Sign in to follow this  
Followers 0
Klikař

cvakání v přední časti vozu 406

13 posts in this topic

Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce.

Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Klikař

Prosím o radu, už nějakou dobu pozoruji to, že když přidám tak mi něco cvakne před spolujezdcem a děláto ikdyž uberu. Tyčky stab. jsou vyměněny a auto je protřepané na STK nic volného tam není. Děláto jen na straně spolujezdce.

Jo mám 406 - 2,1TD r.v 1997

kokso akurat som to tu isiel napisat a mam presne ale doslova presne takyto problem ale s tym rozdielom ze ja uz som menil...silenbloky na ramenach(obe strany),horne ulozenie tlmicov(obe strany-akurat vcera),silenbloky na motore a prevodovke-ok,stab.tycky pukaju inac a tiez su nove,tlmice v podstate nove...PROSIM VELMI PEKNE PORADTE... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

to naozaj nikto neporadi alebo uz neviete nikto co by to mohlo byt??????????????? PLEASE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, třeba to je blbost ale není volný díl u výfukového svodu (parohy)? Často se tam povolujou ty matky a jak je ten výfuk volnej. tak to o sebe cvakne. myslím svod co jde z turba. Nevým přesně jak to tam je ale myslím že jsou všechny vývody svedeny do jednoho pak do turba a z turba je to na výfuk. Tak ten dím mezi turbem a svodem výfuku k mezitlumiči. Mě něco podobného dělalo u 405tky. Když jsem zabral tak se mezera mezi těím spojením zvětšila a když jsem zabrzdil tak zase tuk. Nebo jsem měl špatně umístěný výfuk a koleno u svodů mě naráželo do ramene pod přední nápravou. Protože když akcelerješ nebo couveš , tak se motor jinak naklání. Je na silenblokách.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ok skusim to hned zajtra kuknut ak budem mat cas lebo uz mam z toho dost nervy a uz som kvoli takejto prkotine vrazil dost do toho afticka, ako spoznam ze su utrhnute tie silenbloky na napravnici? som menil silenbloky na ramenach ale to bude asi daco ine ze? asi ked sa zapacim dakym pacidlo ked to bude na zdvyhaku by sa mala dako pohnut ta napravnica? alebo puknut? inac ide to len zo strany spolujazca!!! a citim to puknutie az na podlahe pri soferovi-take zarezonovanie mierne ked to pukne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

este som sa na to nekukol ale chcem sa opitat este ci by to nemohol byt aj tlmic? mal to uz niekto niekedy rozobrate? mohlo by tam daco pukat v nom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

zkus se podivat, zda je dotazena matice u velkeho silentbloku motoru, ktery je cca pod nadobkou hydraul. kapaliny posilovace rizeni, mel jsem ji povolenou a pri kazde akceleraci/deceleraci se ozval kovovy zvuk

to uz som kukal a boli tam dake povolene, dotiahol som ale stale to robi co predtym :nevim

[upravil dne 5/10/06 kuboSE]

Share this post


Link to post
Share on other sites

neni zac, jsem rad ze to bylo jen tim, ja nez na to prisel, vymenil jsem i prevodovku :D ( je teda pravda ze v ni byla taky vule a castecne to mela nasvedomi, nicmene prvotni pricina byla prave v te matce silentbloku ;) ) Tak hodne stastny km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.