Štóča

Nefunkční servo u 605 2,1 td r.v. 90

16 posts in this topic

Prosím o radu.Servo někdy jde a někdy ne.Když jedu tak to jde ,ale jak mam točit ma místě tak nezabere jako by nemělo sílu.Olej tam je.Přijde mi že za studena to tak nezlobí.Prej se tam elekronický.Dá se stím něco dělat?Nebo to je na výměnu.Díky za každou radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem by mel byt v krabicce, kde sou nejaka relatka nebo regulatory toho serva, ohledne zoxidovanych konektoru, pod blatnikem(ktery ale nevim), je to popsane na peugeot605.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za radu.Teď na to nemám moc času ,ale jak jen to půjde tak to prozkoumám.Pak dám vědět jak jsem dopadl.Ještě jednou díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Většinou odejde snímač otáček, co je na diferenciálu (je to místo, odkud leze náhon k tachometru). Přesně tyhle problémy jsem měl i já. Novej snímač stojí asi 2000 v peugeotu :potlesk - za kus magnetu a cívku trochu dost. A ten regulátor je v levým blatníku jakoby před kolem. Lehni pod to a uvidíš tam plechovou krabičku s žebrováním, do který vedou tři trubky a jeden asi dvanáctipinovej konektor. Zkus pro začátek vyčistit pořádně ten konektor - kontaktolem nešetři, nastříkej to všude do toho konektoru na krabičce i do toho na kabelu. Je to tam v takovým blbým místě, že na to jde bordel ze silnice. A když pod tím už budeš ležet, tak se natáhni i k tomu snímači - odpoj ten dvoupinovej konektor (přístup jako k penězům) a zopakuj proceduru s kontaktolem - kup si radši novej, protože budeš potřebovat hlavně tu trubičku. Třeba Ti to pomůže. Mně to zkraje taky pomáhalo, ale časem to bylo čím dál horší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neviem sice ako to je na 605 ale na mojej 406 myslim ze servo je napojene na klinak a ten pohana servo motor stale pokial je nastartovane...ale mozno len kecam ale takto mi to bolo vysvetlene :myslim ...a mozno na 605 je elektronicke servo zalozene na elektromotorcekoch...ja mam ale na 100% hydraulicke :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš pravdu, ale Tobě, pokud nemáš regulaci, má to servo pořád stejnou sílu. Ale v 605 je ještě regulátor tlaku, který umí redukovat tlak v tom hydraulickým bazmeku, kterej hejbe kolama, tím, že část tlaku vrátí zpět do oběhu. (Možná to říkám blbě, hydraulice nerozumím). Takže v 605 má to servo velkou sílu - když stojíš, tak točíš volantem malíčkem, ale když se rozjedeš, začne pracovat ten regulátor a ubírat tlak, takže volant jde tíž a nemáš tendenci kličkovat po silnici, protože jde volant moc lehce (vlastní zkušenost, když se to zaseklo v krajní poloze :grr ). Když to funguje, je řízení radost, parkování je sranda, ale když to nejde, tak je to porod. Zajímavý bylo, že se to dovedlo zaseknout jak v obou krajních polohách, tak i někde mezi (což by se ještě dalo zkousnout).

Myslím, že se to odborně nazývá servo s degresivním účinkem. A u mýho nynějšího auta servotronic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobre zase som sa nieco nove naucil :roker a dakujem vyrobcovi ze mi ten regulator nedal do mojej 406-heh teda dufam ale zda sa mi ze servo ide stale tak isto takze tam asi neni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u Mondea to bylo úplně na prd.

Bál sem se ve 170 vůbec hýbat volantem protože to bylo citlivý jak prase.

Navíc na mě vyčuhoval ten balónovej volant s airbagem. Nikdy víc todle auto.

605 má to servo podle mě dobře rešený, mě už ani nekřupce v řízení a přestalo se to sekat (samo vypínat při parkování) nevím teda jak se to samo opravilo, je to ale teď nádhera to řídit aji parkvoat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamarat ma novu tojotu corolu a tiez ma ten isty problem ze servo je az velmi citlive pri vyssich rychlostiach a to je vtedy samovrazda, ale jedno mi nejde do hlavi ze preco? ved tie nove serva su väcsinou vsetky variabilne(elektricke) a teda ked ide auto rychlejsie myslim ze ako 10km/h tak sa prepne do modu beznej jazdy a ide podstatne taksie(take nieco zrejme je aj na tej 605 akurat ze nie elektricke ale hydraulicke)a ze to tak aj je som si vyskusal na 207 ale aj na 407 akurat co maju tieto nove serva za chybicku krasy tak to je ich obrovska kazivost proti hydraulickym servam :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejprve chci poděkovat všem co mi radí jak na to.Dnes jsem měl čas tak jsem se na to číhnul a musím se všem omlovit protože to servo není elekronický ale je to tak jak píse KUBO SE.Je to normálně přez klíňák.:mad::mad::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No takže jsem začal tím že když jsem rýzvítil kontrolky tak tam stale něco dofukuje je to pod pravím p

ředním kolem a vede to někam pod sání za motor.Je to hadička jak na ostřikovače .CO TO JE ALE NEVÍM.Pak jsem zjistil že to servo je přez klíňák tak jsem šel od nádobky.Od ní vedou 2 hadice jedne dolu k servu a druhá k pumpě co jí honí klíňák a pak taky dolu.ŽÁDNÁ ELEKRONIKA.Takže jsem jen dolil olej (3 decky) a trošku se to zlepšilo.Mam za to že ten olej co je tam tak je v haji.Co vy na to? Muže to tim byt?Nerad bych vyhazoval peníze za novej olej.Díky za vaše názory a rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenom k servu vseobecne jestli tam mate odvzdusnovak a nikdy jste neodvzdusnovali doporucuju to udelat .Sam sem valil oci.:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Štóča

No takže jsem začal tím že když jsem rýzvítil kontrolky tak tam stale něco dofukuje je to pod pravím p

ředním kolem a vede to někam pod sání za motor.Je to hadička jak na ostřikovače .CO TO JE ALE NEVÍM.Pak jsem zjistil že to servo je přez klíňák tak jsem šel od nádobky.Od ní vedou 2 hadice jedne dolu k servu a druhá k pumpě co jí honí klíňák a pak taky dolu.ŽÁDNÁ ELEKRONIKA.Takže jsem jen dolil olej (3 decky) a trošku se to zlepšilo.Mam za to že ten olej co je tam tak je v haji.Co vy na to? Muže to tim byt?Nerad bych vyhazoval peníze za novej olej.Díky za vaše názory a rady.

Ta hadička a ostatní opičárny patří k EGR. Co to je (pokud to nevíš) si najdi tady na fóru. Mluvilo se tu o tom víc než dost.

Servo: já jsem měl taky normálně servopumpu, kterou točil motor přes klínovej řemen. Jestli máš regulátor nebo ne, poznáš, když se koukneš zespodu na ten hydraulickej bazmek u hřebene řízení (orbiněco :myslim) a pokud do něj vedou dvě trubky, tak nemáš regulátor, pokud tři, tak máš regulátor a když půjdeš po nich, tak neodvratně dojdeš do levýho blatníku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este ma napadla jedna vec ak ti ide servo stale tazko tak to moze byt pridrety alebo zadrety servo motor...mne sa to stalo ked v som v zime vletel do zaveja nastartoval som a vytiekol mi vsetek servo olej a nevedel som ze bez toho sa nemozem ani pohnut a nie to ist este do servisu...som to proste zadrel a ked som aj dolial servo olej tak to neslo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja už nevím co s tím.Asi to vypadá tak že to budu muset dát do servisu.Půl dne to chodí a pak zase nic.Když nastarttuju tak to nejde na dvaceti metrech se to rozchodí a pak po 2 km zase nic.Nebýo spíš jak se tomu chce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.