Sign in to follow this  
Followers 0
Stepkao

406 Hdi 2,0 1999 volnoběh

7 posts in this topic

Ahoj,

při studeném motoru mi kolísá volnoběh v rozsahu cca 500 ot., ale auto nezhasne a při ohřátí kolísá jen minimálně cca 200ot., může někdo poradit v čem může být problém? Předem díky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, mam velmi podobny problem az na to ze to kolise len obcas... pytal som sa na to jedneho mechanika a moze to byt podla neho spusta problemov... konkretne v mojom pripade mi vravel o nejakom regulatore tlaku, tiez vyslovil podozrenie na podavacie ci vysokotlake cerpadlo, okrem ineho spomenul aj vstreky a spustu dalsich veci... ale vraj na 99% ten regulator... neberte prosim toto ako dajaku zavaznu radu, skor ma to sameho zaujima cize kto bude vediet povedat nieco k veci budem velmi rad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě to bude určitě něco u čerpadla. Kolísání tlaku paliva. Jednotka to sice dorovná a proto to kolísá jak si to přidá zvýší se tlak a tak zase ubere a tlak poklesne. Myslím si že to bude chyba někde v čerpadle. Takhle mívali hodně problémy renalti tím dci. Konkrétně kamarádovi to houpalo taky za studena ale jako dost. On to řešil krs servis tam mu to změřili jak to kolísá a řekli mu že je to v normě ať to neřeší. Myslím si že to bude pěkný ranec za to čerpadlo. Jo kdyby to bylo čidlo toho tlaku tak to diagnostika nahlásí. Berte to jako zkušenost ne vyřešení problému.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne tiež kolíšu otáčky a v servise povedali, že to je nejaký vysokotlaký regulátor. Chceli za to 15 000,- Sk. Zatiaľ to jazdí aj bez výmeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim,

mám rv00, HDI 80Kw. Občaas mi to na dálnici svhiplo. Vzal jsem za kléček a jel dál (stalo se asi 3x). Tak nějak od té doby pozoruju že občas kolísá volnoběh a občas jakoby to trošku ztratí výkon. Zkoumal jsem a vyzkoumal že je problém v tlaku v railu, není nafta. Podle opravváře bud\':

1. Vysokotlaký regulátor na čerpadle - od BOSHe stojí 5500,-, výměna je na 15 minut. Vyčistil jsem. Ale jde o to jestli je to ono

2. Palivové čerpadlo v nádrži - Bosh 6000,-, vyčistil jsem a mám pocit že je to lepší

3. Vysokotlaké čerpadlo - raději nemyslim

4. Nějaký čídlo, pravděpodobně tlaku v railu - do 1000,-

Ale zatim nejsem schopnej přesně identifikovat problém. Prostě jezdit než to člověka někde nenechá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som pisal o regulatore tlaku nie cidle... vacsinou je o vraj to... ak kolisu otacky... ak to chcipava tak by to malo byt zasa podavacie cerpadlo... vraj...ale to je vsetko jpp... celkom dobry by bol nazor niekoho kto je v tomto doma... inak 15tis sk to ta chceli dobre oj... v piestanoch za to chceli okolo 5-6 tis ale kedze je to len kolisanie a mam spustu inych problemov zatial som neriesil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mel jsem ten samy problem asi mesic a pul.Kolisali mi otacky v rozmezi 800-900.Pak se to samo spravilo a je to vse ok.Jedineho co jsem si vsim je,ze vedle chladice je maly chladic k turbu a na nem je nejaky cidlo.Hadice je k nemu prilepena chemoprenem a v jednom miste netesni:(Musim to spravit a uvidime jestli se to jeste objevi:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.