Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkční servo u 605 2,1 td r.v. 90


Štóča

Recommended Posts

Většinou odejde snímač otáček, co je na diferenciálu (je to místo, odkud leze náhon k tachometru). Přesně tyhle problémy jsem měl i já. Novej snímač stojí asi 2000 v peugeotu :potlesk - za kus magnetu a cívku trochu dost. A ten regulátor je v levým blatníku jakoby před kolem. Lehni pod to a uvidíš tam plechovou krabičku s žebrováním, do který vedou tři trubky a jeden asi dvanáctipinovej konektor. Zkus pro začátek vyčistit pořádně ten konektor - kontaktolem nešetři, nastříkej to všude do toho konektoru na krabičce i do toho na kabelu. Je to tam v takovým blbým místě, že na to jde bordel ze silnice. A když pod tím už budeš ležet, tak se natáhni i k tomu snímači - odpoj ten dvoupinovej konektor (přístup jako k penězům) a zopakuj proceduru s kontaktolem - kup si radši novej, protože budeš potřebovat hlavně tu trubičku. Třeba Ti to pomůže. Mně to zkraje taky pomáhalo, ale časem to bylo čím dál horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem sice ako to je na 605 ale na mojej 406 myslim ze servo je napojene na klinak a ten pohana servo motor stale pokial je nastartovane...ale mozno len kecam ale takto mi to bolo vysvetlene :myslim ...a mozno na 605 je elektronicke servo zalozene na elektromotorcekoch...ja mam ale na 100% hydraulicke :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, ale Tobě, pokud nemáš regulaci, má to servo pořád stejnou sílu. Ale v 605 je ještě regulátor tlaku, který umí redukovat tlak v tom hydraulickým bazmeku, kterej hejbe kolama, tím, že část tlaku vrátí zpět do oběhu. (Možná to říkám blbě, hydraulice nerozumím). Takže v 605 má to servo velkou sílu - když stojíš, tak točíš volantem malíčkem, ale když se rozjedeš, začne pracovat ten regulátor a ubírat tlak, takže volant jde tíž a nemáš tendenci kličkovat po silnici, protože jde volant moc lehce (vlastní zkušenost, když se to zaseklo v krajní poloze :grr ). Když to funguje, je řízení radost, parkování je sranda, ale když to nejde, tak je to porod. Zajímavý bylo, že se to dovedlo zaseknout jak v obou krajních polohách, tak i někde mezi (což by se ještě dalo zkousnout).

Myslím, že se to odborně nazývá servo s degresivním účinkem. A u mýho nynějšího auta servotronic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A u Mondea to bylo úplně na prd.

Bál sem se ve 170 vůbec hýbat volantem protože to bylo citlivý jak prase.

Navíc na mě vyčuhoval ten balónovej volant s airbagem. Nikdy víc todle auto.

605 má to servo podle mě dobře rešený, mě už ani nekřupce v řízení a přestalo se to sekat (samo vypínat při parkování) nevím teda jak se to samo opravilo, je to ale teď nádhera to řídit aji parkvoat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamarat ma novu tojotu corolu a tiez ma ten isty problem ze servo je az velmi citlive pri vyssich rychlostiach a to je vtedy samovrazda, ale jedno mi nejde do hlavi ze preco? ved tie nove serva su väcsinou vsetky variabilne(elektricke) a teda ked ide auto rychlejsie myslim ze ako 10km/h tak sa prepne do modu beznej jazdy a ide podstatne taksie(take nieco zrejme je aj na tej 605 akurat ze nie elektricke ale hydraulicke)a ze to tak aj je som si vyskusal na 207 ale aj na 407 akurat co maju tieto nove serva za chybicku krasy tak to je ich obrovska kazivost proti hydraulickym servam :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takže jsem začal tím že když jsem rýzvítil kontrolky tak tam stale něco dofukuje je to pod pravím p

ředním kolem a vede to někam pod sání za motor.Je to hadička jak na ostřikovače .CO TO JE ALE NEVÍM.Pak jsem zjistil že to servo je přez klíňák tak jsem šel od nádobky.Od ní vedou 2 hadice jedne dolu k servu a druhá k pumpě co jí honí klíňák a pak taky dolu.ŽÁDNÁ ELEKRONIKA.Takže jsem jen dolil olej (3 decky) a trošku se to zlepšilo.Mam za to že ten olej co je tam tak je v haji.Co vy na to? Muže to tim byt?Nerad bych vyhazoval peníze za novej olej.Díky za vaše názory a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Štóča

No takže jsem začal tím že když jsem rýzvítil kontrolky tak tam stale něco dofukuje je to pod pravím p

ředním kolem a vede to někam pod sání za motor.Je to hadička jak na ostřikovače .CO TO JE ALE NEVÍM.Pak jsem zjistil že to servo je přez klíňák tak jsem šel od nádobky.Od ní vedou 2 hadice jedne dolu k servu a druhá k pumpě co jí honí klíňák a pak taky dolu.ŽÁDNÁ ELEKRONIKA.Takže jsem jen dolil olej (3 decky) a trošku se to zlepšilo.Mam za to že ten olej co je tam tak je v haji.Co vy na to? Muže to tim byt?Nerad bych vyhazoval peníze za novej olej.Díky za vaše názory a rady.

Ta hadička a ostatní opičárny patří k EGR. Co to je (pokud to nevíš) si najdi tady na fóru. Mluvilo se tu o tom víc než dost.

Servo: já jsem měl taky normálně servopumpu, kterou točil motor přes klínovej řemen. Jestli máš regulátor nebo ne, poznáš, když se koukneš zespodu na ten hydraulickej bazmek u hřebene řízení (orbiněco :myslim) a pokud do něj vedou dvě trubky, tak nemáš regulátor, pokud tři, tak máš regulátor a když půjdeš po nich, tak neodvratně dojdeš do levýho blatníku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este ma napadla jedna vec ak ti ide servo stale tazko tak to moze byt pridrety alebo zadrety servo motor...mne sa to stalo ked v som v zime vletel do zaveja nastartoval som a vytiekol mi vsetek servo olej a nevedel som ze bez toho sa nemozem ani pohnut a nie to ist este do servisu...som to proste zadrel a ked som aj dolial servo olej tak to neslo :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...