Stepkao Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Ahoj, při studeném motoru mi kolísá volnoběh v rozsahu cca 500 ot., ale auto nezhasne a při ohřátí kolísá jen minimálně cca 200ot., může někdo poradit v čem může být problém? Předem díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 20. říjen 2006 Sdílet Odesláno 20. říjen 2006 ahoj, mam velmi podobny problem az na to ze to kolise len obcas... pytal som sa na to jedneho mechanika a moze to byt podla neho spusta problemov... konkretne v mojom pripade mi vravel o nejakom regulatore tlaku, tiez vyslovil podozrenie na podavacie ci vysokotlake cerpadlo, okrem ineho spomenul aj vstreky a spustu dalsich veci... ale vraj na 99% ten regulator... neberte prosim toto ako dajaku zavaznu radu, skor ma to sameho zaujima cize kto bude vediet povedat nieco k veci budem velmi rad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sony Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Podle mě to bude určitě něco u čerpadla. Kolísání tlaku paliva. Jednotka to sice dorovná a proto to kolísá jak si to přidá zvýší se tlak a tak zase ubere a tlak poklesne. Myslím si že to bude chyba někde v čerpadle. Takhle mívali hodně problémy renalti tím dci. Konkrétně kamarádovi to houpalo taky za studena ale jako dost. On to řešil krs servis tam mu to změřili jak to kolísá a řekli mu že je to v normě ať to neřeší. Myslím si že to bude pěkný ranec za to čerpadlo. Jo kdyby to bylo čidlo toho tlaku tak to diagnostika nahlásí. Berte to jako zkušenost ne vyřešení problému..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Mne tiež kolíšu otáčky a v servise povedali, že to je nejaký vysokotlaký regulátor. Chceli za to 15 000,- Sk. Zatiaľ to jazdí aj bez výmeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Zdravim, mám rv00, HDI 80Kw. Občaas mi to na dálnici svhiplo. Vzal jsem za kléček a jel dál (stalo se asi 3x). Tak nějak od té doby pozoruju že občas kolísá volnoběh a občas jakoby to trošku ztratí výkon. Zkoumal jsem a vyzkoumal že je problém v tlaku v railu, není nafta. Podle opravváře bud\': 1. Vysokotlaký regulátor na čerpadle - od BOSHe stojí 5500,-, výměna je na 15 minut. Vyčistil jsem. Ale jde o to jestli je to ono 2. Palivové čerpadlo v nádrži - Bosh 6000,-, vyčistil jsem a mám pocit že je to lepší 3. Vysokotlaké čerpadlo - raději nemyslim 4. Nějaký čídlo, pravděpodobně tlaku v railu - do 1000,- Ale zatim nejsem schopnej přesně identifikovat problém. Prostě jezdit než to člověka někde nenechá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 ja som pisal o regulatore tlaku nie cidle... vacsinou je o vraj to... ak kolisu otacky... ak to chcipava tak by to malo byt zasa podavacie cerpadlo... vraj...ale to je vsetko jpp... celkom dobry by bol nazor niekoho kto je v tomto doma... inak 15tis sk to ta chceli dobre oj... v piestanoch za to chceli okolo 5-6 tis ale kedze je to len kolisanie a mam spustu inych problemov zatial som neriesil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 22. říjen 2006 Sdílet Odesláno 22. říjen 2006 Mel jsem ten samy problem asi mesic a pul.Kolisali mi otacky v rozmezi 800-900.Pak se to samo spravilo a je to vse ok.Jedineho co jsem si vsim je,ze vedle chladice je maly chladic k turbu a na nem je nejaky cidlo.Hadice je k nemu prilepena chemoprenem a v jednom miste netesni:(Musim to spravit a uvidime jestli se to jeste objevi:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.