Kourilak

Peugeot 307

12 posts in this topic

Ahoj jsem zde nový. Mám Peuget 307 2.0HDI 79 KW r.v 2002 a abych řekl pravdu samé problémy pořád řeším. V současné době mě zlobí, je venku třeba 15 stupnů na panelu nastavím třeba 23 stupnů a pořád to fouká studený i když to přidám na max. 28 tak se to o moc nezlepší. Nevíte někdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

Ahoj jsem zde nový. Mám Peuget 307 2.0HDI 79 KW r.v 2002 a abych řekl pravdu samé problémy pořád řeším. V současné době mě zlobí, je venku třeba 15 stupnů na panelu nastavím třeba 23 stupnů a pořád to fouká studený i když to přidám na max. 28 tak se to o moc nezlepší. Nevíte někdo?

A mas ohrate auto?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kourilak

Auto je samodzřejmě zahřátý na provozní teplotu!

Tak to je divný..jedině bys musel zkusit jestli to otevira klapku na teplej privod....zkus se na to podivat neak zespodu, treba neco uvidis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No myslím,že to nebude jen tak. Tento dotaz bych smáznul a znovu bych ho vložil do sekce \"Modely-Peugeot 307\".Tam bych viděl větší šanci na vyřešení problému !! Čus:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kourilak:

jestli to tak je i pri delsi jizde, tak je vadny servomotorek, ktery ovlada klapku \"teply/studeny vzduch\". (teoreticky by mohlo byt vadne take cidlo merici vnitrni teplotu, pripadne ventilatorek, ktery to cidlo ofukuje vzduchem, ale to byva velmi zridka)

Servomotorek je pravdepodobnejsi.

Ale hlavne - jestli nahodou v te chvili neni cidlo zahrate slunkem? (ale to by za 5 minut uz regulovalo normalne).

Nemas nahodou tu mrizku u cidla zaspinenou - zacpanou prachem?

[upravil dne 1.10.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacpaný to není a slunce na to taky nesvítí. Dělá to i když jedu delší vzdálenost ale ten servomotorek to je dobrý směr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když zaneš zapalování a budeš měnit ovladačem teplotu tak by měl bejt ten servomotorek slyšet, teda pokud je funkční, bude-li okolo ticho a máš ok sluch.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Když zaneš zapalování a budeš měnit ovladačem teplotu tak by měl bejt ten servomotorek slyšet, teda pokud je funkční, bude-li okolo ticho a máš ok sluch.:papa

To bych netvrdil u me musi byt nastartovane a pak terve jede klimatronik:papaTakze nevim jestli ten motorek bude slyset.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Zipík

To bych netvrdil u me musi byt nastartovane a pak terve jede klimatronik:papaTakze nevim jestli ten motorek bude slyset.:(

jj, aj mne sa to zapne az vtedy... ale zase aj pri nastartovani a trochu hlucnejsom vyfuku pocujem ako sa \"steluju\" servomotorceky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělá to paseku i když opakovaně nastartuješ na teplý motor?

U škodovek se vypnutím motoru a opětovným nastartováním řídící jednotka vzpamatovala a fungovalo to (netvrdím že se spravilo všechno, některé chybně zobrazované hlášky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.