Sign in to follow this  
Followers 0
gogogo

eletrika

16 posts in this topic

Zdravím,mám takový problém,když spustím motor a zapnu světla,ikdyž ono je to vidět i na kontrolkách,jakoby to pulzuje ne vždy,ale často.Tipoval bych alternátor,nebo regulátor napětí.

Jinak otačkoměr si taky občas trošku poskakuje,tedy začal to dělat až potom co se zasek,celej budík otačkoměru jsem vyndal a zapojil jenom ten a běžel ok,od tý doby běží,ale občas v něm rachotí asi už má dost snad někde seženu novej,jinak jeho nevrhlý chování vyřeší klepnutí do přístrojovky,je nákej přecitlivělej,jo a taky mi vypadávaj rychlosti 2 a zpátečka,prostě už to není nové auto :-)

díky všem za rad,mějtese

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli jakoby pulsuje kontrolka dobijení(problikava pri smerovkach,atd.)tak je to asi priznak toho,že altík pri zatizeni nedava tolik stavy(min než 13,5v)Zkus se podivat na UHLIKY......:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klínový řemen je napnutý až dost,proměřovaly jsme baterku a při takovej 2000,mi spíš příjde že to má přebitky 14,85,kontrolka dobýjení normálně zhasně,a jak jsem říkal nedělá to pořád

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to ma byt,ale je to jeste v norme(ma to bejt cca13,8-14,8V),ale top je zvlastni zavada,mozna nejaky spatny vedeni a kolisa napeti?:myslimnevim to chce nejakyho profika a jak hodne to pulsuje??

Share this post


Link to post
Share on other sites

anebo odchází pomalu alternátor ... stačí jedna dioda... jeden studeňák...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak rychle,jo ta plzace není to že by mi to dělalo bliky blik,až do zhasnutí světel je to jen takové utlumení,rychlost je tak 0.5 s,no skrátka se to nedá přehlédnout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to promin ale to nemužu sloužit...:nevim,přeju hodně zdaru,při řešení tyhle zavady.:papa

PS:Chtělo by to odborníka na elektriku+nejakyho 205tkaře.....a nebo lidi formatu jako je Oddie.....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie je to nahodou diesel? Ako dlho to pulzuje? Stale, alebo len cca 2-4 min po nastartovani a potom prestane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sorry, nevsimol som si, u diesela som to uspesne riesil, doporucil by som zmerat pri tom odber z akumulatora, ci nepulzuje prud, potom by som asi hladal spotrebic s vyssim odberom, ktory moze mat pulzny odber a hladal prip. prechodovy odpor na ceste napajania k nemu. Benziny moc nepoznam...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trošku sem to zkonzultoval s autoelektrikářem a

výsledkem je pravděpodobně vadná zenerova dioda v regulátoru napětí

na alternátoru, takže napětí dodávané do palubní sítě není kpnstantní,

ale kolísavé.Doporučuje vyměnit regulátor.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak díky všem za rady,ten regulátor s alternátorem jsem tipoval už od sameho začátku,jen jsem si nebyl jistý a nechtělo se my to zbytečně rozebírat.Tak jsem se v čera do toho půstil,a hned jsem musel letět pro nový nařadíčko oni všude cpou torx šrouby:(,jinak zakolik se takovej regulátor dá sehnat,je to regulátor valeo.

mějte se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.