HOFA Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Nevím jak mám tento dotaz zformulovat,ale zajímal by mě technický princip topení,jak se chová třeba kompresor klimy anebo vůbec jaký vliv má na topení klima vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Klíma má taký vplyv, že okrem iného vysušuje vzduch. Niečo podobné tu už bolo rozoberané ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. říjen 2006 Sdílet Odesláno 2. říjen 2006 Topení a klima nijak nesouvisí (hadice, kompresor atd.) Topení - voda z motoru jde do radiátoru (u Peugeotů stále, tedy bez ventilu - nevím určitě, jestli u 307, ale u ostatních je to tak). Teplota vzduchu do kabiny se nastavuje klapkou vzduchu, která míchá vzduch přes radiátor topení se vzduchem \"mimo topení\". Klima - typický princip ledničky, akorát desetkrát silnější - asi 3 kW. Kompresor stlačí chladivo, pak jde do chladiče, který je umístěn vepředu před chladičem vody. Pak jde chladivo do výparníku, který je umístěn \"mimo topení\" - chladí vzduch procházející do kabiny klapkou \"mimo topení\". Klima má ještě několik čidel: - hlavní u aut. klimy je samozřejmě čidlo vnitřní teploty, které (pomalu) ovládá klapku míchání vzduchu - čidlo nízký tlak chladiva - zastaví chod kompresoru - čidlo vysoký tlak chladiva - zastaví chod kompresoru - čidlo namrzání výparníku - cyklicky vypíná kompresor, aby led mohl odtát - někdy bývá nahrazeno časovačem Chod kompresoru se ovládá elektromagnetickou spojkou - napohled se kolo točí pořád, ale hřídel je unášena jen když je spojka pod napětím. Popis odpovídá mým malým znalostem, prosím odborníky o upřesnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.