GRD. Podvozek je prakticky totoznej. mam 15\" kola pneu 195/45R15 TOYO

proxis 2,5cm pdlozky a snizeny pruziny. Tet se to na silnici chova spiš jako motokara nez jak

auto. Z vlastni skušenosti bych ani nedoporucoval podlozky, pokud teda nechceš delat

dvakrat do roka loziska. Vzhledem k tomu že máš 1,1 motor tak bych se odklonil i od 15\"kol.

Sportovni tlumiče KONI stoji 5500,-/ks to také nebude ta nejlevnější varianta. Takže ti zbejva moznost zakoupení snížených pružin. Vzádu je torzni tyc takže budeš kupovat jen 2ks pružin.

Je v nabidce spousta možnosti -96rv 3,5cm 96-rv 4cm 6cm snížení cena nepřesahuje 3000,-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 kola nevadi,. v novem mam 1.4 :papa me jenom ty pruziny taky napadly, ale nevim co s tim zadkem :( silene me stve, ze se to v zatackach hooodne naklani a meuzu jet, jak bych chtel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zadek si muzes dat:

1/tvrdsi tlumice ale neznam levnyho dodavatele pro CR

2/postelovat torzku to je ale dost velka alchimie abych se priznal este jsem se do toho nepoustel.

3/nebo oboji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadek musíš dáte jinou torzku,má větší průměr a pak se ti to bude mín naklánět s tím dej i tlumiče na sporta,ale udělej to i na předku,jinak to celý rozhodíš.

ept:ono je jedno jestli má 15ky kola na 1,1 nebo 1,8grd,pojede to uplně stejně,navíc s profilem 45 to má ještě menší obvod než klasický kola 165/70 R13 a má to větší sílu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je soupni na svou 1.1 a pak se s nami podel o zazitky z te obrovske sily;)

[upravil dne 20.10.06 .mycTD]

[upravil dne 20.10.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

CRACK:nevim Asi s tebou budu muset nesouhlasit, máš sice praudu že kola jsou v prumněru stejný ale liší se v šířce. 1,8grd ma sice temněř totozný výkon v KW s 1,1 ale má vyšší kroutící moment a tak se tam ta šířka snese.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a v neposledni rade jsou ty 15ky o poznani tezsi, coz pri rozjedu 1.1cka taky moc neoceni.

:xvul >taky bych se na Tvem miste zajimal, proc se v prispevku C r a c k automaticky meni na kušuj! ;)

[upravil dne 20.10.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

...a v neposledni rade jsou ty 15ky o poznani tezsi, coz pri rozjedu 1.1cka taky moc neoceni.

:xvul >taky bych se na Tvem miste zajimal, proc se v prispevku C r a c k automaticky meni na kušuj! ;)

[upravil dne 20.10.06 .mycTD]

To už sem se zajmal,ale bohužel mě nikdo neodpověděl:bojim v mém případě byli speedliny 15/6 těžší o 2kg s gumama 195/45 měli menší obvod než klasický a jelo to od sot líp,hlavně zátah byl lepší,vec druhá byla že z kopce to na volnoběh nedojelo tak daleko jako na plechách,protože to mělo větší odpor

ept:nemíním to tu rozvádět aby sme se zas hádali jestli je lepší benzín nebo diesel,ale 1,1 to bez nějakýho problému taky snese,má uplně jinak zpřevodovanou převodovku aby to odpovídalo výkonu a kroutáku:super nepoznal sem negativní rozdíl,jen že to víc hučelo a bylo tvrdší:papa

[upravil dne 21/10/06 Crack]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli ty široký 15´ mají menší obvod než klasika 165/70 R 13, tak by z toho mohl bejt dobrej traktor - protože valivej odpor si řekne svoje a jestli s těma 165/70 ro rozhejbu na 160, tak s tím menším obvodem to bude pomalejší. A ty široký gumy a zvuk motoru spolu s rychlostí nebude evokovat nic jiného než traktor...

Účinek valivého odporu pneumatik a odporu všech spojlerů můžeme připočítat.

široký gumy patří na benzína ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.