Biři

škubání při studeném motoru při přidání P206

10 posts in this topic

No nevím proč,ale Pažouti mají neustálé problémy s palivovými čerpadly.Příliš vysoký tlak paliva!:grr

Následek toho uchlastávání při studeném motoru.

U generace z roku 96 to bylo tak vážné ,že je servisy zdarma měnili.

Mám dojem že to od té doby to ještě pořád moc nevychytali.

Hledal bych problém tam.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslis,ze by jak cerpadlo starne dostalo vyssi tlak,to si moc nemyslim.Pripomenu ze driv to nedelalo,dela to posledniho tak půl roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kmil

Myslis,ze by jak cerpadlo starne dostalo vyssi tlak,to si moc nemyslim.Pripomenu ze driv to nedelalo,dela to posledniho tak půl roku.

Pak je tedy problém možná opačný.::(

Jde ti při studeném motoru do směsi málo vzduchu.

Při sešlápnutí plynu moc bohatá směs a nebo taky žádná.

Možné příčiny?::myslim Váha vzduchu-Filtr. Jestli tam tedy váhu máš.

S tou váhou je to složitější. Existují dva druhy.

1: čidlo spirálkové-s tou toho moc nenaděláš.Pokud je v hajzlu tak vlastně nic,krom repasu.:(

Ten druhý systém používá jako čidlo,pásek podobný kinofilmu.

Na něm se časem usazují nečistoty a ty se dají odstranit tlakem čistého vzduchu. Nesmí se otírat !!!!!!:bojim

Jinak bych na tu váhu docela vsadil. Ona když jde do prdele tak zlobí jen v určitých režimech.

Kdyby to tou váhou bylo-tak nemusíš kupovat novou-servisy tu Tvou , vymění za repasovanou. Oni totiž vymění jen to čidlo a vyčistí to. Takže nová je zbytečné vyhazování peněz.

Víc ti asi neporadím. SORRY!:roll

Snad se ti to podaří vyřešit.:super

[upravil dne 4.11.06 Biři]

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK,díky moc,kouknu na to.Akroád mě napadlo,zda to nemůže být čidlo teploty motoru,že třeba dává něco jinýho než má a pak se to tváří jako by motor byl moc studenej.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kmil

OK,díky moc,kouknu na to.Akroád mě napadlo,zda to nemůže být čidlo teploty motoru,že třeba dává něco jinýho než má a pak se to tváří jako by motor byl moc studenej.?

To si myslím že ne.

V závislosti na čidle není úprava bohatosti směsi ale množství směsi!:mrk

To samé jako by jsi přidával plyn-(kolísaly by ti otáčky).:cool:

Ale tím jsi mě přivedl na myšlenku že by to mohla ještě být LAMBDA SONDA!:myslim Její informace posílané do CPU ovlivňují jestli je směs bohatá či chudá.

Kdyby ti to dělalo čidlo tak by jsi měl na volnoběhu buď vysoké otáčky a nebo moc nízké:(chcípalo by to).:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když by to byla lambda sonda,tak jsou tam 2,tak která by to mohla dělat.A kdyby to byla lambda,tak projeví se to když to píchnou na diag?Protože asi mě nezbyde zajet na diag,jestli něco zjistí,než pátrat sám.Jo a kdyby to byla špatná váha vzduchu,tak to by přece dělalo myslím i při teplém motoru,ne?

A jeste me napadlo,ze mam netesnosti ve výfuku v zadní části vozu + pár dírek,ale tím by to nemělo být ne?

[upravil dne 7.11.06 kmil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No-na Diagnostice samozřejmě přijdou na to jestli je ta lamda v hajzlu.:cool:

A s tou váhou je to fakt dost složitý.

Já nemyslel že je v hajzlu,ale že do hajzlu to čidlo teprve jde a v tom je podstatný rozdíl.

Ty čidla odcází postupně a někdy to trvá i dost dlouho.

Děje se to tak , že začne špatně měřit jen v určitých režimech.

Na diag. s tím samo zajeď-tím určitě nic nezkazíš!

A dej schválně vědět co to bylo.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem byl na diagnostice a není v paměti ani jedna porucha.Rikali mi ale ,že by mohla být špatná zapalovací lista , nebo krokový motorek nebo snímač polohy skrtící klapky, že to 206 mívají špatný a,že tohle by diagnostika neukázala.Co si o tom myslíte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm zapalovaci rampa by rekl ze by nebyla zavisla na teplote, snimac polohy skrtici klapky by se taky projevoval i jindy nez za studena, ten krokac by mohl byt spinavej

Jinak jak ti tu radili ze vaha vzduchu, tak vaha vzduchu tam zadna neni, jen podtlakovy sensor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém vyřešen-vadné palivové čerpadlo.Ne ale že by dávalo špatnej tlak,ale padal benzín,takže po delším stání stekl zpět do nádrže a trubičky se zavzdušnily.(Nemá zpětnej okruh,vede jen jedna hadička z čerpadla přímo do lišty)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.